Partyflock

Forumonderwerp · 1002941
Waarschuw beheerder
Nederlanders 'kampioen flesjes hervullen'

ROTTERDAM - Tot verdriet van de Nederlandse frisdrankenindustrie (NFI) blijken Nederlanders 'ware kampioenen' in het hervullen van flesjes water, zoals Spa Blauw. Dat blijkt uit onderzoek door de branche.

Van de Nederlandse mannen hervult ruim 65 procent een gekocht flesje water wel eens met kraanwater. Dat verbleekt bij het aantal vrouwen dat het flesje hervult: 86 procent.

Ook heeft de branche laten onderzoeken hoe vaak de mensen die een flesje hervullen dat doen. Daaruit blijkt dat 38 procent van de mannen dat meer dan zes keer doet en de helft van de vrouwen een flesje minstens zes keer bijtankt.

Onhygiënisch

De branche bestempelt het hervullen van flesjes als zeer onhygiënisch. Bij elke slok komt een beetje speeksel in het flesje terecht, een voedingsbodem voor bacteriën.

Recent bleek uit cijfers van de branche dat de hoeveelheid verkocht verpakt water in Nederland nog steeds ver achter loopt bij omringende landen. Dat zou komen door de uitstekende kwaliteit van het kraanwater en de spreekwoordelijke Hollandse zuinigheid.

nu.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell op dinsdag 25 maart 2008 om 08:08:
Recent bleek uit cijfers van de branche dat de hoeveelheid verkocht verpakt water in Nederland nog steeds ver achter loopt bij omringende landen. Dat zou komen door de uitstekende kwaliteit van het kraanwater en de spreekwoordelijke Hollandse zuinigheid.

Volgens mij komt dat voornamelijk omdat je hier gewoon water uit de kraan kan drinken.

Waarschuw beheerder
De branche bestempelt het hervullen van flesjes als zeer onhygiënisch. Bij elke slok komt een beetje speeksel in het flesje terecht, een voedingsbodem voor bacteriën.

dazt zou ik ook zeggen als er niemand meer een flesje drinken koopt :lol:

je spoelt m toch om :D
Waarschuw beheerder
En dan nog, je drinkt toch uit je eigen flesje? :D
Waarschuw beheerder

Uitkoken? O:)
Maar idd, doe het ook vaak, heb ook altijd zat flesjes in huis. In de zomer vul ik ze en leg ze in de fridge. :bloos:

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 25 maart 2008 om 08:18:
En dan nog, je drinkt toch uit je eigen flesje?

wil ook niet zeggen dat als je je eigen stront op eet dat het gezond is of wel?
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 25 maart 2008 om 08:10:
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat je hier gewoon water uit de kraan kan drinken.

Ja idd wie is er hier nu zuinig we gieten miljarden liters zuiver drinkwater weg b)

ik hervul zelfs flugelflesjengs b)

Waarschuw beheerder
donateur
waarom pakken kopen als je uit de kraan kan drinken :/?

Waarschuw beheerder
donateur
wat en zeikerds

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op dinsdag 25 maart 2008 om 08:24:
waarom pakken kopen als je uit de kraan kan drinken ?

idd man koud uit de kraan of lauw uit een flesjeng
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 08:24:
wat en zeikerds

idd bacterie hoax van de frisdrank boys erachteraan
Waarschuw beheerder
donateur
Nee.

Waarschuw beheerder
Nederlandse water is bijna het schoonste en beste water van de wereld, zeker in de duinen, het water hier uit de kraan is puur bronwater. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 08:32:
het water hier uit de kraan is puur bronwater

nope dat dan weer niet maar heeft wel dezelfde(of zelfs betere) kwaliteit

Bronwater is drinkwater dat wordt gewonnen uit natuurlijke of onderaardse bronnen

Waarschuw beheerder
donateur
ik koop alleen kristallen flesjes van evian, drink er maximaal 1 slok uit en dan wil ik een nieuwe

Waarschuw beheerder
AH 6pack water €0,70 ... kan je weer een week vooruit (Y)
Bij elke slok komt een beetje speeksel in het flesje terecht, een voedingsbodem voor bacteriën.

