Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Huppie huppie huppie huppieee
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:44:al 11 jaar druk bezig met wraak nemen op internet
meneer was ook 16 toen dat alles gebeurde
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:50:meneer was ook 16 toen dat alles gebeurde
Was ik maar wat ouder, had je er meer kennen begraven
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:51:Was ik maar wat ouder, had je er meer kennen begraven
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 14:55:ajax is de club van utrecht!
Daar hoorden zij engelen zingen, Utreg! Utreg!
Que sera sera, were cuming frum Utereg! Que sera sera.
Even weer wat nieuwe inspiratie for the singing bunnikside bois!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:51:Was ik maar wat ouder, had je er meer kennen begraven
Uitspraak van Oooooo OkeTrommel Trommel nog aan toe zeg!op zondag 30 maart 2008 om 11:35:
trommels trommels en nog eens trommels
Uitspraak van Oooooo Okekeek ie ff rond in je kamer?op zondag 30 maart 2008 om 11:43:
ja, en zie ik al die kampioen vlaggetjes hangen,
Uitspraak van FC Ultrajectum op vrijdag 28 maart 2008 om 01:33:Fiese kakkies
leer eerst schrijven nerd
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 21:28:of je gaat schuilen achter de me
Speciaal voor Remy dit accountje.
Omdat ik geen account meer heb hier (al een tijdje) maar soms eens lees, ff een post.
Beste Remy,
Ik ben blij dat ik je nog dagelijks bezig hou.
Dat bij elk berichtje over jou, jij denkt dat OZ het is.
En je over een dooie dochter begint, chapeua!
In voel me bevoordeeld dat ik in jou kleine wereld een prominente plaats in neem.
OZ zal je je hele leven bij je dragen en je helpen in je minderwaardigheidscomplex richting de HOOFDSTEDELINGEN en hun mooie stad.
Ik wens je veel geluk in Hellas straks!
Wie weet lopen we elkaar ooit nog een onverwachts tegen het lijf, dat zal deze zielige kickbokser een grote deugd doen!!
Gegroet, je grote vriend OZ!
ps: Probeer Liam te beschermen en maak geen accountje op zijn naam aan.... Liam010 verdient dat niet.
Hij hoeft niet te boeten voor het volwassen gedrag van papa, laat hem nog ff kind zijn.
Omdat ik geen account meer heb hier (al een tijdje) maar soms eens lees, ff een post.
Beste Remy,
Dat bij elk berichtje over jou, jij denkt dat OZ het is.
In voel me bevoordeeld dat ik in jou kleine wereld een prominente plaats in neem.
OZ zal je je hele leven bij je dragen en je helpen in je minderwaardigheidscomplex richting de HOOFDSTEDELINGEN en hun mooie stad.
Wie weet lopen we elkaar ooit nog een onverwachts tegen het lijf, dat zal deze zielige kickbokser een grote deugd doen!!
Gegroet, je grote vriend OZ!
ps: Probeer Liam te beschermen en maak geen accountje op zijn naam aan.... Liam010 verdient dat niet.
Hij hoeft niet te boeten voor het volwassen gedrag van papa, laat hem nog ff kind zijn.
laatste aanpassing
Speciaal voor Remy dit accountje.
Moet je weer liegen, kneus wat je er bent...
24/7 struin heel internet af voor jou, onee dat ben jij die dat doet...
Van jou geleerd, nog bedankt daarvoor
Ja ik struin heel internet af voor jou, onee daar gaan we weer dat doe jij
Dat ligt al 11 jaar in Beverwijk pik....
Dank je wel...
Je weet tog waar ik woon bikkel, met ze grote mond
Probeer Liam te beschermen
de tering
Liam010 verdient dat niet.
Oooo ben je het tog, en net poste je niet alleen lezen, zieltje dat je bent, je veraad jezelf altijd, maar ja dat krijg ie als ie zoveel lieg he...
Hij hoeft niet te boeten voor het volwassen gedrag van papa
Ja papa maf niet meer joden gallen op internet, stoute papa ben ik tog zeg
Maar Oz hoe haat het met je dooe dochter?
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 07:36:Volgend seizoen weer Europa in
6. Feyenoord
iss nog maar de fraag dus
Uitspraak van Wesje Hakkuh op maandag 31 maart 2008 om 08:59:iss nog maar de fraag dus
Als ze de beker wiinnen zitten ze in de uefa cup.
Als ze de beker wiinnen zitten ze in de uefa cup.
inderdaad als ze winnen en anders gewoon voorronden uefa waar ik ook op gok.
Ik gok op 10 jaar geen europees.
En die kindercreche mist niemand in het buitenland.
Het mooie is ook nog is als nac nog puntjes verspeelt kunnen wij met opzet verliezen van groningen zodat die feyenooit ook nog voorbij gaan
laatste aanpassing
Ik gok op 10 jaar geen europees.
En die kindercreche mist niemand in het buitenland.
krijgen jullie nou maar lekker klappen in zagreb
en anders gewoon voorronden uefa waar ik ook op gok.
hopen dat we die voorrondes wel doorkomen dan, anders ben je dalijk blij dat je europees speelt en dan ga je er gelijk uit. zou kut zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 11:18:krijgen jullie nou maar lekker klappen in zagreb
Ik neem aan dat je daar niet bij was, dus kan je daar ook weinig over zeggen.