Partyflock

Forumonderwerp · 1002800
Waarschuw beheerder
Vertel! Hoe was het.
Wegens financiele problemen niet in staat geweest te gaan.

Was het rustig? Was volgens mij niet uitverkocht?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf (helaas helaas) ook niet heengeweest, maar mijn vriend zei dat het zwaar okee was. Toen ik om 10 voor 6 even belde klonk het allemaal verdomd goed daar.

Enig minpuntje: hij staat nu op de ANWB te wachten omdat een of andere grapjas pur in de uitlaat heeft gespoten... ha-ha-ha... :S

Nou, kom op met die doldwaze verhalen!!
Waarschuw beheerder
hoorde dat t wel uitverkocht was op n gegeven moment, maar of t waar is weet k niet.
heb n mooie avond gehad. carl craig heerlijk, octave one dik, kevin saunderson eigenlijk alleen de goodlife's van meegekregen, en jay, tsja, dat was vermoeiend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 09:10:
omdat een of andere grapjas pur in de uitlaat heeft gespoten

Beetje jammer. Hopelijk is hij de enige, en niet dat er straks 30 ANWB autootjes staan bij de trommel
Waarschuw beheerder
Het was weer meester! Octave one rockte de pan uit :respect:

zo maar even slapen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 09:10:
Enig minpuntje: hij staat nu op de ANWB te wachten omdat een of andere grapjas pur in de uitlaat heeft gespoten... ha-ha-ha... :S

Minder....

Maar, bring on the stories!! :D

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Wat een gekkehuis vannacht!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Het was weer een TOF feessie, octave one, craig en onze innercity held (waarom gooide die goodlife der nou niet gewoon in, hele tijd met dat beginnetje daarna iemand anders :S)

Jay Denham trouwens heerlijk beuken op het eind!!
Waarschuw beheerder
donateur
Masterlijk zeg! :D Wat een magistrale avond!! (L)
Iedereen draaide superbe! :respect:
heerlijk sfeertje, leuke mensen en geluid nou picco bello (y)

wil terug :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd, ik heb geen fout gehoord. Stond lekker de hele avond in de frontlinie te knallen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Octave One @ Anti-Pop op en ik waan me weer even terug (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Visuals erg cool btw :yes:
Waarschuw beheerder
Helemaal dikke leipe shit :D lekker gezweefd en aan t einde ff doorgedenderd :D geniale nacht :)

Waarschuw beheerder
Verjaardag gevierd op deze editie van awake... werd opgehaald met de limo.. uit eten geweest, daarna naar awake... helemaal LOS! GODDAMN wat een sfeer.. de editie van vrijdag is helemaal goed gemaakt door deze nacht!!

Leukst was nog dat het meer en deel van het publiek nog binnen was toen de laatste plaat gedraaid werd :P
Waarschuw beheerder
Gisteravond was muzikaal gezien de betere avond van de drie (hoewel ik vrijdag niet ben geweest). Daniel Bell (die gast lijkt op Remus man!!) draaide diepe mnml, niks mis mee. Carl Craig viel me heel erg mee, gelukkig ging hij niet zo diep als de vorige keer dat ik hem zag want toen vond ik het slaapverwekkend. Octave One mag vaker geboekt worden, wat een lekkere sooound...Heerlijk hoor die malloten achter de knopjes.

Maar de man waarvoor ik kwam, Kevin Saunderson, viel erg tegen. Ik heb weinig tot geen treinplaatjes gehoord. Af en toe wel een uitsmijtertje maar voor de rest was het erg matig. Hij moet gewoon niet op de cluppie toer gaan en dat doet ie tegenwoordig wel. Jammer. Maar Jay Denham, vette platen!! Maar jaaa toen was ik al zo fo-ked op dat ik het allemaal wel best vond. Weel veel lekkere scheve gezichten gezien, waaronder die van mezelluff....Daarom wil ik nog even iedereen bedanken die mij geholpen heeft meer naar de klotennn te gaan. Goddamn wat was het gezellug zeg!!

Ik blijf erbij, er is geen Awake weekend zonder een Detroitavondje of het nu uitverkocht is of niet. Het werd voor mij een verrassend avondje aangezien ik dacht dat het hele diepe Detroit zou worden, maar dat bleek dus niet zo te zijn. En Kevin Saunderson, die gast viel me echt zwaar tegen, maar goed de gezelligheid was weer top in de ronde ton!! Bier was niet zo lauw als op zaterdag. Muzikaal en qua gezelligheid gezien een hele sterke editie. Volgende keer zelfde lineup alleen dan Bone ipv Saunderson!!!!

Alleen jammer dat mn fiets nog op het station staat aangezien ik vanochtend mn slot niet kon openbreken (wtf???). Dus ik mag weer gezellig vanavond terug om mn fiets terug te eisen.

Oh en jongens, Pink Flow mag weer actief spammen, wees gewaarschuwd!!!

En nu weer terug naar comastatus...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onze naam was Techno gisteravond. Er vielen gewoon zweetdrubbels van het verschikkelijk vette plafond. Ik heb de hele boel bijmekaar geharkt. zo vet...zo vet..zo vet..ZO VET. Ik wil ook terug!!!
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Zooo wat een avond!!! Heerlijk genoten van begin tot het eind!
Octave One was weer geweldig (L)!!! De frontlinie ging lekker los en er werd eindelijk écht gedanst. Van mij mocht het wel tot 8u doorgaan, maar aan al het mooie moet een einde komen.

En 3 dagen awake is echt niet zoooo zwaar als iedereen denkt.
Ik heb geeneens spierpijn :D Bedankt alle lieve mensen voor het ijs en de dansjes!!

Waarschuw beheerder
was een van de betere awakes die ik mee heb mogen maken. Muziek was in ieder geval van begin tot het einde meesterlijk! Bell redelijk rustig. Had wel gehoopt op Phreak yo body en Losing Control, niet voorbij horen komen, maar lekkere set desalniettemin. Vond Carl Craig, Octave One, Saunderson en (ja...ook) Denham allemaal even vet. Lekker om weer eens af te sluiten met genadeloze pompende loopjestechno! Leuke mensen vooraan! Was supergezellig. Lekker dagje brakken nog en dan weer terug
Waarschuw beheerder
Super avond!

Maakte de zaterdag van de detroit editie van 2007 helemaal goed.

Blij dat de discobol er weer was. Met de kleine bol eronder leek het net een planeet met een maan. De lasers erop en je had 2008 an Awakenings Odysee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo ben weer bijgekomen... :D

Laatste drie keer was awakenings een beetje minder voor mij, MAAR DEZE!!! Wauw

Muzikaal geniaal!!
Waarschuw beheerder
tja wat moet je hierover zeggen...:D

Waarschuw beheerder
Octave one :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 24 maart 2008 om 15:28:
tja wat moet je hierover zeggen...

jullie waren snel split man!
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Tering, dit wat echt een hele vette editie!!!! Blij dat ik er weer bij was...