Goed voor de weerstand 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind water uit de kraan lekkerder smaken... spa etc heeft een vieze nasmaak
Waarschuw beheerder
Ghehe verrassend :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van R!etje :D op dinsdag 25 maart 2008 om 09:10:
Vind water uit de kraan lekkerder smaken... spa etc heeft een vieze nasmaak

Moet je stenen in je water gooien wordt het nog lekkerder en schijnt goed voor je te zijn omdat het kracht aan water geeft ofzo

[img width=212 height=136]http://www.zuiverendestenen.nl/artikelen/kan.jpg[/img]

Water Energie Stenen
De mens bestaat voor ongeveer 70% uit water. Het is dan ook algemeen bekend dat het gezond is om minimaal 1 liter water per dag te drinken om ons lichaam te reinigen en op peil te houden. Om dit reinigingsproces nog effectiever te laten verlopen kunt u gebruik maken van de Water Energie Stenen.

Deze stenen werken op het fysieke, emotionele, geestelijke en spirituele vlak en hebben een zuiverende werking. Door de stenen in een waterkaraf met leidingwater te plaatsen dragen zij hun energie over aan het water. Ons dagelijks leidingwater is namelijk energetisch dood omdat het uit opgeslagen reservoirs komt. Na het drinken van het water, gedurende de dag, heeft u onder andere meer energie, uw geest is helder en u word creatiever. Kortom u gaat zich energiek en fit voelen!

Om welke stenen gaat het?
Amethist, Bergkristal en Rozenkwarts

Enkele voorbeelden van stenencombinaties.

De gouden driehoek: Bergkristal, Amethist, Rozenkwarts;

Activeert cellen in uw lichaam. Uw lichaam voelt zich goed, De oerkracht van het water wordt teruggebracht;

Kristalelixer: Bergkristalpunt; voor iedereen geschikt om drinkwater te energetiseren. Reinigt, geeft helderheid, vitaliseert;

Bij speciale wensen:

Afslankelixer: Bergkristal, jaspis, magnesiet

Hooikoortselixer: Bergkristal, citrien, aquamarijn

Rheumaelixer: Bergkristal, barnsteen

Harmonieelixer: Bergkristal, jaspis, sodaliet, calciet, rozenkwarts

Antistresselixer: Bergkristal, jaspis, amethist, citrien

Wellneselixer: Aventurijn, jaspis, sodaliet

Mineralenelixer: Calciet

Slaapelixer: Amethist, rozenkwarts, calciet, fluorid

Rustelixer: Amethist

Nierenelixer: Bergkristal, citrien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik koop nieuw (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 25 maart 2008 om 09:18:
nee ik koop nieuw

:yes: Zo'n pak bar-le duc heb je al voro een appel en een ei, trouwens wil het liefst prik in mijn water.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 09:19:
:yes: Zo'n pak bar-le duc heb je al voro een appel en een ei, trouwens wil het liefst prik in mijn water.

Ja daarom navullen is zo 2004 (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 09:19:
Zo'n pak bar-le duc heb je al voro een appel en een ei, trouwens wil het liefst pik in mijn water

Waarschuw beheerder
donateur
Ga toch niet met die pakken lopen sjouwen als het water uit de kraan net zo goed is!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 08:24:
ik hervul zelfs flugelflesjengs

haha, met GHB zekerss?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 08:34:
nope dat dan weer niet maar heeft wel dezelfde(of zelfs betere) kwaliteit

Mijn kraanwater komt direct uit de het duingebied, bronwater dus.. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Idd.

Spa blauw smaakt hetzelfde als kraanwater :P
Waarschuw beheerder
Nederlanders 'kampioen flesjes hervullen'

yep heb altijd 2 flesjes gekoekd water liggen op mijn werk. en 2 thuis. tis niet zo raar. lang niet overal kan je uit de kraan drinken zonder ziek te worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op dinsdag 25 maart 2008 om 09:50:
Spa blauw smaakt hetzelfde als kraanwater

Ons kraanwater bevat zelfs minder verontreinigingen dan Spa....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 25 maart 2008 om 09:40:
haha, met GHB zekerss?

jij snapt hem ;p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 09:44:
Mijn kraanwater komt direct uit de het duingebied, bronwater dus..

wat jij wil :d
'kampioen flesjes hervullen'

zijn we toch nog ergens goed in
Waarschuw beheerder

lekker waar iedereen zijn condooms dumpt enzo. waar de honden worden uitgelaten etc.. etc..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 25 maart 2008 om 10:37:
lekker waar iedereen zijn condooms dumpt enzo. waar de honden worden uitgelaten etc.. etc..

en niet te vergeten chemische en nucleair afval en atoomproeven die de fransen uitvoeren op de duintjes en olie spoet er ook aan O:)

:9drink smakelijk

Waarschuw beheerder
Mijn kraanwater komt direct uit de het duingebied

Bij Petten zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 10:46:
Bij Petten zeker?

