Partyflock

Forumonderwerp · 1002837
3 volgers · 32890x bekeken
Waarschuw beheerder
breng me op de hoogte:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het niet erg dat er weer een blauwe pleite is
Waarschuw beheerder
In een weiland aan de Bultsterweg in Oudeschans is zondagochtend het levenloze lichaam van een nog onbekend persoon aangetroffen.

Mogelijk gaat het om de 82-jarige dementerende man uit Beerta die al twee weken wordt vermist. De politie doet daar onderzoek naar. Over de doodsoorzaak is niets bekend.
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - De politie heeft zondagochtend een deel van de Groninger binnenstad afgesloten voor een sporenonderzoek. Het onderzoek moet uitwijzen of er geschoten is.

Rond half tien zijn in de Nieuwstad knallen gehoord. Volgens een woordvoerder van de politie zijn er tot dusver geen slachtoffers, maar zijn er ook geen getuigen. Het sporenonderzoek moet meer helderheid verschaffen.
Waarschuw beheerder
De brandweerlieden van het korps Eelde moesten zondagochtend uitrukken met twee wagens om een pony uit een sloot te halen.

Het dier was in een slootje naast een weiland aan de Burgemeester JG Legroweg beland. Om half negen kwamen de redders, die het dier in enkele minuten op het droge hadden
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een woonboot aan het Schuitendiep in de stad Groningen is zaterdagmiddag gezonken.

Vermoedelijk is het schip lekgeraakt en daardoor vol water gestroomd. Er was niemand aan boord. De brandweer kon voorkomen dat de boot helemaal onder water verdween.

[img width=400 height=225 cacheid=0010e468002e1b9c55db2dca1a02980cf7]http://www.tvnoord.nl/ftp/foto/091114-woonboot.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 17:57:
mocros tegen antilianen

laat ze lekker

Ze ruimen zichzelf wel op, scheelt weer whe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op zondag 15 november 2009 om 13:13:
Het dier was in een slootje naast een weiland aan de Burgemeester JG Legroweg beland. Om half negen kwamen de redders, die het dier in enkele minuten op het droge hadden

zeer tegen de zin van het beest zelf heb ik begrepen. hij was gewoon even aan het zwemmen. lekker fris!
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een inwoner van Groningen is dinsdagochtend een doosje met tramadol verloren tussen apotheek Poll en winkelcentrum De Beren.

In het doosjes zitten dertig tabletten. Tramadol is een morfine-achtige pijnstiller en kan bij ondeskundig gebruik gevaarlijk zijn.

Mensen die het doosje vinden, kunnen het inleveren bij een apotheek of politiebureau.
Waarschuw beheerder
Benader hem niet, maar bel wel even de eigenaar: dat moet je doen als je de ontsnapte oehoe in het noorden van het land tegenkomt.

De oehoe, een zeldzame tamme uil van een meter hoog, ontsnapte uit zijn kooi in Westernieland, een dorp in Groningen. Hij werd voor het laatst gezien op veertig kilometer afstand van zijn kooi. Omdat de oehoe zich niet kan redden in het wild - de vogel is niet geleerd om te jagen- moet hij snel worden gevonden.

Het dier is dus een meter hoog, zijn klauwen zijn zo groot als mensenhanden en zijn nagels zijn zo groot als een wijsvinger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 17 november 2009 om 23:38:
Tramadol is een morfine-achtige pijnstiller

relaxt, ga direct zoeken

Waarschuw beheerder
stadjer, 3x raden ;)

Drietal vechtersbazen opgepakt in Papengang
GRONINGEN - In de Papengang zijn zaterdagnacht een man uit Groningen en twee mannen uit Roden aangehouden voor mishandeling. Het drietal in de leeftijd van 19 en 20 jaar had ruzie gekregen met een 19-jarige man uit Eelde.

Toen agenten het trio op wilden pakken, kwam een 40-jarige medewerker van een horecapand naar hen toe en verklaarde door de drie jongemannen te zijn bedreigd.

De mannen zijn ingesloten voor verhoor.

Waarschuw beheerder
whe :D

Waarschuw beheerder
mag ik ook raden ??

