Partyflock

Forumonderwerp · 1002837
4 volgers · 31367x bekeken
Waarschuw beheerder
breng me op de hoogte:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nieuwtje: Jael aftert ergens maar weet die dag erop niet meer waar dat precies was :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 16:36:
ergens

WIE ik???

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2008 om 16:36:
dat precies

haha hebben mensen ook wel eens last van als ze een 2de keer bij mij komen:)

Love2008 is een goede gastvrouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op vrijdag 31 oktober 2008 om 18:27:

Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een stuk van de oostelijke ringweg rond de stad Groningen is het hele weekend afgesloten voor verkeer.

Het gaat om de westelijke rijbaan ter hoogte van Driebond richting het Europaplein.

De afsluiting houdt verband met de aanleg van het Euvelgunnetracé. Volgens Onno Bruggink van Rijkswaterstaat heeft het verkeer niet veel last van de stremming.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Kiwi* op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:59:

(L)
Waarschuw beheerder
Groningen - Vanochtend is de wijk Lewenborg weer voor de derde keer getroffen door een grote stroom storing.Alle winkels waren dicht ,scholen zaten in het donker en meerdere huishoudens zaten zonder stroom.De stroomstoring kwam dit keer door een kabelbreuk bij het winkelcentrum.Inmiddels is de stroomstoring weer verholpen, maar we hopen massaal dat er goed uitgekeken wordt met de graafwerkzaamheden, want door de stroomstoring konden ook de bouwbedrijven die verantwoordelijk zijn voor de renovaties niet aan het werk.

[img width=640 height=480]http://www.112grunn.nl/img/nieuws/03-11-2008/Grote%20stroom%20storing%20door%20kabelbreuk%20in%20Lewenborg/DSCF7093.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op woensdag 29 oktober 2008 om 19:20:
Groningen - Woensdagmiddag was er een fors ongeval op de Bornholmstraat ter hoogte van de Hanos. Vermoedelijk door een voorrangsfout kwamen twee voertuigen tegen elkaar aan. 1 bus kan worden afgeschreven en zal vermoedelijk total- loss zijn.
De politie nam de aanrijding op. Berger Poort uit Hoogkerk sleepte beide voertuigen af. Tipgever wordt bedankt.

*zucht* Op die kruising is mijn vader verongelukt door een onoverzichtelijke verkeerssituatie.. Stond een bord precies voor het zicht vanaf de bornholmstr naar die zijweg.. Hebben ze weggehaald en daarna zijn ze verderop de situatie veiliger gaan maken, met dat rotonde ding enzo.. En ja hoor.. Een paar jaar later staat op die kruising een nieuw bord.. HALLO.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 13:11:
*zucht* Op die kruising is mijn vader verongelukt

OH:( sterkte ermee meid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - De clip van 'Bie de Lidl' is op YouTube meer dan 100.000 keer bekeken.

'Bie de Lidl' is een nummer van Voorheen de Bende (Frank den Hollander, Peter de Haan, Alina Kiers, Jan Veldman en Harrie Niehof) en stamt uit hun theatershow Voorheen de bende mit Pazzipanten.

Radio Noord-presentator Eric Bats bedacht er spontaan een clipje bij en plaatste deze op YouTube. Inmiddels wordt er hard gewerkt aan een tv-versie. Die is voor het eerst te zien op 15 november bij Noord Clips XL.

haha zaterdag moest ik dat nog aanhoren:)
Waarschuw beheerder
De Groningse politie heeft zaterdagnacht vroegtijdig een einde gemaakt aan een illegale straatrace op de Jeverweg. Dat meldde de politie maandag. Bij de actie werden zeven auto's in beslag genomen en 28 bekeuringen uitgedeeld.

Agenten in burger zagen dat zeven auto’s meededen aan de straatrace op industrieterrein Eemspoort. Vijftien politieagenten maakten vervolgens een einde aan de race. Van vier bestuurders werd het rijbewijs ingenomen. Eén bestuurder bleek niet over een rijbewijs te beschikken.

De bekeuringen werden onder meer uitgedeeld voor niet goed werkende verlichting, te gladde banden, het ontbreken van een geldig kentekenbewijs of het onnodig voeren van licht.
Waarschuw beheerder
is er nog nieuws?
Waarschuw beheerder
ja,ik heb pizza gegeten
Waarschuw beheerder
was ie lekker?
Waarschuw beheerder
Groningen - Woensdagmorgen even voor 09:00 uur werd op de Bedumerweg/ Asingastraat een fietser aangereden door een auto.

Waarschuw beheerder
BEDUM - Wethouder Stoffer Haan van de gemeente Bedum is in opspraak vanwege illegale werknemers op zijn boerenbedrijf.

De illegale werknemers zouden op de kool-boerderij werken die hij samen met zijn twee broers bezit. De belastingdienst en de inspectiedienst doen onderzoek naar de vermeende illegale werknemers. Zodra dit hun onderzoek is afgerond zal de Officier van Justitie zich over de zaak buigen.

In 2003 signaleerde de inspectiedienst ook al illegale werknemers op het bedrijf. Eén van zijn broers werd toen veroordeeld maar voor wethouder Haan liep het met een sisser af. De gemeenteraad gaf hem het voordeel van de twijfel.

Wethouder Haan is momenteel voor werkbezoek in Polen en wil niet op de commotie reageren.

Bron : http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=76977&progid=videoitem&file=081106_WETHOUDER%20BEDUM.1.asf

Toch wel grappig om mn familie op tv te zien 8-) :roflol:
Waarschuw beheerder
Groningen - Zaterdagmiddag deelde de JuniorClub aan kinderen de grote betoverende grote Chinese lampionnen uit, die aanvankelijk voor het Go China! project op de Martinitoren zouden worden gebruikt. De lampionnen werden uitgedeeld van 14.00- 15.00 uur bij de Museumbrug tegenover het station.

