1 volger · 28399x bekeken
amadelen eruit en je bent er voorgoed vanaf!
donateur
Met Superol
werkt bij mij altijd prima;
tabletje moet je oplossen in water en dan moet je er mee gorchelen, de smaak is niet te harden maar het heeft een goed effect
Ik zweer bij Superol! Geweldig spul.. Paar keer gorgelen en de pijn is weg!
Smaak is om te kotsen, maar het werkt wel.
Warme melk met honing, en anders naar de huisarts voor onderzoek.
Pijn is niet om je te iriteren, je weet dat je lichaam je wil beschermen dus de pijn geeft vrijwel altijd aan dat er iets niet goed is en dat je dus iets moet doen om ergere problemen te voorkomen. Onderdrukken is dus niet altijd verstandig. Probeer eerst uit te vinden wat de oorzaak is. Is het onschuldig (verkoudheid etc.) neem dan indien nodig een pijnstiller.
Veel jonge topsporters, prof-voetballers etc. vallen plotseling om onverklaarbare reden dood neer op het veld. De oorzaak is gevonden in "onschuldige" pijnstillers. Waar een ander weet waar zijn of haar grenzen zijn, weet iemand die pijnstillers gebruikt of gebruikt heeft dat minder goed en als je over de grens gaat kan het dus fout gaan met fatale gevolgen.
Pijn is niet om je te iriteren, je weet dat je lichaam je wil beschermen dus de pijn geeft vrijwel altijd aan dat er iets niet goed is en dat je dus iets moet doen om ergere problemen te voorkomen. Onderdrukken is dus niet altijd verstandig. Probeer eerst uit te vinden wat de oorzaak is. Is het onschuldig (verkoudheid etc.) neem dan indien nodig een pijnstiller.
Veel jonge topsporters, prof-voetballers etc. vallen plotseling om onverklaarbare reden dood neer op het veld. De oorzaak is gevonden in "onschuldige" pijnstillers. Waar een ander weet waar zijn of haar grenzen zijn, weet iemand die pijnstillers gebruikt of gebruikt heeft dat minder goed en als je over de grens gaat kan het dus fout gaan met fatale gevolgen.
als je in de spiegel kijken en er zitten witte plekjes in je keel is ie ontstoken dan werkt dit heel goed paar keer per dag oplossen in water en opzuipen
Carbasalaatcalcium zo bij aphotheek te halen
En ja, dit is het geval! Ik heb idd witte plekken in m'n keel en het doet echt zoveel pijn dat ik niet eens meer kan praten. Nu 2 paracettamollen op waardoor het iig wat draaglijker is, maar morgen ga ik maar ff langs de dokter. Waarschijnlijk krijg ik dan een anti-biotica of dat spul wat jij noemt.
Zo erg als nu heb ik het iig nog nooit gehad in m'n leven. Wat een kutgevoel zeg (N) Vandaar ook de koorts dus... (lekker als je in bed ligt en drijfnat wakker wordt door het zweet, bah!
laatste aanpassing
Heb je gelijk in idd. Ben het helemaal met je eens! Ik ben ook normaal niet zo van de chemische pijnstillers hoor. Alleen voor nu maak ik toch maar even een uitzondering...
Wat de dieperliggende oorzaak is zal ik zo snel ook niet weten, helaas.. heb het wel geprobeerd te bedenken, maar ik kan zo snel niets bedenken...
stoppen met roken als je rookt
Ik rook al veel minder nu ja. Ook weinig behoefte aan...
ointje roken...komt er een laagje van dat olie in je keel, opgelost alweer
Heb me voorgenomen te kappen met die troep
Gorgelen met zout 
Bestaat dat woord wel?
Bestaat dat woord wel?
Hier nogmeer keelpijn..
Paracetamol met paar wijntjes oid werkt wel.
Maar das geen genezer, maar onderdrukker.
afgekoelde(50a60graden) gekookte melk en n flinke lepe Thijm honing.
Slaap je nog lekker van ook.
Honing heeft een genezende werking.
boven de 60 graden gaat de honing dood en is het alleenmaar zoet, verder niks
Paracetamol met paar wijntjes oid werkt wel.
Maar das geen genezer, maar onderdrukker.
afgekoelde(50a60graden) gekookte melk en n flinke lepe Thijm honing.
Slaap je nog lekker van ook.
Honing heeft een genezende werking.
boven de 60 graden gaat de honing dood en is het alleenmaar zoet, verder niks

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)