Waarschuw beheerder
geen namen

Waarschuw beheerder
3 tegen 1 (Y)

Waarschuw beheerder
je weet niet hoe het gegaan is he. wat in de krant staat is bijna nooit de waarheid (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 15:48:
relaxt, ga direct zoeken

Uitspraak van JAEL. op dinsdag 17 november 2009 om 23:38:
In het doosjes zitten dertig tabletten

niet de moeite waard. Echte opiaten worden alleen meegegeven per 15(y)

Waarschuw beheerder
mental boi kan dat weten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 11:30:
je weet niet hoe het gegaan is he

Ik reageer alleen op wat ik lees.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 11:38:
mental boi kan dat weten

iwtz

Waarschuw beheerder
baggy trousers

Waarschuw beheerder
oooone step beeeeeeyooond!!!
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Na anderhalve dag kunnen Vodafone-klanten weer probleemloos bellen en sms'en.

Vodafone werd woensdagmiddag getroffen door een netwerkstoring. Woensdagavond leek alles opgelost, maar al snel bleek dat Vodafone de problemen nog niet volledig had getackeld. Vooral met sms'en waren er nog problemen.
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Honderd gezinnen uit Groningen, die gebruik maken van de voedselbank, mogen donderdag 3 december gratis dineren.

Op die avond kookt een restaurant in de binnenstad voor hen een driegangendiner. Het initiatief wordt ondersteund door de gemeente.
Waarschuw beheerder
GRONINGEN -
Een 30-jarige politieagent heeft in mei dit jaar tijdens een snelheidscontrole een verkeersongeluk veroorzaakt in Delfzijl. Het openbaar ministerie eiste donderdagmiddag voor de meervoudige strafkamer een boete van 500 euro.

De agent wilde een brommerrijder die 66 kilometer per uur over het fietspad reed, aanhouden. De bestuurder van de brommer leek op dat moment door te willen rijden, waarop de agent de onopvallende politieauto deels de berm instuurde. Dat deed ook de bromfietser met een aanrijding tot gevolg. De passagier op de opgevoerde brommer brak daarbij zijn enkel.

De advocaat meent dat de agent misschien wat onhandig is geweest, maar dat hem strafrechtelijk gezien niets valt te verwijten. “Hij deed zijn werk.”

De rechtbank doet over twee weken uitspraak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 november 2009 om 11:30:
je weet niet hoe het gegaan is he. wat in de krant staat is bijna nooit de waarheid

ging idd iets anders wat ik net hoorde :D ging een bitchfight vooraf, veroorzaakt door onze mattie uit Roden :lol:
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - In het centrum van de stad Groningen zijn zaterdagnacht (zwaar)gewonden gevallen nadat zij met glas waren bewerkt.

Een 26-jarige Groninger raakte flink gewond toen hij met een een glas in zijn gezicht en lichaam werd gestoken. Even daarvoor had hij ruzie gekregen in een café aan de Gelkingestraat. Een 24-jarige verdachte is aangehouden in de Hoogstraat.

Op de Grote Markt werd een Stadjer van 34 in het gezicht geslagen met een glas. Ook hij moest naar het ziekenhuis. De man had ruzie gekregen met de nieuwe vriend van zijn ex, in een café aan de Grote Markt. De 33-jarige nieuwe vriend is opgepakt.
Waarschuw beheerder
uhm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op zondag 22 november 2009 om 23:31:
met een een glas

kan toch niet zoiets

Waarschuw beheerder
'Noord-Nederland moet maar Friesland heten'

* DVHN | Gepubliceerd op 23 november 2009, 22:41

groningen -

Als Noord-Nederland één provincie wordt, moet het maar Friesland gaan heten. Dat zei de voorzitter van de regionale werkgeversclub VNO-NCW Noord, Bert van der Haar. En de hoofdstad moet Groningen worden.

VNO-NCW Noord vindt dat de drie noordelijke provincies één landsdeel moeten vormen. Er huizen hier 1,7 miljoen inwoners en in Gelderland alleen al 1,9 miljoen, terwijl ze in Gelderland met duizend ambtenaren minder toe kunnen. Het nieuwe gebiedsdeel zou ook veel meer kracht kunnen ontwikkelen.

Gezien de historie vindt Van der Haar Friesland eigenlijk "een logische naam" voor het Noorden.

Waarschuw beheerder
zeker een beerenburgje teveel op die man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 november 2009 om 19:26:
een logische naam

hersenloos die vent

Waarschuw beheerder
'Noord-Nederland moet maar Friesland heten'

Dan ga ik verhuizen

Waarschuw beheerder
dat was ook het eerste wat ik zei
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 08:53:
dat was ook het eerste wat ik zei

Waarschuw beheerder
de historie vindt Van der Haar Friesland

bron?
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - FC Groningen kan tijdens de competitiewedstrijden tegen NEC, Feyenoord en Sparta niet beschikken over Femi.

