Partyflock

Forumonderwerp · 1003342
20068x bekeken
Waarschuw beheerder
hij is te zien via een link die op de pvv site staat.
maar laat die nou offline zijn :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 11:24:
Moslims moeten ons land uit! Ze horen niet thuis in Europa!

Extremist
Waarschuw beheerder
paar minuten opgehypte propaganda

Ik zou een dikke drol leggen en gewoon doorgaan met leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 maart 2008 om 12:27:
Je vergeet het woordje "extreme" voor "moslims" te zetten

Nee.

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 12:40:
Extremist

In zekere zin.

Waarschuw beheerder
Dat denk jij maar. Je hebt er totaal geen kijk op kan je wel weer zien.

Niet veel nieuws in de film, maar gelijk heeft hij wel. Moslims moeten ons land uit! Ze horen niet thuis in Europa!

Goh hey. Nou ga maar naar Chechenye(Europa) En Balkan en nog paar gebieden. Heb je wel stuk of miljoenen in totaal(en dan heb ik het over moslims die de van oorspron aan daar wonen.)
Waarschuw beheerder
Als je je een beetje verdiept in die gebieden. Zou je ook snappen dat ze daar niet horen.
Waarschuw beheerder
ons land

Tenzij iemand een land koopt en dus bezit is in mijn beleving de wereld nog steeds van iedereen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 14:05:
Als je je een beetje verdiept in die gebieden. Zou je ook snappen dat ze daar niet horen.

Oh jaoh. Waar baseer je dat op, dat ze daar niet horen? Puur door het geloofs overtuiging(ps ik haat Chechenen ook. Maar het is wel hun land van herkomst. Dus horen ze daar wel te wonen)
Waarschuw beheerder
De verdeling heeft plaatsgevonden ver voor onze jaartelling. Voor een gezonde maatschappij is een land van iemand.

Uitspraak van Roel63 op zondag 30 maart 2008 om 14:07:
Tenzij iemand een land koopt en dus bezit is in mijn beleving de wereld nog steeds van iedereen.

Kijk mensen die zo denken, maken ons dus kapot. Dat is een foute redenering. Iets wat stamt uit de verderfelijke jaren 60. Maar zoals je overal ziet, werkt dat totaal niet. En kom nou niet aanzetten met Suriname, want dat is ook geen voorbeeld.

Kijk wat 'wij' hebben gedaan met Amerika. Totaal verkracht omdat we dachten dat het van 'ons'/alle Europese landen was. De roodhuiden hadden daar de macht moeten hebben. Canada, same story.

We kunnen leren van elkaar, maar we moeten niet mixen en mengen en verhuizen. Dat is nergens voor nodig met de genenpoel van tegenwoordig en de kennis die we bezitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 14:11:
Kijk mensen die zo denken, maken ons dus kapot. Dat is een foute redenering. Iets wat stamt uit de verderfelijke jaren 60.

Een periode waar vrijwel iedereen positief aan terugdenkt.

Maar zoals je overal ziet, werkt dat totaal niet.

En waar ligt dat aan? Toch alleen maar aan de angst voor het "andere", toch?

Amerika

Canada, same story

Neem jij je eigen woorden echt serieus hier? Om Canada te vergelijken met Amerika??

we moeten niet mixen en mengen en verhuizen

Je klinkt hier werkelijk als een inteelt-profeet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 14:10:
Puur door het geloofs overtuiging(ps ik haat Chechenen ook. Maar het is wel hun land van herkomst. Dus horen ze daar wel te wonen)

Het is hun land van herkomst inderdaad. Maar het zijn van oorsprong geen moslims. En totaal geen moslim landen. Ze zijn lang overheerst door de turken. Het geloof is dus opgelegt. Als iemand ze dat nou is zou afleren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 13:32:
Nee.

Ja :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 14:22:
En totaal geen moslim landen.

Chechnia niet? Albanie niet?
Als je helemaal terug gaat kijken. Kunnen we allemaal lekker Heidens worden. Waar ik totaal geen problemen mee heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 14:26:
Als je helemaal terug gaat kijken. Kunnen we allemaal lekker Heidens worden. Waar ik totaal geen problemen mee heb.

