Partyflock

Forumonderwerp · 1002944

John Heitinga volgt het voorbeeld van Wesley Sneijder en zet zijn loopbaan in Spanje voort, zo meldt De Telegraaf. De verdediger van Ajax tekent een vijfjarig contract bij Atlético Madrid. Alleen de betalingsvoorwaarden moeten nog besproken worden.

De Spanjaarden hebben volgens de ochtendkrant al aangeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro te willen betalen. "Ik sta te trillen van geluk", vertelt de Oranje-international. "Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière. Ik zal Ajax ongelooflijk missen."

"Ik ben hier op mijn zevende, in de E2, ingestroomd, nadat ik voor mijn verjaardag een Ajax-training cadeau had gekregen", vervolgt de In Alphen aan de Rijn geboren verdediger. "Dit is mijn tweede huis. Ik hoop, en verwacht, écht dat iedereen me deze transfer gunt."

"Mijn doel was afscheid te nemen met nóg een landskampioenschap, maar dat is nu vrijwel onmogelijk. De fans hoeven zich geen zorgen te maken dat ik nu al met mijn gedachten in Madrid ben, want tot het einde van dit seizoen eet ik het gras op."

"Als er op een website een actie wordt gestart om je voor de club te behouden, doet dat echt wel iets met je. Door twee keer een bod van Atlético af te slaan en ook Sevilla de deur te wijzen, heeft ook Martin van Geel aangegeven me niet te willen laten vertrekken."

"Sterker nog, hij heeft er maandenlang alles aan gedaan om me te behouden. Dat waardeer ik enorm. Ook door de komst van Marco van Basten heb ik me afgevraagd of ik mister Ajax wilde worden, maar ik denk dat het tijd is om letterlijk mijn grenzen te gaan verleggen. Daarbij heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik - als Ajax dat ook wil - mijn loopbaan hier ga afsluiten", aldus Heitinga.

Van Geel
Bij Ajax is met teleurstelling gereageerd op de beslissing van Heitinga om zijn geluk in Spanje te beproeven. "Dit is enorm jammer", vertelt technisch directeur Martin van Geel. "Maar ook wel begrijpelijk dat een jongen die al zeventien jaar bij Ajax voetbalt ergens anders wil kijken."

Volgens Van Geel heeft de Amsterdamse club er alles aan gedaan om Heitinga te behouden. "Daar zijn we maanden mee bezig geweest, maar helaas. Meestal gaat een speler weg bij Ajax als hij net top is. Zie Sneijder vorig jaar."

Het gaat je goed Johnny!!!!

Uitspraak van GoodFella op dinsdag 25 maart 2008 om 18:08:
Mooi stadion, fanatiek publiek. En ze hebben wel een aantal prima voetballers

Uitspraak van M0L op dinsdag 25 maart 2008 om 12:32:
hij ziet het als de 3e club van spanje

is het ook
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 25 maart 2008 om 21:49:
atletico heeft echt nog nooit wat gepresteerd, en elk jaar wel veel geld uitgeven aan transfers

Samen met Valencia en Depor de enige club die de laatste 30 jaar Real en Barca de loef hebben afgestoken in de Spaanse competitie als ik me niet vergis.

Zeker wel behorend tot de top4 van Spanje.
laatste aanpassing

Uitspraak van Reigah! op dinsdag 25 maart 2008 om 12:27:
Wat moet hij nou bij athletico

idd :S
Uitspraak van Blauwe BrugGang op donderdag 27 maart 2008 om 12:16:
Niks mis met Atletico

Welke voorzitter hebben ze nu?

Die Jesus Gil Y Gil was me een figuur zeg :roflol: Kan zijn opmerkingen nog goed herinneren toen Ajax tegen Atletici moest spelen :lol:
Uitspraak van QQ op donderdag 27 maart 2008 om 12:33:
Die Jesus Gil Y Gil was me een figuur zeg Kan zijn opmerkingen nog goed herinneren toen Ajax tegen Atletici moest spelen

Idd. Iets met negers, die zomaar de grond uit kwamen of zo.....
Even gecheckt:

"Het lijkt hier de Congo wel, de zwartjes groeien als paddestoelen uit de grond" en "hebben ze hier een oliebollenmachine die zwartjes maakt?".
Juist :lol: Wat een mafkees was dat, corrupt figuur ook nog.

Maar goed, hij is er niet meer. Misschien dat Atletico nu een 'ander gezicht' heeft.

Uitspraak van Blauwe BrugGang op donderdag 27 maart 2008 om 13:27:
"Het lijkt hier de Congo wel, de zwartjes groeien als paddestoelen uit de grond" en "hebben ze hier een oliebollenmachine die zwartjes maakt?".

respect voor zijn uitspraken over ajax

r.i.p. Gil

Uitspraak van GoodFella op woensdag 26 maart 2008 om 17:44:
als ik me niet vergis.

nee klopt

hoop dat um daar goed gaat !!!!!
bij die ajakkes club werdt ie ook maar afgebroken

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 19:25:
bij die ajakkes club werdt ie ook maar afgebroken

Hoezo afgebrokeng?