Kennemerduinen.. ;)

Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 25 maart 2008 om 10:37:

Haarlem heeft het zachtste en schoonste drinkwater van Nederland, dus ja.. Er zal blijkbaar wat goeds in zitten.. ;)

Waarschuw beheerder
hervullen de gekste
Waarschuw beheerder
Dat zou komen door de uitstekende kwaliteit van het kraanwater

nee egt?:rot:
Waarschuw beheerder
Noem 1 reden waarom ik geld zou betalen voor iets wat ik ook (en nog eens veel makkelijker en sneller) gratis kan krijgen. Als ik al eens een flesje water koop dan is het puur om het flesje. De Spa fabrikanten moeten het vooral hebben van health-freaks die zich van alles wijs laten maken door bladen en televisie, zoals dat spa-blauw gezonder zou zijn dan kraanwater :s En zoals Oxygene al zei het Haarlemse water is het schoonste van Nederland ;)
Waarschuw beheerder
De branche bestempelt het hervullen van flesjes als zeer onhygiënisch. Bij elke slok komt een beetje speeksel in het flesje terecht, een voedingsbodem voor bacteriën

:lol: wat een slecht argument zeg! Ik heb mijn speeksel de hele dag in mijn mond al mijn hele leven lang. Nou dan zou ik toch al wel ziek geweest zijn toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op dinsdag 25 maart 2008 om 11:41:
De Spa fabrikanten moeten het vooral hebben van health-freaks die zich van alles wijs laten maken door bladen en televisie, zoals dat spa-blauw gezonder zou zijn dan kraanwater

onzin

kraan water is het zelfde water dat je in de toilet gebruikt, het is dan wel schoongemaakt maar het is geen bronwater

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op dinsdag 25 maart 2008 om 09:50:
Spa blauw smaakt hetzelfde als kraanwater

Vind kraanwater zelfs lekkerder dan Spa blauw
Waarschuw beheerder
ik vul hele dagen flesjes heb overal wat staan kraanwater smaakt prima hier(Y)

flesjes zijn makkelijk om genoeg te drinke over de hele dag
af en toe in de vaatwasser klaar of gooi m weg en pak weer een x een nieuw flesje
ik leef nog steeds

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op dinsdag 25 maart 2008 om 11:41:
Spa fabrikanten moeten het vooral hebben van health-freaks die zich van alles wijs laten maken door bladen en televisie, zoals dat spa-blauw gezonder zou zijn dan kraanwater

Is ook gezonder als ze zich aan de Europese regels houden (en dat doen ze want er wordt streng gecontroleerd door de voedsel en warenwet), want ze zetten namelijk de ingredienten (mineralen) op de fles. kraanwater heeft in tegenstelling tot bronwater veel minder mineralen en altijd meer sporen van chemicalien (ook al komt jouw water uit de duinen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 10:49:
Haarlem heeft het zachtste drinkwater van Nederland

ja man, ergens anders is t water hard, zo hard dat je omvalt als je het drinkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op dinsdag 25 maart 2008 om 11:51:
wat een slecht argument zeg! Ik heb mijn speeksel de hele dag in mijn mond al mijn hele leven lang. Nou dan zou ik toch al wel ziek geweest zijn toch?

Nou ik heb laatst bij 2vandaag ofzoiets een onderzoek ervan gezien, en het waren wel mega-bacterie-bommen, meer dan op een toilet iig. En schoonmaken was haast onmogelijk. De tip was een flesje maar een keer of 6 te hervullen. De onderzochte gevallen betrof o.a. flesjes die 1 tot 100x hervuld werden...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:00:
Is ook gezonder als ze zich aan de Europese regels houden (en dat doen ze want er wordt streng gecontroleerd door de voedsel en warenwet), want ze zetten namelijk de ingredienten (mineralen) op de fles. kraanwater heeft in tegenstelling tot bronwater veel minder mineralen en altijd meer sporen van chemicalien (ook al komt jouw water uit de duinen)

De eisen die Nederland aan kraanwater stelt, zijn vele malen groter dan de eisen die aan mineraalwater worden gesteld....