En geloven in een god van de oorlog, god van de donder etc zoals de germanen deden, op wiens afkomst bepaalde mensen zo trots zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 30 maart 2008 om 14:28:
En geloven in een god van de oorlog, god van de donder etc zoals de germanen deden, op wiens afkomst bepaalde mensen zo trots zijn?

Wattes? :vaag:
Ja op Natuurgoden ja. Heel mooie Mythe. Die door sommige mensen verkracht word ja. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 30 maart 2008 om 14:15:
Een periode waar vrijwel iedereen positief aan terugdenkt.

:lol: Jah man echt alleen maar positiviteit.

En waar ligt dat aan? Toch alleen maar aan de angst voor het "andere", toch?

Nee, helemaal niet. Het is geen angst. Het is behoud van eigen volk en behoud van wat onze voorvaderen bereikt hebben.

Neem jij je eigen woorden echt serieus hier? Om Canada te vergelijken met Amerika??

Ik benoem canada erbij omdat dat ook niet bewoont word door de oorspronkelijke mensen. Het is niet natuurlijk dat daar 'blanken' wonen. Voor de rest hebben ze een aardige maatschappij opgebouwd.

Je klinkt hier werkelijk als een inteelt-profeet

Nee als een germaan die trots is op ons volk. En dat vok wil behouden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 14:37:
Jah man echt alleen maar positiviteit.

LSD doet wondereng.
Nee als een germaan die trots is op ons volk. En dat vok wil behouden.

Zeg eens.. :X.
Wat voor volk eigenlijk? Germanen wonen zo wat over hele europa.
Spanje. VisiGothen. Italie, Vandalen. Etc etc. Germanen ging zich al in Romeinse tijd met andere volken mengen. Ben bang, dat je al beetje laat ben. Want, begrip Germaan, is een heel vaag begrip.
Waarschuw beheerder
Het is behoud van eigen volk en behoud van wat onze voorvaderen bereikt hebben.

"Eigen volk" ligt in opvoeding, dat is niet aangeboren. Ik denk nog steeds dat daar het probleem ligt.

Ik benoem canada erbij omdat dat ook niet bewoont word door de oorspronkelijke mensen. Het is niet natuurlijk dat daar 'blanken' wonen.

Het is qua klimaat wel degelijk "natuurlijk" voor blanken om daar te wonen.

een germaan die trots is op ons volk

Hier zit nog zo'n germaan hoor. Maar die zit niet vol angst dat dat "volk" zal verdwijnen.

Jah man echt alleen maar positiviteit

Blijkbaar heb jij die periode nog meegemaakt? Of alleen maar van gehoord??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 14:41:
LSD doet wondereng.

:roflol: haha inderdaad

Wat voor volk eigenlijk? Germanen wonen zo wat over hele europa.

De Friezen en de Batavieren.

is een heel vaag begrip

Dat ben ik met je eens. Maar door de eeuwen heen is het redelijk intact gebleven. Je moet gewoon zorgen dat er geen menging komt met niet indo-Europese volkeren. De afrikanen die meeholpen met de eerste wereld oorlog zijn ook allemaal weer weggestuurd of afgemaakt, gewoon om het volk te behouden. Toen was er ook lichtelijke rassenmenging van vrouwen die met deze mannen het bed hadden gedeelt. Ook de halfbloedjes moesten eraan geloven. En dit gebeurde in alle Europese landen. En maar zeuren over de tweede wereld oorlog.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 14:51:
De afrikanen die meeholpen met de eerste wereld oorlog zijn ook allemaal weer weggestuurd of afgemaakt, gewoon om het volk te behouden. Toen was er ook lichtelijke rassenmenging van vrouwen die met deze mannen het bed hadden gedeelt. Ook de halfbloedjes moesten eraan geloven. En dit gebeurde in alle Europese landen.

Moeten we inderdaad propageren, zoiets (y)

Waarschuw beheerder
Batavieren.

Word getwijvelt of ze Germaans waren ;)
Je moet gewoon zorgen dat er geen menging komt met niet indo-Europese volkeren.

Hoezo?
De afrikanen die meeholpen met de eerste wereld oorlog zijn ook allemaal weer weggestuurd of afgemaakt, gewoon om het volk te behouden.

:| Door Nederlanders? :o
En maar zeuren over de tweede wereld oorlog.