De eerste Awakenings livesets:http://www.audiobeats.net/app/parties/show/112-awakenings-easter-anniversary-gashouder-amsterdam-21-23-march-2008
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 15:39:
jullie waren snel split man!

?, gewoon op et einde weggegaan
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/36312553.jpg[/img]

Kijkt er eentje moeilijk...Zij waren toch wel de topppperrs van de avond!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feest! :D

Topsfeer, gezelligheid en beestachtige muziek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op maandag 24 maart 2008 om 16:00:
beestachtige muziek

Haha nou jij was anders ook best beestachtig bezig gister hoor :P
( en jij ook Boes!) Neem ik een keer vriendinnen mee, zie ik ze de hele avond niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Eyyyyy.. Octave One waren de helden van de avond.. :yes:

Die gasten gingen compleet uit hun dak... echt mooi om te zien :respect:

Verder vond ik de opbouw PERFECT!

Respect Monum­ental for keeping the dream alive! :respect:
Waarschuw beheerder
track id please van Daniel Bell: http://www.youtube.com/watch?v=yuQSl__Mwsw

Begin Carl Craig: http://www.youtube.com/watch?v=phSuiqMVWuU

Dan het mooiste moment van de avond voor mij: http://www.youtube.com/watch?v=AEF-667Ewlc

Alhoewel, van deze krijg je ook kippenvel.. http://www.youtube.com/watch?v=IYB2N5CsxmY

Climax na climax: http://www.youtube.com/watch?v=YyLHGQwpNwc

(L) (L)
Waarschuw beheerder
Vette avond hoor! Bell, Craig, OCTAVE FOKKING ONE, Saunderson allemaal gekkehuis. Persoonlijk vond ik Denham niet echt een goede afsluiter, was leuk maar er zijn andere dj's die het beter kunnen.

Pre-party ook gezellig!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 16:18:
Neem ik een keer vriendinnen mee, zie ik ze de hele avond niet

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op maandag 24 maart 2008 om 12:16:
Idd, ik heb geen fout gehoord

nou met je 't niet overdrijven he? ;)

maar wat een avond! dr werd bruut gedraaid en die lasers.. :lief: zo mooi! heb de halve avond met open mond omhoog staan staren :) zo tussen het dansen door, want stil staan was echt onmogelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 24 maart 2008 om 16:51:

Dan het mooiste moment van de avond voor mij: http://www.youtube.com/watch?v=AEF-667Ewlc

Alhoewel, van deze krijg je ook kippenvel.. http://www.youtube.com/watch?v=IYB2N5CsxmY

ZIt gewoon weer van onder tot boven met kippevel :p

LEIPE SHIT!!! Echt zo blij dat ik twee uur van te voren besloot om te gaan...! Hoop relaxte mensen ontmoet :respect:

WAT EEN FEEST!!!
Waarschuw beheerder
Toffe filmpies!
Uitspraak van poemma op maandag 24 maart 2008 om 16:58:
nou met je 't niet overdrijven he?

Ik had nog niet geslapen ;)

Heerlijk opbouwend!! :D

Waarschuw beheerder
pffff wat een nacht

Baumel opende heerlijk! was daarna wel ff een overgang naar de diepe set van Bell.

ja en daarna Carl Craig & Octave One, geen woorden voor....

Waarschuw beheerder
2e keer Awakenings en het was weer GEWELDIG:D
kwam helaas niet echt in mn element, had de nacht ervoor ook al doorgetrokken.. Maar dat deed niet ten onder aan de sfeer.
wat een grandioos feest, ik vond die Kevin Saunderson wel super goed draaien...:D
Alles was gewoon heer en meester.. alleen zat er niet echt een opbouw in de avond... de afsluiter dan weer wel:D
Waarschuw beheerder
die opbouw waar jij het over hebt was gewoon dik aanwezig hoor

heerlijke filmpjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan heb ik het vast niet opgemerkt of gemist:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 24 maart 2008 om 18:08:
die opbouw waar jij het over hebt was gewoon dik aanwezig hoor

Dat vond ik ook :yes:

Af en toe ff een paar plaatjes tempo terug en weer gaan met de techno trein :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Octave One feat. Ann Saunderson - Black Water (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 24 maart 2008 om 14:26:
Oh en jongens, Pink Flow mag weer actief spammen

Ja, ja, jajajaaaa! :banana:

Wat een lekker avondje was het zeg! Een heleboel partyflockers ontmoet; Sanderos, Boes Aldrin, Chiquito, Bica, Mattamatics, Lennart, Arly de Parly, Vette Vingers, Pimmow, mijn maat uit de achterhoek vanwie ik na uren nog steeds niet echt begreep wat nou zijn nickname is haha. En de rest die ik nu even vergeet. Relaxte lui allemaal! (y)

Toen ik net binnen kwam wist ik het even allemaal niet. De plek waar ik besloot mijn eerste biertje te pakken was niet al te zorgvuldig uitgekozen door mezelf.
Ik werd op deze plek voornamelijk omringd door personen die ongeveer dezelfde uitdrukkingen op hun gezicht vertoonden als mensen die op het drukste moment van de week hun rijbewijs gaan verlengen op het gemeentehuis. En dit alles met het oude keukengordijn van 'tante Agaat' om hun nek.
Maar toen kwam het moment van verlichting; Carl Craig nam het roer over van Daniel Bell. Ik verwachtte een lange melodieuze intro, maar in plaats hiervan knalde hij gelijk een 'lekkere funk' erin. Mijn vuist ging de lucht in, en 10 minuten later stond het zweet al op mijn voorhoofd terwijl ik zeiknat was van het bier dat ik per ongeluk over mezelf heen gooide tijdens het losgaan.
Vanaf dat moment wist ik dat de almachtige God goede bedoelingen had met deze avond. Ik baande mezelf een weg door de menigte richting de frontlinie. En dit alles terwijl Carl Craig het publiek liet opstijgen. Wat hierna allemaal gebeurde is het beste te omschrijven als "war on the dancefloor". Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
Deze editie zal de geschiedenis ingaan als; "Een onwijs vette party"

(p.s. Ik moet nog even props geven aan Sanderos en Bica. Het hele weekend aanwezig en tijdens de laatste plaat nog steeds stralend en wel aanwezig op de dansvloer :banana: )

Alleen had ik graag gezien dat Jay Denham nog 1! laatste plaatje zou draaien. Alhoewel ik denk dat het beton van de vloer het niet overleefd zou hebben. Ik had echt zin om erdoorheen te stampen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 24 maart 2008 om 18:20:
Ik werd op deze plek voornamelijk omringd door personen die ongeveer dezelfde uitdrukkingen op hun gezicht vertoonden als mensen die op het drukste moment van de week hun rijbewijs gaan verlengen op het gemeentehuis. En dit alles met het oude keukengordijn van 'tante Agaat' om hun nek.