Het verschil met kraanwater?

Voornamelijk de prijs. Kraanwater is 400 tot 1000 x goedkoper dan flessenwater. In Nederland worden aan het kraanwater hogere eisen gesteld dan aan het bronwater en mineraalwater. Dit geldt in het bijzonder voor de toegestande hoeveelheden zware metalen. Kraanwater wordt voordat het uit de kraan komt geheel gezuiverd en bron- en mineraalwater worden zonder verdere behandeling in de fles gedaan.

http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/water.asp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:00:

nou en? mineralen zijn juist goed voor je, bovendien is het onmogelijk dat er rare chemicaliën of zware metalen in de kraanwater komen door geavanceerde reinigingstechnieken. bovendien, puur water (dus zonder alle zouten en mineralen die er normaal inzitten) ga je van dood... dus zo zuiver mogelijk zegt nog helemaal niks

Waarschuw beheerder
donateur
als ik op feesten water drink wel zo handig
komt alleen maar zelden voor :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:23:
Het verschil met kraanwater?

Voornamelijk de prijs. Kraanwater is 400 tot 1000 x goedkoper dan flessenwater. In Nederland worden aan het kraanwater hogere eisen gesteld dan aan het bronwater en mineraalwater. Dit geldt in het bijzonder voor de toegestande hoeveelheden zware metalen. Kraanwater wordt voordat het uit de kraan komt geheel gezuiverd en bron- en mineraalwater worden zonder verdere behandeling in de fles gedaan.

Iemand nog een flesje bronwater kopen?

Waarschuw beheerder
ik hervul zelfs flugelflesjengs

ik ook....met gedestiriseerd water,, gbl,, en gootsteen ontstopper
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van royo op dinsdag 25 maart 2008 om 12:14:
ja man, ergens anders is t water hard, zo hard dat je omvalt als je het drinkt.

De kwaliteit van water wordt aangegeven in hard/zacht..

Dus praat alleen even mee als je weet waar anderen het over hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:41:
De kwaliteit van water wordt aangegeven in hard/zacht..

dat is niet helemaal waar, hard/zacht is hoeveel zouten er in zitten. en dat is weer afhankelijk van de standaard in een land.
''kwaliteit'' van kraanwater is meer afhankelijk van vervuiling
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haal mijn water nogsteeds uit de put in me achtertuin:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 25 maart 2008 om 12:28:
nou en? mineralen zijn juist goed voor je

Zeg ik toch :rot:

en spawater is een grotere bron van goede mineralen dan kraanwater, dus spa en zo is gezonder.

Waarschuw beheerder
Hollandse zuinigheid

Ik ben een rashollander... op feesten tap ik altijd mijn flesje vol met kraanwater. Thuis doe ik het nooit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:56:
Ik ben een rashollander

ik ook

op feesten tap ik altijd mijn flesje vol met kraanwater

ik raap ze van grond!
Waarschuw beheerder
alleen met ghb

Waarschuw beheerder
boeieng, ben toch niet vies van me eigen speeksel :vaag: :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee ik ben nie zon pauper.... ik jat alleen versgetapt bier van de bar en flessen vodka van achter de bar....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben een rashollander...

ik ben n ras-Mof, alsof dat wat boeit, volgens mij kan je zelfs strafpunten krijgen voor dat soort uitspraken :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 15:22:
Uitspraak van chiwa op dinsdag 25 maart 2008 om 12:56:

ik ben n ras-Mof, alsof dat wat boeit, volgens mij kan je zelfs strafpunten krijgen voor dat soort uitspraken

Dat zou wel zielig zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:23:
Nou ik heb laatst bij 2vandaag ofzoiets een onderzoek ervan gezien, en het waren wel mega-bacterie-bommen, meer dan op een toilet iig. En schoonmaken was haast onmogelijk. De tip was een flesje maar een keer of 6 te hervullen. De onderzochte gevallen betrof o.a. flesjes die 1 tot 100x hervuld werden...