Wheheheh..
Je kan rassen mening niet tegenhouden. Of je moet Nazie praktijken instellen. En dat vind ik niet kunne. Sterker nog. Dat kan niet.
Ik val niet op kleur(gewoon smaak jwt) jij ook niet, neem ik aan. Er zijn genoeg mensen die dat doen. Dus om paranoide worden, dat hele volkeren compleet verdwijnen gaan. Is beetje Paranoide. En ernstig.

Maar om even terug te komen. Islam is idd, heel appart geloof. Heel gebonden aan midden oosten. Gebruiken en het kallender alleen al. Maar het is hetzelfde met Jodendom. Maar het er uit schoppen, vind ik wel erstig. Ik vind dat je mensen moet laten bekeren tot Atheisme. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 30 maart 2008 om 14:54:
Moeten we inderdaad propageren, zoiets

Re-migratie moeten we propageren (y) en samenwerken met de landen van oorspronkelijke herkomst.

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 14:57:
Door Nederlanders?

Meededen, sorry.. wij hielpen wel natuurlijk, maar niet met doden :). Dat gebeurde in de vechtende landen, die mensen uit kolonien mee lieten doen.

Hoezo?

Omdat ik ons volk te mooi vind om te laten verdwijnen (iets wat gebeurd met een allochtonen cijfer van vandaag).

Je kan rassen mening niet tegenhouden

Jawel. Maar om nazi praktijken toe te passen. Dat gaat ver inderdaad, en dat wil je autochtone mensen ook niet aan doen om dat te verwezelijken. Er moet een creatieve oplossing komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 15:03:
(iets wat gebeurd met een allochtonen cijfer van vandaag).

Sorry hoor. Ik ben hier ook niet geheel vrijwillig :/
Omdat ik ons volk te mooi vind om te laten verdwijnen

elk volk is te mooi om te verdwijnen(ja heb zo me voorkeuren. maar dat laat ik bij me zelf O:))
Er moet een creatieve oplossing komen.

Zeg het maar? Ik zie heus Germanen(die bijna niet meer bestaan) of Kelten of wie dan ook. Geheel verdwijnen. Ja door Evolutie ja. Wanneer Homo Sapiens Sapiens geheel verdwijnt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 15:13:
Sorry hoor. Ik ben hier ook niet geheel vrijwillig

Dacht al dat je niet geheel Nederlands was. Kijk ik weet niet waar je precies vandaan komt. Maar met blanke Europeanen die hier wonen heb ik minder problemen. Ik vind het jammer, maar het is niet een directe bedreiging en jullie staan dicht bij ons qua uiterlijk en genen.

Zeg het maar?

Daar ben ik me nog over aan het beraden.

Ik zie heus Germanen(die bijna niet meer bestaan) of Kelten of wie dan ook

Nooit geheel wel grotendeels. Noord-Afrikanen enz. zijn een overheersend volkje wanneer er meer en meer komen. Je weet nooit wat voor geweld hun weer brengen. Ik ben voor eenheid en naastenliefde. Maar in tijden als deze niet.

Je germanen 'die bijna niet meer bestaan' uitspraak slaat op stront. Dus daar ga ik verder niet op in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 15:23:
Dacht al dat je niet geheel Nederlands was. Kijk ik weet niet waar je precies vandaan komt. Maar met blanke Europeanen die hier wonen heb ik minder problemen. Ik vind het jammer, maar het is niet een directe bedreiging en jullie staan dicht bij ons qua uiterlijk en genen.

Wheheheeh.. je wilt niet weten hoe dichtbij :vaag:. Maar dan ook weer ver. Untermensh jwz :frusty: :rot: :dood: :misslijk:
Je germanen 'die bijna niet meer bestaan' uitspraak slaat op stront.

Hoe zo? Wat is in je ogen echte Germaan. Blond haar blauw ogen? Beetje Clishe vind je niet.
Dus daar ga ik verder niet op in.

Misschien goed ook. Gedachte gang die uit Bronzetijdperk komt. Is niet echt van deze tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 15:26:
Untermensh jwz

Niemand is untermensch

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 15:26:
Beetje Clishe vind je niet.