:roflol:

Waarschuw beheerder
:lol: :respect:
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Pimmow

hehe fouttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!;)

:roflol: Whaha prachtig!

Beetje bij gekomen? Fuckk ik heb een etentje, denk dat ik niks door me keel krijg

Frontline: Het was weer gezellig

Waarschuw beheerder
p.s. Ik moet nog even props geven aan Sanderos en Bica. Het hele weekend aanwezig en tijdens de laatste plaat nog steeds stralend en wel aanwezig op de dansvloer

Dank u dank u! Ook leuk om jou ontmoet te hebben :D
Alleen had ik graag gezien dat Jay Denham nog 1! laatste plaatje zou draaien.

Of nog 10 plaatjes :p *zucht* ik wil terug (L)
Waarschuw beheerder
Blijft toch een geweldig nummer dat black water
Waarschuw beheerder
Wat een GODDELIJKE Awake editie deze zondag... musicaal hoogtepuntje! Wat heb ik genoten.... :yes:
Waarschuw beheerder
zo...ik leef weer...en kan dit niet laten :D

Acco en Anouk....sitting in a tree.... 8)

ow en octave one, craig en saunderson was gewoon te vet...denham een koekebakker die ze nooit meer hoeven te boeken... heb hem 2 keer als afsluiter gezien en 2 keer eerder weg...
avond was trouwens wel in een zucht voorbij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Teringjantje hee PINKFLOW, wat een verslag, klopt als een trein, een technotrein wel te verstaan
Waarschuw beheerder
En was soms echt een slagveld. Ik moest af en toe denken aan me tijd in de Vietnamoorlog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 24 maart 2008 om 18:29:
Beetje bij gekomen? Fuckk ik heb een etentje, denk dat ik niks door me keel krijg

Haha oh ja, 'Pim"0". Maar ik ben nog wel een beetje krakkemikkig moet ik zeggen. Ik voelde me vannacht tijdens Awake ook al niet lekker, en last van mijn maag.
Heb vanmiddag even wat voedsel naar binnen proberen te werken bij een 'La Place' langs de snelweg. Maar dat was geen succes!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 18:30:
Of nog 10 plaatjes *zucht* ik wil terug

Pfff ja man. Ik had echt nog geen zin om naar huis te gaan. Ik heb Jay Denham zelfs nog geld geboden om nog 1 plaatje te draaien :P

Uitspraak van Wolff op maandag 24 maart 2008 om 18:53:
technotrein

Yeah! :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 24 maart 2008 om 19:06:
Maar ik ben nog wel een beetje krakkemikkig moet ik zeggen

Toch wel?? Nou ik was broodnuchter de hele avond!!! En volgende keer moet je wel muntjes aannemen pik want ik heb er nu nog 6 over!!

Uitspraak van chiquito op maandag 24 maart 2008 om 18:48:
denham een koekebakker die ze volgende keer weer mogen boeken

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 24 maart 2008 om 19:22:
En volgende keer moet je wel muntjes aannemen pik want ik heb er nu nog 6 over!!

hehehehehe (y) Ja, ik moest ervanaf. Niets zo irritant als muntjes over hebben na een feest ;P
Waarschuw beheerder
Craig & Octave one!! Geniaal! Wat een brute nacht was het!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 16:18:
( en jij ook Boes!) Neem ik een keer vriendinnen mee, zie ik ze de hele avond niet

Ah gut, aandacht tekort? ;)
Waarschuw beheerder
FUCKING GRUWELIJK!!

alle frontlinerssss weer bedankt, was weer een editie om lang te heugen!

op naar de volgende detroit editie!

:roflol: :respect:
Waarschuw beheerder
Heroïsche shit was dit.

Lekker aapjes kijken is ook wel eens vermakelijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op maandag 24 maart 2008 om 19:57:
Ah gut, aandacht tekort?

:lol: Nee dat niet maar was wel een komische avond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 20:31:
wel een komische avond!

Je raadt nooit wat ik net heb gevonden.. :lol:
Waarschuw beheerder
Pfff was toch echt weer een geniaal avondje haha!

Octave one tjah...erg lekker! Funky en bij vlagen ook lekker rimboetechno!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op maandag 24 maart 2008 om 20:48:
Je raadt nooit wat ik net heb gevonden..

Nietes dat meeeeen je niet whahahaha! Zat het er gewoon nog in? :P
Waarschuw beheerder
Wat een HEERLIJKE NACHT was dit!!!!
De sfeer was helemaal goeddd,

Heb genoten!!

Waarschuw beheerder
Wat ben ik blij dat ik alsnog gegaan ben!!

geniaal feest, denk wel de beste indoor editie tot nu toe O:)
ook lekker goedkoop avondje geworden aangezien er geen fatsoenlijk moment was dat je drinken kon halen.....de ene brute klapper na de andere :bounce:
Waarschuw beheerder
was super. het gaat voor mij weer lang duren voordat dit overtroffen wordt. iedereen bedankt!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo weer wakker, vrijdag was ok maar vannacht was 10x beter!

Nu ff 3 weken rust en dan los in Almere!

Waarschuw beheerder
Oh gewoon, beste feest ooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 24 maart 2008 om 21:52:
was super. het gaat voor mij weer lang duren voordat dit overtroffen wordt. iedereen bedankt!

vond die in september beter
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagde awake(y) vond kevin saunderson alleen iets te housy na octave one, hadden beter andersom kunnen draaien naar mijn mening..