De Nigeriaanse international is door de KNVB geschorst voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk. Femi deelde in de uitwedstrijd tegen RKC een elleboogstoot uit aan Kemy Agustien.

FC Groningen en Femi gaan niet in beroep tegen de straf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon.P op woensdag 18 november 2009 om 15:37:
De oehoe, een zeldzame tamme uil van een meter hoog, ontsnapte uit zijn kooi in Westernieland, een dorp in Groningen. Hij werd voor het laatst gezien op veertig kilometer afstand van zijn kooi. Omdat de oehoe zich niet kan redden in het wild - de vogel is niet geleerd om te jagen- moet hij snel worden gevonden. Het dier is dus een meter hoog, zijn klauwen zijn zo groot als mensenhanden en zijn nagels zijn zo groot als een wijsvinger

Zijn zoon en vrouw wilden het eigenlijk geheim houden, de ontsnapping van Pim Lollinga's oehoe uit Westernieland, vorige week vrijdag. Het nieuws lekte toch uit. "Ik kreeg een telefoontje van een vrouw. Een dag of drie, vier was ik toen op Bonaire, denk ik", vertelt Pim Lollinga. Dat zij mijn uil had gevonden in Appingedam en mijn nummer in het telefoonboek had gevonden. Toen dacht ik nog dat er sprake was van een misverstand. Ik miste immers geen uil. Totdat ik googlede op 'oehoe' en 'westernieland'. Blijkt de hele wereld achter mijn uil aan te zitten! Ja, op dat moment werd me wel duidelijk dat ze ontsnapt moest zijn."

De landelijke kranten deden afgelopen week verslag van de oehoejacht in Noord-Nederland. En die kranten liggen ook in de kiosk op Bonaire. Zoon Jelle vreesde dat eigenlijk al. "Toen het ANP vorige week belde, was ik er al bang voor dat Pim het daar uit de krant zou lezen." Maar dat was niet eens nodig. Op het eiland besteedden radio en televisie ook aandacht aan de gevlogen oehoe. Pim Lollinga: "Dat gebeurde omdat bekend was dat de eigenaar op Bonaire zou zitten. Daar sloegen die nieuwszenders op aan. Vlak voordat ik terugvloog, ging ik daar nog even langs de dierenarts. Ik stel me voor als 'Pim', vraagt die dame: "Bent u die man die een oehoe kwijt is?"
Waarschuw beheerder
is er ook een foto vd oehoe aanwezig

Waarschuw beheerder
[img width=493 height=599]http://mediaprovider.kennisnet.nl/MediaProvider/img/11561382.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
dat beest heb ik al een paar keer gezien

Waarschuw beheerder
mag jij wel liegen van je moeder?
Waarschuw beheerder
Woensdagavond heeft er een grote verkeerscontrole plaats gevonden op de parkeerplaats bij Kardinge

Tijdens de controle werd er op veel zaken gecontroleerd. Er werd onder andere gecontroleerd op het hebben van een rijbewijs en autopapieren, eventueel alcohol gebruik en of er wel belasting betaald is. Fietsers werden ook gecontroleerd, dit vooral op het dragen van de verlichting. Dit is de laatste tijd een "hot item" voor de politie. Ook werden brommers en motoren voor controle mee genomen naar de parkeerplaats. De Politie Koninklijke Marechaussee, en de belastingdienst waren aanwezig.

De politie is bijzonder te spreken over het verloop van de verkeerscontrole, dat woensdagmiddag- en avond op de parkeerplaats bij het sportcentrum Kardinge heeft plaatsgevonden. Bij de controle werden 215 bekeuringen, ruim 2300 blaastesten, 3 personen voor rijden onder invloed aangehouden en ongeveer 2000 euro aan openstaande geldboetes geïncasseerd. Verder was de controle een succes vanwege de vele hits door de auto met de automatische nummerplaatherkenning (ANPR). Zo kwamen uit het systeem onder meer 5 signaleringen van personen, 47 treffers voor de Belastingdienst, 4 keer voor het rijden zonder rijbewijs en 5 maal voor openstaande boetes naar voren. Ook de Belastingdienst boekte veel resultaat. De dienst legde beslag op 18 voertuigen. Deze auto’s mochten uiteindelijk allemaal doorrijden. Zes auto’s werden in beslag genomen. Ten slotte werd op ruim 127.000 euro aan belastingschuld beslag gelegd. De controle werd uitgevoerd door 90 medewerkers van Regiopolitie Groningen, de KLPD, de Belastingdienst en de Koninklijke Marechaussee.
Waarschuw beheerder
Politie houdt drugsdealers aan
Groningen, 25-11-2009 • De politie heeft de afgelopen week drie verdachten aangehouden voor de handel in harddrugs en het opzetten van hennepkwekerijen in de stad Groningen.