Heb dat ook gezien, maar ach ik vind het zelf echt zo'n aanstellerij. De mens van tegenwoordig heeft totaal geen weerstand meer.

Waarschuw beheerder

haha ze zijn bang dat de verkoop te ver slinkt
Waarschuw beheerder
wil ook niet zeggen dat als je je eigen stront op eet dat het gezond is of wel?

Je eigen stront eten, of van je eigen flesje drinken is ook niet helemaal hetzelfde ofwel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 15:56:
De mens van tegenwoordig heeft totaal geen weerstand meer.

jawel, je moet gewoon nooit je handen met zeep wassen maar alleen afspoelen onder de kraan.

Ik ben nooit ziek, maar ik was mn handen dan ook niet met desinfecterende zeep, en ik gebruik goeiekope tandpasta, die niet bacteriedodend is.

Dat soort zinloze dingen zoals desinfecterende handzeep enzo, zijn slecht voor je weerstand, het tot je nemen van grote hoeveelheden relatief onschuldige bacterieën is gewoon target practice voor je immuunsysteem.

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink zelden uit de kraan , stikt soms van de bacterieen , legionella ,chloor , medicijnrestanten die niet te filteren zijn etc en wat ze allemaal nog onder de pet houden (ja ik heb last van paranoia)

dus altijd Spa ;-) en ik hervul kleine flessies met de grote.(1 of 2x)

Waarschuw beheerder
ik hervul m wel scheelt een hoop geld en moeite
Waarschuw beheerder
Recent bleek uit cijfers van de branche dat de hoeveelheid verkocht verpakt water in Nederland nog steeds ver achter loopt bij omringende landen.

nou, hier de oplossing:

ga lege en schone flesjes verkopen voor 25 cent en 25 euro statiegeld er voor vragen, ga in de markt
Waarschuw beheerder
De branche bestempelt het hervullen van flesjes als zeer onhygiënisch.

oeeeeh shit, nu word ik vast ziek:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 16:22:
jawel, je moet gewoon nooit je handen met zeep wassen maar alleen afspoelen onder de kraan.

Ik ben nooit ziek, maar ik was mn handen dan ook niet met desinfecterende zeep, en ik gebruik goeiekope tandpasta, die niet bacteriedodend is.

Dat soort zinloze dingen zoals desinfecterende handzeep enzo, zijn slecht voor je weerstand, het tot je nemen van grote hoeveelheden relatief onschuldige bacterieën is gewoon target practice voor je immuunsysteem.

in de stront rollen als kind zijnde is ook goed voor je weerstangd(y)
Waarschuw beheerder
hahaha nou het klopt wel! waarom zou je der iedere keer geld voor betalen als t gratiess kan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 25 maart 2008 om 16:17:
Je eigen stront eten, of van je eigen flesje drinken is ook niet helemaal hetzelfde ofwel?

Gelukkig niet zeg :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das wel n beetje erg extreem.

Je moet gewoon schoon zijn maar niet steriel...

in India krijgt niemand diarree als ie uit de sloot drinkt.

Een NL-er die dat water zou drinken schijt zn darmen uit en moet meteen n stoma, bij wijze van spreken dan... omdat ie er niet tegen kan.

Als je n goeie weerstand wil hebben zul je je moeten bloot stellen aan kleine hoeveelheden ziekmakers, voorzover dat bacillen zijn.
Waarschuw beheerder
Ik koop sowieso geen flesjes water. Drink liever iets anders :bier:
Waarschuw beheerder

Vraag me af waarom ik nog leef... heb tenslotte altijd speeksel in me mond :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op dinsdag 25 maart 2008 om 13:56:
alleen met ghb

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 12:38:
ik ook....met gedestiriseerd water,, gbl,, en gootsteen ontstopper

Waarschuw beheerder
donateur

In de hoop dat iedereen een nieuwe flesje koopt :X

Ik vul hem morgen voor de 200ste keer wel weer bij :P
Waarschuw beheerder
Heb ooit eens gehoord dat drinkwater uit de kraan op meer bacteriën enz. getest word, dan bronwater.
Bronwater heeft alleen weer minder kalk erin, dacht ik.