Ben er echt achter gekomen dat detroit echt de shit is, jammer dat ik het niet in september kon waarderen..achteraf gezien erg zonde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanD46 op dinsdag 25 maart 2008 om 00:12:
Ben er echt achter gekomen dat detroit echt de shit is, jammer dat ik het niet in september kon waarderen..achteraf gezien erg zonde

beter laat dan nooit!
Waarschuw beheerder
hehe grappig acco ik heb hele tijd naast jou gestaan. Wist niet dat jij acco was! :D
Waarschuw beheerder
gijssie... was een mooi feestje man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 25 maart 2008 om 01:06:
hehe grappig acco ik heb hele tijd naast jou gestaan. Wist niet dat jij acco was!

hehehe ik weet het ook allemaal niet meer.. heb je volgens mij wel een keer voorbij zien rauzen als ik het goed heb 8)

(Sander attendeerde mij daarop :P)

Waarschuw beheerder
zou best wel terug naar de gas willen eigenlijk nu...
Waarschuw beheerder
ik heb leuke nachtjes gehad op vrijdag en zaterdag hoor, maar bij deze editie klopte alles gewoon helemaal...
frontliners! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super vet feest alleen maar hoogtepunten :D ga tog maar eens een keer naar nachtmantel gna gna !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 25 maart 2008 om 01:09:
Uitspraak van chiquito op maandag 24 maart 2008 om 22:53:

Zeker niet

Vond september ook beter, hoewel dit ook wel een geniaal brokje feest was

Waarschuw beheerder
nee deze was echt beter dan in sept dit was teminste knallen op het einde :jaja:
Waarschuw beheerder
Dit was echt zoooo heerlijk!
Wat een muziek, wat een sfeer :lief:

Waarschuw beheerder
Legendarisch (l)

Dit was zeker mijn beste Awake tot nu toe. Muzikaal was het een groot geniet moment. Heerlijke opbouw met geniale setjes van iedereen. Funken als een malle met de Octave Bro's! Hoe die achter de decks staan te knallen, geweldig! Veel (zoals verwacht) nummers van "off the grind" gehoord tijdens hun set, yeah baby.

Zaterdag was zeker leuk, maar deze overtrof echt alles!

Uitspraak van chiquito op maandag 24 maart 2008 om 22:53:

Zeker omdat de raketjes op waren tegen het eind vd avond? ;)

Waarschuw beheerder
Stukje van Octave One Myspace:

Notes from the road: Awakenings/Amsterdam
Categorie: Music

Simply put, it was a great event. From catching up with the Detroit crew (Jay Denham, Carl Craig, Kevin Saunderson, and Dan Bell) to playing a most amazing event, it was truly a very good weekend.

Various pyrotechnics (flames, sparkles), lasers, motion lights, multi video screens, an outstanding venue, an outstanding sound system, and 1000’s of our ’closest friends’ is a cool way to end a weekend. We haven’t quite recovered from it, so I’ll keep this short, to everyone who managed to make it out, it was our pleasure to share the evening with you.

Here’s a small video clip by Anouk (thanks btw).

Bron: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=57555605&blogID=370275115

Grappig dat ze je video hebben gebruikt Anouk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*zucht* perfect feestje! wel dood aan het einde, maar ja wat wil je...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 25 maart 2008 om 01:06:
hehe grappig acco ik heb hele tijd naast jou gestaan. Wist niet dat jij acco was!

Hehe, dat had ik nou ook. Kwam er pas gister achter dat ik de halve avond naast hem heb staan housen 8)
Waarschuw beheerder
ewoud is niet zo spraakzaam :)

Waarschuw beheerder
eigenlijk staat iedereen naast iedereen, maar is iedereen te waus om iemand te herkennen. Tenminste...

En boven Jay Denham kom je toch niet uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 25 maart 2008 om 10:34:

lekker om terug te zien/luisteren!

nog meer mensen met filmpjes? :p
Waarschuw beheerder
Super feest, Carl Craig was voor mij de man van de avond :D

Tip voor de filmpjes: in sommige gevallen is de kwaliteit op Youtube een stuk beter als je &fmt=18 achter de link plakt
Waarschuw beheerder
muzikaal duidelijk de beste awakenings editie waarbij ik geweest ben(L)

Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 25 maart 2008 om 11:22:
nog meer mensen met filmpjes?

heb volgens mij ook nog wat filmpjes, zal ze vanmiddag erop zetten.
Waarschuw beheerder
Zijn er trouwens geen foto's gemaakt of zo? Wil nog ff nagenieten...

Kwam dit filmpje tegen van Saunderson, wel lache...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
site van awake is te traag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 25 maart 2008 om 11:17:
ewoud is niet zo spraakzaam

he, er moet ook gehoused worden he... en bovendien zegt een blik meer dan 1000 woorden ;)
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Bizar vet!!! en wat een sfeer :respect: Was wel uitverkocht begreep ik!
Waarschuw beheerder
donateur

(L) (L)

Geweldig die filmpjes! (l) :D

Uitspraak van actief op dinsdag 25 maart 2008 om 10:19:
Muzikaal was het een groot geniet moment. Heerlijke opbouw met geniale setjes van iedereen.

exactly!
(L)
Waarschuw beheerder
Hier trouwens de podcast van Kevin Saunderson (23-003-2008) Beetje housy, maar mischien leuk om eens een keertje af te spelen tijdens de afwas...

(rechtsklik om op te slaan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was GEWELDIG, echt de hele avond alleen maar genoten van goede muziek en een geweldige sfeer.
Waarschuw beheerder
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe vet was.

Het verschil met vrijdag was echt schrijnend, alsof ik op een ander feest was. Ik merkte zondag vooral dat het publiek echt van techno houdt.

Constant flashbacks!!! bijv. nu schiet me te binnen dat saunderson of denham UR's Destroyer nog draaide...pff dat ik dit nog heb mogen meemaken...Ik kan nu gelukkig sterven :)
Waarschuw beheerder
dit was de dikste indoor editie ooit van awake! zulke dikke muziek, niet te druk en vooraan alleen maar liefhebbers :lief:
bedankt voor de dope avond. ben er nog steeds beetje gaar van :)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Sfeer vond ik weer matjes, het is daar echt te druk om lekker los te kunnen gaan. Geluid met uitzondering van het midden van de zaal ook niet best, dat weerkaatsen van die hihats is erg irritant, vooral bij Octave One. Verder zag het podium er erg mooi uit en die licht en lazershow was buitenaards mooi. Muziek was dikke prima, vooral Carl Craig... (y)
Waarschuw beheerder
dan heb je echt op een verkeerde plek gestaan..helemaal geen last gehad van de drukte en geluid deze x
Waarschuw beheerder
GVD, zaterdag was gruwelijk RUIG! Respect 4 all the 'frontline gasten'! Want dat is toch wel de plek waar je moet zijn! Heerlijk!

En euhm, PINK FLOW, volgens mij voldoe ik aan de omschrijving: "achterhoekse gast waar ik nog steeds de nick niet van heb" :P Ik heb wel je 06, dat dan weer wel.... Maar geen nick...

Ik kom je zeker weer tegen!

Waarschuw beheerder
Detroit special echt verreweg de beste avond! Vanaf binnenkomst bij Daniel Bell tot eind alleen maar vette muziek gehoord. Muzikaal en visueel dik in orde... sfeer leek ook 10 keer beter B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op dinsdag 25 maart 2008 om 13:28:
En euhm, PINK FLOW, volgens mij voldoe ik aan de omschrijving: "achterhoekse gast waar ik nog steeds de nick niet van heb" Ik heb wel je 06, dat dan weer wel.... Maar geen nick...