:yes: dat is ook fictie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 15:31:
Niemand is untermensch

Weet je. Niks personelijks tegen jou hoor. Maar als mensen roepen. Germaanse ras dit dat zus zo. Tegen de vermengeling. blalbalbal.. Ras zuiver.
Kan ik me zelf niet helpen om weer aan jaren 30 en 40 laten denken van vorige eeuw. Als er meer verschillende soorten mensen zijn. Is het allemaal goed. Ben erg blij dat Celten zich niet uit lieten roeien. En dat ze zo appart en anders willen blijven.
Maar, kan je niet mensen zelf laten bepalen wat ze willen? Ik ben ook niet echt van. Ooh kijk, iedereen moet maar met iemand van andere herkomst en kleurtje trouwen, wat het is hip(VS VS wouw wouw). Word ik ook :dood: van. En anders om ook. Al dat dwang. Ben je niet beter dat die Imams die haat prediken(levens lang voor die bebaarde mongoleng)
Waarschuw beheerder
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2008/03/indonesiers_protesteren_tegen.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 maart 2008 om 14:17:
http://www.megaupload.com/?d=K15L76JT

Inderdaad!! :D :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 15:40:
Maar, kan je niet mensen zelf laten bepalen wat ze willen? Ik ben ook niet echt van. Ooh kijk, iedereen moet maar met iemand van andere herkomst en kleurtje trouwen, wat het is hip(VS VS wouw wouw). Word ik ook van. En anders om ook. Al dat dwang.

Mensen moeten gewoon lekker gaan trouwen (of samenwonen/latten, whatever) met degene van wie ze HOUDEN. Dat is tenslotte waar het om gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 16:09:
Mensen moeten gewoon lekker gaan trouwen (of samenwonen/latten, whatever) met degene van wie ze HOUDEN. Dat is tenslotte waar het om gaat.

Sommigen zijn daarblijkbaar niet mee eens :(
Ik wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 15:40:
Kan ik me zelf niet helpen om weer aan jaren 30 en 40 laten denken van vorige eeuw

Dat snap ik ja. Maar ik ben geen 'nazi'. Iedereen is gelijk, maar wel in het land waar hij zij vandaan komt. Tuurlijk mogen mensen vluchten voor onderdrukking. Maar dan moeten we als 'internationale gemeenschap' er voor zorgen dat het daar weer goed komt en dat die mensen altijd terug kunnen.

Ook economische vluchtelingen moeten weg, we moeten zorgen dat in elk land, elk mens het goed kan hebben. En dat kan gewoon, als we zorgen dat we gewoon van elkaar leren en culturele verschillen en opvattingen even aan de kant zetten. Maar het dan wel zo opzetten dat opvattingen enz. niet in het geding komen. Dus geen westerse dingen opdringen. De markt die daar is gewoon beter opzetten.

De economie in landen moet ook niet groter worden dan er mensen zijn, zoals in Nederland. De economie is dan niet gezond (zoals vaak gedacht word) de economie is dan gewoon te groot en moet weer krimpen. Overschot moet worden tegen gegaan.

Onze maatschappij moet weer natuurlijk en gezond worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De organisatie van de in Iran met de doodstraf bedreigde Maastrichtenaar Abdullah al Mansouri heeft de film Fitna van Geert Wilders op de eigen website gezet. Volgens de zoon van Al Mansouri, Adnan, gebeurt dit omdat de film de machthebbers in Iran een spiegel voorhoudt.

Vader Al Mansouri is president van de Ahwaz Liberation Organization (ALO). Die vecht voor autonomie van het aan de Perzische Golf gelegen gebied, dat 83 jaar geleden door Iran werd bezet. Veel inwoners van dit gebied zijn volgens Adnan al Mansouri christelijk, maar werden door de ayatollahs gedwongen om moslim te worden. Volgens Adnan laat de film van Wilders precies zien waar de ayatollahs op uit zijn. Vader Mansouri werd twee jaar geleden tijdens een rondreis in Syrië opgepakt en aan Iran uitgeleverd, waar hem de doodstraf wacht wegens "terrorisme''.

Over de reactie van Iran op de film Fitna zegt Adnan al Mansouri: ''Zwakke geesten als die in Iran grijpen alles aan om zich agressief op te stellen. Maar de film laat feiten zien, laat zien hoe de machthebbers van Iran zich gedragen."