[img width=200 height=133 cacheid=001023e3002cd7733f8a21641a025d897d]http://www.112nederland.nl/data/fotos/2008/11/08/162055/tn_dsc5362.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Een 53-jarige automobilist uit de gemeente Ten Boer moest vrijdagavond zijn rijbewijs inleveren bij de politie. De man reed over de Eppenhuizerweg in Startenhuizen. Bij controle maakte hij een dronken indruk. Daardoor slaagde hij er niet in een blaasproef af te leggen. Een ademanalyse op het bureau wees later uit dat hij onder invloed van 2,1 promille alcohol verkeerde. Er is tegen hem proces-verbaal opgemaakt.
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Twee mannen zijn vrijdagnacht aangehouden, omdat ze in een café in de Asingastraat in de stad Groningen een 38-jarige Stadjer zouden hebben bedreigd.

Het slachtoffer zou door de mannen, een 34-jarige inwoner van Alphen aan de Rijn en een 46-jarige Stadjer, bedreigd zijn met een vuurwapen. De twee gingen er vervolgens in een auto vandoor. De politie wist hen op de Oosterhamrikkade in te rekenen. Het vuurwapen werd echter niet gevonden. Het duo zit in de cel.

Waarschuw beheerder
was ook steekpartij op martinikkerkhof gister

Waarschuw beheerder
junkies/zwervers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 november 2008 om 18:04:
nikker

Waarschuw beheerder
groningen -
De politie heeft een 28-jarige vrouw en een 30-jarige man, beiden uit Groningen, aangehouden die een ruzie over verkeersgedrag beslechtten met de mishandeling van hun opponenten.

De slachtoffers zijn een 25-jarige vrouw uit Uithoorn en een 31-jarige vrouw uit Delfzijl. Het incident escaleerde voor de verkeerslichten in de Nieuwe Ebbingestraat. De verdachten sloegen een van de vrouwen op het hoofd, beide dames zijn naar het ziekenhuis gebracht.

De verdachten uit Groningen zijn hangende het onderzoek opgesloten.
Waarschuw beheerder
stront aan de knikker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op zaterdag 8 november 2008 om 17:24:
Asingastraat

:lief:

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 4 november 2008 om 18:08:
. Bij de actie werden zeven auto's in beslag genomen en 28 bekeuringen uitgedeeld.

:X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op zondag 9 november 2008 om 10:43:
28-jarige vrouw en een 30-jarige man

sloegen

25-jarige vrouw uit Uithoorn en een 31-jarige vrouw uit Delfzijl

Dappere kerel zeg :x
Waarschuw beheerder
hij wilde zn kickboxlessen ook gewoon een x in de praktijk brengen. dit was de eerste geschikte gelegenheid die zich voordeed

Waarschuw beheerder
o ok
Waarschuw beheerder
moet kunnen vind ik

Waarschuw beheerder
Ik weet alleen dat je vrouwen niet mag slaan. Schoppen by the way wel
Waarschuw beheerder
ja dat is waar, ik was in de war omdat OK het over KICK boxen had, dacht ik even dat ie ze gekickt had 8)

Waarschuw beheerder
De verdachten sloegen een van de vrouwen op het hoofd,

Waarschuw beheerder
Autorijden brengt ook t slechtste in een mens naar boven :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 15:46:
Schoppen by the way wel

ook niet, hier woont ook ergens z'n mafkees die dat doet bij vrouwen

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 23:19:
Bij de actie werden zeven auto's in beslag genomen en 28 bekeuringen uitgedeeld.

haha weet je dr meer van?:):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 10 november 2008 om 17:48:
haha weet je dr meer van?

helaas wel :$ ..rijden zonder rijbewijs enzo ;) :X
Waarschuw beheerder
wat is de boete??
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een 40-jarige Groninger is zondagmorgen bij een vechtpartij gewond geraakt.

De man kreeg in een café aan de Vismarkt ruzie met een groepje mannen in de leeftijd van 25 tot 36 jaar. Zes van hen zijn aangehouden.

Het slachtoffer raakte gewond aan zijn hoofd en moest naar een ziekenhuis. De politie onderzoekt de zaak.

Sultana zeker:)??? uhm... drie keer raden wie:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 10 november 2008 om 18:06:
wat is de boete??

moet officier van justitie bepalen :yeS: , en aangezien ze mijn rijbewijs al 1 1/2 jaar in het laatje hebben , zal dat wel een fijne worden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 18:08:
zal dat wel een fijne worden

uhm ik zeg 1 week celstraf:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 10 november 2008 om 18:17:
uhm ik zeg 1 week celstraf

ben blij dat jij de rechter niej bent :lol:

Waarschuw beheerder
ik ga liever weekje zitten dan dat ik geld ga dokken 8-)

Waarschuw beheerder
ligt aan het bedrag ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 10 november 2008 om 18:07:
een groepje mannen in de leeftijd van 25 tot 36 jaar

och och och..
Uitspraak van actief op maandag 10 november 2008 om 19:27:
ik ga liever weekje zitten dan dat ik geld ga dokken

als je moet zitten kun je alsnog dokken.. tijden zijn veranderd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op maandag 10 november 2008 om 19:45:
als je moet zitten kun je alsnog dokken.. tijden zijn veranderd

beetje aan de flauwe kant is dat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon.P op maandag 10 november 2008 om 19:53:
De man van 36 jaar

ken je die?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OK! op maandag 10 november 2008 om 19:47:
beetje aan de flauwe kant is dat

indd. vieze honden.

mag je daar ook pokeren dan ? :rot: dan is het maybe nog financieel aantrekkelijk