Hhahahaha ja idd ja! Elkaars nickname duidelijk maken ging niet echt bepaald soepel haha. Op een gegeven moment was ik zo geconcentreerd bezig om mijn nickname in je mobiel te krijgen dat ik niet doorhad dat ik mijn biertje in mijn shirt aan het gieten was hehehe, prachtig :P

Ik kom je zeker weer tegen!

Zeker! (y)

Uitspraak van T-nus op dinsdag 25 maart 2008 om 13:24:
Sfeer vond ik weer matjes, het is daar echt te druk om lekker los te kunnen gaan. Geluid met uitzondering van het midden van de zaal ook niet best

Ben ik niet met je eens. Ik had Awakenings een jaartje of anderhalf afgezworden vanwege de argumenten die jij nu noemt.
Maar zo'n goede sfeer en zulk goed geluid als Zondag heb ik daar nog niet meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Maar zo'n goede sfeer en zulk goed geluid als Zondag heb ik daar nog niet meegemaakt.

Klopt was beter dan normaal en al-met-al een mooi avondje gehad, maar ik stond op een gegeven moment helemaal vooraan, waar je wel wat meer ruimte had, maar de weerkaatsing van de hihats viel me erg op. Ik was met de auto en dus ook broodnuchter, misschien dat het daar ook wel aan heeft gelegen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op dinsdag 25 maart 2008 om 13:53:
broodnuchter

Volgens mij was iedereen broodnuchter O:)
Waarschuw beheerder
Nou niet iedereen hoor, ik zag iemand een stickie roken, beetje zo'n ongewassen artistiekeling met een zonnebril op (binnen!), die werd ook met de nek aangekeken door de rest hoor...

Waarschuw beheerder
Zijn er nog geen 'zondag' setjes??? Of lees ik eroverheen? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op dinsdag 25 maart 2008 om 14:04:
Nou niet iedereen hoor, ik zag iemand een stickie roken, beetje zo'n ongewassen artistiekeling met een zonnebril op (binnen!), die werd ook met de nek aangekeken door de rest hoor...

Zie je nou wel?!? Had ik toch gelijk!! Ik dacht op een gegeven moment ook al dat ik zo'n vreemde vieze drugslucht rook. Ik denk wiet of crack of zo, of weet ik veel wat die junkies allemaal oproken.
Ik haalde dus gelijk zo'n man van de beveiliging er bij en zei "Ruik jij het ook??! Nou? Ja he?! Dat is drugs he?!?! Arresteer ze!" Waarna hij me vervolgens aankeek alsof ik gek was, de loeder.
Maar nu jij het ook zelfs gezien(!) hebt weet ik genoeg!. Ik ga nu meteen een handgeschreven brief naar de organisatie sturen. Dat zal ze leren hahAA!!
Waarschuw beheerder
ik zei toch al dat ik nogal winderig was... vreemde lucht was het inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 14:15:
ik zei toch al dat ik nogal winderig was...

Oh was jij dat? Ik dacht dat dat rookmachines waren...
Waarschuw beheerder
daar kwam koude lucht uit...die van mij waren klam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 14:15:
ik zei toch al dat ik nogal winderig was... vreemde lucht was het inderdaad

kan de thai van zondagavond zijn geweest... O:)
Waarschuw beheerder
Pluk ik net van iemand van beatfreax

Notes from the road: Awakenings/Amsterdam
Categorie: Music

Simply put, it was a great event. From catching up with the Detroit crew (Jay Denham, Carl Craig, Kevin Saunderson, and Dan Bell) to playing a most amazing event, it was truly a very good weekend.

Various pyrotechnics (flames, sparkles), lasers, motion lights, multi video screens, an outstanding venue, an outstanding sound system, and 1000’s of our ’closest friends’ is a cool way to end a weekend. We haven’t quite recovered from it, so I’ll keep this short, to everyone who managed to make it out, it was our pleasure to share the evening with you.

Bron: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog. view&friendID=57555605&blogID=370275115
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 25 maart 2008 om 14:13:
Zie je nou wel?!? Had ik toch gelijk!! Ik dacht op een gegeven moment ook al dat ik zo'n vreemde vieze drugslucht rook. Ik denk wiet of crack of zo, of weet ik veel wat die junkies allemaal oproken.
Ik haalde dus gelijk zo'n man van de beveiliging er bij en zei "Ruik jij het ook??! Nou? Ja he?! Dat is drugs he?!?! Arresteer ze!" Waarna hij me vervolgens aankeek alsof ik gek was, de loeder.
Maar nu jij het ook zelfs gezien(!) hebt weet ik genoeg!. Ik ga nu meteen een handgeschreven brief naar de organisatie sturen. Dat zal ze leren hahAA!!

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op dinsdag 25 maart 2008 om 13:24:
Sfeer vond ik weer matjes

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 25 maart 2008 om 13:26:
dan heb je echt op een verkeerde plek gestaan

inderdaad!
Zie je nou wel?!? Had ik toch gelijk

:lol: stelletje idioten :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 14:04:
Zijn er nog geen 'zondag' setjes??? Of lees ik eroverheen?

er zijn een paar filmpjes gepost...dat was het....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Filmpjes met nog best prima geluid:

Carl Craig: http://www.youtube.com/watch?v=VvBrXZXabjU

Opening Octave One: http://www.youtube.com/watch?v=pdMpBvWMV_w

Jay Denham: http://www.youtube.com/watch?v=nD0XhYY5bEE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

HAHAHAHA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 25 maart 2008 om 16:44:
Opening Octave One: http://www.youtube.com/watch?v=pdMpBvWMV_w

Die had ik nog niet gezien :D :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wolff op dinsdag 25 maart 2008 om 15:20:
Pluk ik net van iemand van beatfreax

Dat was ik... en ik had hem dus weer hier vandaan ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 25 maart 2008 om 10:19:
Zeker omdat de raketjes op waren tegen het eind vd avond?

gelukkig hadden ze nog bananen :S
Uitspraak van acco op dinsdag 25 maart 2008 om 12:20:
en bovendien zegt een blik meer dan 1000 woorden

"geen woorden maar daden" die Acco...
Ik heb wel je 06, dat dan weer wel.... Maar geen nick...

Gijs heeft weer wappie de gehele frontlinie lopen versieren dus? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 25 maart 2008 om 15:52:
er zijn een paar filmpjes gepost...dat was het....

:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 18:26:
"geen woorden maar daden" die Acco...

dat soort 010 leuzen gebruik ik liever niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 18:26:
Gijs heeft weer wappie de gehele frontlinie lopen versieren dus?