"Wilders heeft 11 september niet veroorzaakt, hij heeft over dat soort zaken een goede film gemaakt''. Adnan Al Mansouri gaat ervan uit dat plaatsing van Fitna op de website zal leiden tot beledigingen en bedreigingen aan zijn adres. ''Zo reageren fanatici nu eenmaal op hen onwelgevallige geluiden''.

Hij denkt niet dat het plaatsen van Fitna op de website van ALO de machthebbers in Iran provoceert om het doodvonnis voor zijn vader sneller te voltrekken. ''Bovendien laten wij ons niet intimideren, het gaat hier om vrijheid van meningsuiting, een democratisch recht waar wij als organisatie voor staan''.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/89908

''Zwakke geesten als die in Iran grijpen alles aan om zich agressief op te stellen. Maar de film laat feiten zien, laat zien hoe de machthebbers van Iran zich gedragen."

Mooi gesproken (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 16:13:
we moeten zorgen dat in elk land, elk mens het goed kan hebben

Dus meer aan ontwikkelingshulp doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 maart 2008 om 16:25:
''Zo reageren fanatici nu eenmaal op hen onwelgevallige geluiden''.

Inderdaad. Op de waarheid zijn zulke mensen nou eenmaal niet zo dol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 16:30:
Op de waarheid zijn zulke mensen nou eenmaal niet zo dol

Fanatici hebben een eigen waarheid, om daar van af te stappen moeten ze zo ongeveer worden gedeprogrammeerd.
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Moslims moeten ons land uit! Ze horen niet thuis in Europa!

ZET ME MAAR UIT DAN!
Waarschuw beheerder
donateur
lims moeten ons land uit! Ze horen niet thuis in Europa!

Hahah, loser. Zullen we jou even Europa uit gooien, daar worden we nou wél beter van!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weiß in die Nase? hoe kan je in godsnaam denken dat je het ei uit hebt gevonden als je een MBO student bent.

Als je toch zo slim bent, ga is Psychologie of iets in die richting studeren, dan wil ik over een half jaartje wel weer je mening aanhoren.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar inderdaad, beetje jammer dat het woordje EXTREMIST is weggelaten... voor zover je die knip en plak ellende al serieus kon nemen...
Waarschuw beheerder
zoude jullie allemaal niet eens een leve gaan zoeke of anders doodgaan door mense zoals jullie zie je niemand meer op straat..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rangdy op zondag 30 maart 2008 om 18:18:
zoude jullie allemaal niet eens een leve gaan zoeke of anders doodgaan door mense zoals jullie zie je niemand meer op straat..

Nee gozer het is allemaal de schuld van Geert Wilders...:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 maart 2008 om 18:23:
Nee gozer het is allemaal de schuld van Geert Wilders...

Oneens het is de schuld van de linkse kliek van de afgelopen jareng

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 18:25:
Oneens het is de schuld van de linkse kliek van de afgelopen jareng

Over welk probleem hebben we het?

Ach kijk is naar andere landen :) als ik over de buurt hier spreek vind ik dat het PRIMA gaat........

Waarschuw beheerder
donateur
Kogeltje zou wilders niet misstaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 18:38:
Kogeltje zou wilders niet misstaan

doe dan mister grootspraak:gaap: wie weet vang je er zelf wel een dan(Y) laat ik hopen dat de pleuris uitbreekt in nederland.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 18:55:
laat ik hopen dat de pleuris uitbreekt in nederland.

En jou moeten we serieus nemen als je zulke dingen hoopt?

Waarschuw beheerder
laat ik hopen dat de pleuris uitbreekt in nederland.

En dat jij levend verbrand word :jaja:

(k) Het is lief bedoelt, jegens lieve mensen.

Waarschuw beheerder
doe dan mister grootspraak:gaap: wie weet vang je er zelf wel een dan(Y) laat ik hopen dat de pleuris uitbreekt in nederland.

heb je die gabber-homo ook weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 19:06:
En dat jij levend verbrand word

Het is lief bedoelt, jegens lieve mensen.

:D hoezo schreef je Tsjetsjenië eerst in het Engels trouwens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 19:27:
hoezo schreef je Tsjetsjenië eerst in het Engels trouwens?

Hoezo die vraag :$

Vind ik beter schrijven. Op ene of andere manier.