Ach wat boeit het, water is water, als het maar geen zeewater of rioolwater is..
Waarschuw beheerder
Water uit de kraan in nl is goed te doen (Y), drink een keer water uit de kraan in italie :lol: ben je 2weken aan de schijt

Waarschuw beheerder
Ja ik hervul mijn flesje!
Vind kraanwater beter te drinken dan bijvoorbeeld vitel!
Spa gaat dan nog, maar als ik t uit de kraan kan krijgen..
waarom dan steeds zon flesje kopen!? :/
Waarschuw beheerder

Dan moet je 'm inderdaad wel bijvullen :D

Doe 't zelf overigens ook gewoon :9

Waarschuw beheerder
of je da flesje nou hervult of je vult een glas met water, whats the diffrence?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 07:42:
whats the diffrence?

Neem aan dat je je glas regelmatig in/bij de vaatwasser/afwas doet? ;-) Een flesje heeft zoiets weinig nut

Waarschuw beheerder
donateur
zo hebben we in Nederland overal wel wat over te zeiken, nu is het hervullen van flesjes water niet goed, volgende week mogen we ineens geen deo gebruiken omdat daar rare stoffen inzitten :loser: Wat een onzin zeg, je kan gewoon hervullen en die bacteriën, daar heb je toch weerstand voor! En als mensen er bang voor zijn kan je ze altijd nog uitkoken (Y)

Waarschuw beheerder

[img width=147 height=195 cacheid=000f3699002af2cb620e36461a0233371b]http://www.cmo.nl/pjb/images/india,manwater.jpg[/img]

mijn kraanwater komt direct uit de kraan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

En bacterien leven op water? :vaag:

Waarschuw beheerder
pfff.....geld geld geld geld......dat is wat ze hierdoor mislopen en daarom zit nu alles onder de bacteriennnnn:/ whehe ben er nog nooit ziek van geworden en blijf het ook lekker doen:)

Waarschuw beheerder
Flesjes navullen is vies :/
smaakt voor geen meter,
bezuinigen allemaal (Y) :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:00:
smaakt voor geen meter,

?waarom smaakt dat dan niet als je normaal ook kranenwater drinkt:/?

Waarschuw beheerder
ik vind kraanwater sowieso geen zuipen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:13:
ik vind kraanwater sowieso geen zuipen.

dat is indd wat andersss...hehehe....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:01:
?waarom smaakt dat dan niet als je normaal ook kranenwater drinkt?

ik drink nooit kraanwater!
ik drink alleen spa rood

en een flesje NAvullen smaakt voor geen meter ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vul gewoon me flesje or
ouders betalen de waterrekening en als ik flesjes koop moet ik het zelf betalen. maakt me flesje af en toe schoon met zo'n afwasborstel voor babyflessen en als me flesje er nogal dood uitziet koop ik maar een nieuwe. vind bronwater ook minder lekker dan gewooon water

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 12:04:
ouders betalen de waterrekening en als ik flesjes koop moet ik het zelf betalen.

:lol:
Waarschuw beheerder

Gelijk proberen angst op te wekken, anyway ik hervul me water flesje ook. Ik ben en blijf toch een Nederlander.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 12:04:
ouders betalen de waterrekening en als ik flesjes koop moet ik het zelf betalen.

Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 26 maart 2008 om 14:43:
Ik ben en blijf toch een Nederlander.

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 26 maart 2008 om 14:43:
Gelijk proberen angst op te wekken

Nogal ja. :/ Wat een onzin ook. Stel je voor zeg, bacterien uit speeksel. Waar zouden die vandaan komen? Uit je mond! Waar stop je het water uiteindelijk in? In je mond... :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 16:27:
ik drink zelden uit de kraan , stikt soms van de bacterieen , legionella ,chloor , medicijnrestanten die niet te filteren zijn etc en wat ze allemaal nog onder de pet houden (ja ik heb last van paranoia)

dus altijd Spa en ik hervul kleine flessies met de grote.(1 of 2x)

en wat denk je wat er met die spa allemaal gebeurt voordat het in jouw handen terechtkomt???

Waarschuw beheerder
wat een schrapers allemaal zeg :lol:
Waarschuw beheerder
drink toch geen water...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob-Edd op woensdag 26 maart 2008 om 16:19:
drink toch geen water...

ik ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 16:33:
ik hervul m wel scheelt een hoop geld en moeite

Waarschuw beheerder