Het had niet veel gescheeld.... Toen ik jou leerde kennen, heb jij mij toen versierd, of ik jou?
Waarschuw beheerder
ja die site van awake is ook al down..zou wel ff wat goede pics willen zien!

Waarschuw beheerder
Ik was nog nooit op Awakenings geweest...
Wat een tijd heb ik verloren!!!
Ik heb op zondag om 19:00u nog kaartjes kunnen kopen.

Wat een geweldigheid! Heerlijk, die kleinschaligheid en de muziek was
enorm goed! Ben lekker vooraan alleen maar los gegaan.
De sfeer was top, de vlammen en koude vlagen cool en mijn god, wat een sets. Geniale wisselingen, soms even melodieus chillen om vervolgens weer door te stampen.

Ik mis het, wil eigenlijk niks anders meer.

Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig hoe die eerste plaat heet waar kevin saunderson met begon?? :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 25 maart 2008 om 10:34:

Bron: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=57555605&blogID=370275115

Grappig dat ze je video hebben gebruikt Anouk

haha, inderdaad grappig. Zijn ook erg relaxte gasten!

Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 25 maart 2008 om 16:44:
Carl Craig: http://www.youtube.com/watch?v=VvBrXZXabjU

nice one! Bell clap dance (radio slave remix)

Hier nog 2 filmpjes die youtube niet wilde pakken:
Good life (publiek krijgt het wel wat laat door ;) ) http://video.google.nl/videoplay?docid=-7145789799592321346

en nog 1 van Carl Craig http://video.google.nl/videoplay?docid=5908268526382106009

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 25 maart 2008 om 18:51:
ja die site van awake is ook al down..zou wel ff wat goede pics willen zien!

Op Beatfreax komt zo iig "alvast "een serie te staan, kan niet lang meer duren...
Waarschuw beheerder
SSSSSSSSppierpijn........

Saunderson zat minuuuten die intro van goodlife te draaien, elke keer maar schreeuwen TOE DAN TOE DAN!! :P

Zit nog steeds zwaar na te genieten met al die filmpjes (l)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Errug lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op dinsdag 25 maart 2008 om 18:49:
Toen ik jou leerde kennen, heb jij mij toen versierd, of ik jou?

dat ging toch geheel automatisch??
Uitspraak van acco op dinsdag 25 maart 2008 om 18:45:
dat soort 010 leuzen gebruik ik liever niet

klopt...je bent ook meer van de DADEN en niet van de leuzen dan...

Waarschuw beheerder
Zo dan ben vandaag weer fit :) de setjes mogen snel online komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 20:01:
Zo dan ben vandaag weer fit

Hoe ging het met de blauwe spaanplaten?
Waarschuw beheerder
Normaal heb ik er echt een takkehekel aan als iede­reen filmpjes gaat maken in de break om een hoogte­puntje te flimen, maar nu dank ik jullie met blote­ knieen op een spijkerbed, want ik krijg bij elke ­filmpje kippenvel...kippevel....kalkoensvel....con­cordevel

Waarschuw beheerder
Uitstekend alleen wat zo droog was dat ik pas tegen het einde vooraan kwam kijken en toen dacht hmmm had ik hier maar eerder staan wousen super gezellig daar :D !! maar ze blijven goed !! wat word de volgende party???!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op dinsdag 25 maart 2008 om 19:53:
Hier nog wat awake filmpjes: http://www.youtube.com/user/Miesjh

dikke filmpjes :D

Pfff wat ging ik loos van begin tot eind!!! werdt egt flink geblazen en die heerlijke melodieuze strings en zweefmomenten erdoor heen!!! Space uhm door :P

Heerlijk (L) Detroit :RESPECT:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 20:24:
wat word de volgende party???!

Ik neem iig aan dat iedereen ook even de editie in het mooie Rotterdam komt checken :P

Het zal bij lange na niet kunnen tippen aan Zondag maar goed, wat wel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 25 maart 2008 om 20:30:
wat wel?

Wilde zeggen: "mijn B'Bash 12 april!" Maar :lol: nee dat gaat niet lukken....
Waarschuw beheerder
neem iig aan dat iedereen ook even de editie in het mooie Rotterdam komt checken

Ait.......

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 20:01:
dan ben vandaag weer fit de setjes mogen snel online komen

Jij wel...ik voel me zwaar verrot....gotver...ben je op je 28e dan echt al een ouwe lul aan het worden?? Jajaja Martijn kom maar op met je opmerkingen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb wel 4 lasers :lol:

Het enige waar mijn party geen last van heeft is de gemeente die zich drukt maakt om een geluidslimiet! :x

Waarschuw beheerder
Het zal bij lange na niet kunnen tippen aan Zondag maar goed, wat wel?

op dit moment heb ik daar geen antwoord op :P

Uitspraak van Vette Vingers op dinsdag 25 maart 2008 om 20:42:
Jij wel...ik voel me zwaar verrot....jajaja Martijn kom maar op met je opmerkingen!!

jah ik heb zondag geen bier gedronken alleen maar straaljagers ijsjes en fanta :P

de vele biertjes vielen zaterdag niet goed incombi met blauwe straaljagers :S

Ik neem iig aan dat iedereen ook even de editie in het mooie Rotterdam komt checken :P

Weet ik nog niet volgens mij moet ik dan werken !!

Waarschuw beheerder
Op Beatfreax staat een serie fotos van de zondag: http://www.beatfreax.com/s/1f5153cbf5/party_id/11097/gallery_id/2080/view/gallery.html#gallery
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kutlink... www.beatfreax.com dus ;)

Waarschuw beheerder
wat een ontzettend fijne nacht :D alleen maar gezelligheid en uiteraard de *muziek*.

iedereen bedankt voor de dansjes de drinkjes de ijsjes de praatjes en de knuffels. onvergeeeetelijk (L)

Waarschuw beheerder
Jij wel...ik voel me zwaar verrot....gotver...ben je op je 28e dan echt al een ouwe lul aan het worden?? Jajaja Martijn kom maar op met je opmerkingen!!

nee man dat hoort er gewoon bij !!
Waarschuw beheerder
Wat een geweldige nacht weer gehad in de Gashouder, top! Sinds 2 jaar weer een keer naar Awakenings gegaan, zondagmiddag toch nog maar ff kaartjes gekocht... En wat een knalfeest gehad!