Bij de afslag Groningen-Zuid op de autosnelweg A28 werd dinsdagavond 17 november de auto van twee verdachten, twee 20-jarige mannen uit Groningen, gecontroleerd. In de auto trof de politie ruim één kilo heroïne aan. De harddrugs waren door de mannen opgehaald uit Hoogeveen en afkomstig van een leverancier uit Rotterdam. Beide verdachten werden op heterdaad ingerekend.

Direct na de aanhouding werden op meerdere plaatsen in de wijken Paddepoel, Beijum en Vinkhuizen in Groningen huiszoekingen gedaan. Hierbij werd nog een derde verdachte, een 25-jarige man uit de stad, aangehouden. Ook werd tijdens een zoeking in twee woningen 100 gram cocaïne gevonden. Daarnaast werden twee personenauto’s, een doorgeladen vuurwapen, enkele duizenden euro’s en twee mogelijk gestolen tv’s in beslag genomen.

Hennepkwekerijen
Tijdens het onderzoek trof de politie in twee woningen in de Ossehoederstraat en de Marmerstraat in Groningen compleet ingerichte hennepkwekerijen aan. Beide kwekerijen, met respectievelijk 350 en 900 hennepplanten, waren vol in bedrijf. De planten en de apparatuur werden verwijderd en vernietigd.

De politie startte het onderzoek in september van dit jaar. Dit na meerdere signalen over de handel in harddrugs door twee broers uit de stad (20 en 25 jaar). Voor deze zaak werd begin november al een 20-jarige man in de Groningse wijk Paddepoel aangehouden met ruim 120 gram heroïne. Ook werden de afgelopen weken diverse gebruikers van straat gehaald. Op grond van de verhoren met deze verslaafden konden beide broers als hoofdverdachte van de handel in harddrugs in de stad Groningen worden aangemerkt. In opdracht van de broers werden de hennepkwekerijen in de Marmerstraat en de Ossehoederstraat in gehuurde woningen opgezet. De verdachten bedienden zich van diverse kleinere dealers in de stad. Deze zogenoemde subdealers brachten de drugs voor beide hoofdverdachten op de markt door deze op straat te verkopen.

Slag
Alle drie verdachten zitten vast en zijn afgelopen vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. De rechter heeft de Stadjers in bewaring gesteld. Het onderzoek naar de drugshandel is nog niet afgerond. De politie sluit nieuwe aanhoudingen niet uit. Met de aanhoudingen in dit onderzoek denkt de Groningse politie de drugshandel in de stad een stevige slag te hebben toegediend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op donderdag 26 november 2009 om 18:25:
Met de aanhoudingen in dit onderzoek denkt de Groningse politie de drugshandel in de stad een stevige slag te hebben toegediend.

nou idd, is geen korrel meer te krijgen
Waarschuw beheerder
gelukkig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lucht je hartje voor een kwartje
Waarschuw beheerder
dat is lekker goedkoop!
Waarschuw beheerder
moon heeft 3 prijzen gewonne in rotjeknor

2x eerste plaats en 1 x 2de plaats :bounce:
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een man uit Utrecht heeft een werkstraf horen eisen van 240 uur en vier maanden voorwaardelijke celstraf voor onder meer poging tot doodslag en vrijheidsberoving.

De man kon het niet verkroppen dat zijn vriendin uit Groningen het uit had gemaakt en ging daarom in Groningen verhaal halen bij haar vader. Het slachtoffer werd met een mes geraakt en omver geduwd. Daarna hield de verdachte de vader enige tijd in het huis vast.

De vader deed aangifte van poging tot doodslag en zijn dochter van stalking. De verdachte zou haar allemaal bedreigende sms'jes hebben gestuurd. De rechtbank doet over twee weken uitspraak.