Octave One en Saunderson waren top en wat een afsluiter gaf Denham (Y)

Al die filmpjes, ik krijg weer helemaal kippenvel, heerlijk.
Waarschuw beheerder
Westergas&Detroit techno wat een combinatie(l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 20:24:
Uitstekend alleen wat zo droog was dat ik pas tegen het einde vooraan kwam kijken en toen dacht hmmm had ik hier maar eerder staan wousen super gezellig daar

wie zit er dan ook de hele avond in de chill?? :P
Ik neem iig aan dat iedereen ook even de editie in het mooie Rotterdam komt checken

een 100% zekerheidje!
Jajaja Martijn kom maar op met je opmerkingen!!

ik weet even niet meer te zeggen dan...ik ben ook nog steeds naar de tyfus :S
Waarschuw beheerder
Pfftt.. geweldige nacht gehad, legendarisch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 23:20:
wie zit er dan ook de hele avond in de chill??

neeeeeeeeee was maar 1 uurtje :P daarna ben ik volgas gegaan !! trouwens jij kwam ik daar ook regelmatig tegen met een hand vol raketjes :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vond ik de beste awakenings in jaren:D alles klopte gewoon en wat een gezelligheid!
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
zijn er al setjes beschikbaar?? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die kutsite van awake is nog steeds offline. stelletje toys
Werkzaam bij Awakenings
Waarschuw beheerder
eind van de dag weer online hopelijk :D Servers wisselen neemt altijd takkeveel tijd in :(

Waarschuw beheerder

ooh maargoed dat wij niet gemeet hebben :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 25 maart 2008 om 23:20:
een 100% zekerheidje!

Mooi zo (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:14:
ooh maargoed dat wij niet gemeet hebben

Ja kijk maar uit jij. Als ik je ooit ergens zie lopen dan haal ik meteen de beveiliging erbij!
Waarschuw beheerder
Ik neem iig aan dat iedereen ook even de editie in het mooie Rotterdam komt checken

zou kunnen, nog ff zien
Waarschuw beheerder
ik sla hem weer over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 26 maart 2008 om 16:48:
ik sla hem weer over.

Uitspraak van Pimm0 op woensdag 26 maart 2008 om 16:47:
nog ff zien

ah kommop heej. Ik wil wel weer een beetje een toffe frontlinie hoor ;)

;P

Ik merk trouwens dat ik sinds Zondag echt alleen nog maar 'Detroit-muziek' aanklik op mijn laptop 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 16:55:
sinds Zondag echt alleen nog maar 'Detroit-muziek' aanklik

ja hier nog 1

vooral dat setje wat jij poste van Carl Craig op Switch radio....

maar die sets van afgelopen zondag moeten gvd wel online komen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sets online :D (L)

Ik begin met die van Saunderson met die heerlijke 1e plaat: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39409763

Alleen Carl Craig mist nog..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op woensdag 26 maart 2008 om 17:09:
Alleen Carl Craig mist nog..

en Octave One... komt miss nog
Waarschuw beheerder
donateur
Sets! :D

heb de hele tijd een flashback naar een track met soort van snel 'tollende' highhats erin en dat klonk zó vet in de gas!
weet alleen niet meer bij wie dat was

Uitspraak van Anouk op woensdag 26 maart 2008 om 17:09:
Saunderson met die heerlijke 1e plaat

\o/ (l)

Uitspraak van Miesjh op dinsdag 25 maart 2008 om 19:53:
Hier nog wat awake filmpjes: http://www.youtube.com/user/Miesjh

9 stuks precies te zijn...

brrrr VET!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 17:17:
en Octave One... komt miss nog

hopelijk wel ja!
maar ff rippen :)
Waarschuw beheerder
het setje van denham is echt niet zo hard... ik begrijp niet waarom sommige dit te lomp vinden?!?!
Waarschuw beheerder
was trouwens een mooie post om voif uur voifenvoiftig!
Waarschuw beheerder
Ik merk trouwens dat ik sinds Zondag echt alleen nog maar 'Detroit-muziek' aanklik op mijn laptop

ik zit alleen maar te hiphoppen! :)
zijn de sets al geript?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op woensdag 26 maart 2008 om 17:55:
het setje van denham is echt niet zo hard... ik begrijp niet waarom sommige dit te lomp vinden?!?!

Ben benieuwd, vaak klinkt het bij mij in de gas inderdaad wat lomper dan thuis. Heb nu bijna de set van Kevin Saunderson af, damn wat is die lekker housey :) En dat op zo'n tijdstip..moet vaker gebeuren m.i. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 maart 2008 om 18:10:
zijn de sets al geript?

Houd vuistdikkeramlat maar ff in de gaten. Kan nooit lang duren :)

Ik luister nu de set van Denham. Krijg gelijk weer zin om me als een beest te gedragen.
Probeerde net ook de set van Saunderson te beluisteren, maar die crashte. Zal wel druk zijn op de site :P
Waarschuw beheerder
Houd vuistdikkeramlat maar ff in de gaten. Kan nooit lang duren

Bedankt voor het gesteld vertrouwen O:) maar ik ben riptechnisch gehandicapt in deze week van de waarheid, nieuwe laptop en om de 1 of andere reden krijg ik audacity niet aan de praat, neemt alleen mono op :( dus ik hou het bij lafjes leechen. Als iemand die Sou Tai set ff kan roppen dan krijg ie een eervolle vermelding op de lat (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Don Thomassi citeer 26 maart 2008 17:55

haha inderdaad, weet je wat het is.....mensen zijn niks meer gewend! Ze kennen alleen maar die slappe hap van tegenwoordig (overgrote deel) ! Dit was gewoon lekker uptempo shit die je bijna niet meer hoort!

Waarschuw beheerder
setjes beter :D

Ga nu set van Kevin luisteren, eens kijke of ik er nog wat van kan herinneren :P

Oehhh die eerste plaat zo funky :CHEER:

Trouwens heb me innercity/goodlife plaatje ook maar eens opgezocht in me platentassie..
Alleen die van kevin zonder vocals vond ik tog wel iets vetter ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op woensdag 26 maart 2008 om 18:38:
Bedankt voor het gesteld vertrouwen maar ik ben riptechnisch gehandicapt in deze week van de waarheid, nieuwe laptop

Ik hoef je vast niet te vragen om ff goed in de 'preferences' te kijken. Maar ben je mischien toevallig overgestapt van Windows naar Mac? Ik gebruikte "vroegah" namelijk ook Audacity in mijn (onwetende) Windows-periode.
Toen ik overstapte op Mac kreeg ik Audacity ook niet fatsoenlijk meer aan de praat (weet niet hoe dat nu zit, want is al een hele tijd terug)
Ik vond toen een progje genaamd; "Soundstudio". Werkte ongeveer hetzelfde als Audacity. Is niet gratis maar je kunt wel in 1 of andere serial/keygen app. iets vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 26 maart 2008 om 18:42:
haha inderdaad, weet je wat het is.....mensen zijn niks meer gewend!

Godverdomme zeg! Ik zit nu op een stuk in die set. Die beat knalde er zo heerlijk grof in dat ik hier ff flink zat te "headbangen" achter mijn laptop.

Ik wil terug!! Langer, langer en meeerrr!!! :( :( :( :(

Waarschuw beheerder
Anders ik wel...

Klinkt wel lekker zo met me Sennheiser HD25 op me koppie!!!
Tenminste fatsoenlijk geluid :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 18:54:
Godverdomme zeg! Ik zit nu op een stuk in die set. Die beat knalde er zo heerlijk grof in dat ik hier ff flink zat te "headbangen" achter mijn laptop.

Ik wil terug!! Langer, langer en meeerrr!!!

hell yeah! Denham vond ik echt wel ff lekker gassen, ik trek dat wel die stijl. Misschien iets vlakker dan zijn voorgangers, maar je wilt toch op het eind ook gewoon nog ff hard los als het nog kan?

ah kommop heej. Ik wil wel weer een beetje een toffe frontlinie hoor

lijkt me duidelijk dat bij awfs weer de bekende koppen in de detroit tent te vinden zijn...

Waarschuw beheerder

Ik Ooooookkkkkkk!!!!! NU Nu NU
Waarschuw beheerder
Ik hoef je vast niet te vragen om ff goed in de 'preferences' te kijken.

Ja nee hier moet ik echt ff iemand naar laten kijken..
Waarschuw beheerder
PINK FLOW citeer 26 maart 2008 18:54
Uitspraak van Gekke Gijs op woensdag 26 maart 2008 om 18:42:
haha inderdaad, weet je wat het is.....mensen zijn niks meer gewend!

Heheh ik zit nu ergens op het midden daar daraait hij ook echt een groffe plaat! haha :D
Waarschuw beheerder
fuckk ik wordt leip, mijn laptop is kapot dus kan niks luisteren/zien.
Wil echt ff dikke muziek weer horen, en om de hele dag te draaien is ook niet alles.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op woensdag 26 maart 2008 om 18:59:
lijkt me duidelijk dat bij awfs weer de bekende koppen in de detroit tent te vinden zijn

Ik wel iig. Af en toe even "fisse neus" bij mainstage (ook eindelijk weer eens knallen daar i.p.v. heupwiegen)

Shit zeg. Ik ga zo die muziek uitzetten denk ik. Krijg steeds meer zin om me als een aap te gedragen!
Waarschuw beheerder
Pimm0 citeer 26 maart 2008 18:59

hell yeah! Denham vond ik echt wel ff lekker gassen, ik trek dat wel die stijl. Misschien iets vlakker dan zijn voorgangers, maar je wilt toch op het eind ook gewoon nog ff hard los als het nog kan?

Het hoeft ook niet altijd diep en weet ik veel wat te zijn.En tjah dit op het eind vind ik het lekkerst over het algemeen heb ik een hekel aan een afbouw in een avond!!! Ik wil op het eind dus ook hard los.Veel mensen zijn trouwens gewoon bitches die alles afkraken wat sneller is dan 140 bpm en wat wat harder is dan de algemenere techno wat veel gedraaid wordt.Of het is weer andersom en kraken ze alles af wat langzaam en rustiger is.Maargoed dat zijn sukkels die de muziek niet voelen.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 19:04:
Krijg steeds meer zin om me als een aap te gedragen!

Waarschuw beheerder
heb hier een aantal detroit platen van 150/155 bpm. dikke shit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 19:01:
Ik Ooooookkkkkkk!!!!! NU Nu NU

Sjeezus zeg! Ik zit echt intens na te genieten hier! :) Ik heb mijn 300.000 watts (ruim geschat) versterkertje maar even aangezet. Ik mis nu alleen nog al die gekken om me heen (en de waaier ;) )
Het scheelt echt heel weinig of ik trek nog een biertje open ook! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 19:13:
(en de waaier )

Dat is ook wel essentieel natuurlijk :P

Het scheelt echt heel weinig of ik trek nog een biertje open ook!

Ik ga over een uurtje aan de champagne :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 19:14:
Ik ga over een uurtje aan de champagne

reden? O:)

Waarschuw beheerder
Sjowww ook ff in 20min setje van Kevin gechecktt, dacht zondag tog egt dat ie iets harder ging :lol:

Nu maar ff blazen met Denham dan, lekker lekkahhh tenminste uptempo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die set van Saunderson is inderdaad goed te doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 26 maart 2008 om 19:10:
Maargoed dat zijn sukkels die de muziek niet voelen.

Precies! Het maakt mij geen fuck uit of iets "minimal" of "uptempo" is. Als er maar die heerlijke "groove" in zit. Ik heb vlak voor de set van Denham namelijk een overheerlijke set van 'The Cooky Scientist' geluisterd. Was ook zeer goed te doen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 18:31:
Houd vuistdikkeramlat maar ff in de gaten. Kan nooit lang duren

anders deze site...

http://www.audiobeats.net/app/parties/show/112-awakenings-easter-anniversary-gashouder-amsterdam-21-23-march-2008
Waarschuw beheerder
nou ik ga ook maar saunderson luisteren!

begint ie nou met Run DMC remix? kon me nog zoites herinneren. Gruwelijk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 26 maart 2008 om 18:42:
haha inderdaad, weet je wat het is.....mensen zijn niks meer gewend! Ze kennen alleen maar die slappe hap van tegenwoordig (overgrote deel) ! Dit was gewoon lekker uptempo shit die je bijna niet meer hoort!

toch hou ik ook wel van lekker lomp op zijn tijd... :D

Waarschuw beheerder
Ik ben Saundreson nu aan het rippen. Nog een uurtje te gaan. Vervolgens ga ik Baumel, Denham en Daniel Bell opnemen. En live klinkt het altijd harder en beter. Dat is nou de reden waarom je naar een feest als Awakenings toe moet. Achteraf luisteren van de livesets is echt totaal niet te vergelijken met er zelf bij zijn en je benen onder je lijf vandaan dansen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 16:43:
Ja kijk maar uit jij. Als ik je ooit ergens zie lopen dan haal ik meteen de beveiliging erbij!

Grapjas !! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op woensdag 26 maart 2008 om 19:37:
toch hou ik ook wel van lekker lomp op zijn tijd..

Altijd !! al jaren vanaf dag 1 dat ik house ondekte !!
Waarschuw beheerder
Naja minimal vind ik vaak bestwel kut (er zijn een aantal dingen die ik wel vet vind zoals bv de9 closer to edit van hawtin) maar dat is gewoon de stijl die ik niet trek niet omdat het zo rustig is.

Waarschuw beheerder
Voor de Mac kun je rippen met WireTap studio. Moet alleen nog ff een serial zien te vinden, heb het nu in trial mode voor 30 dagen. Maar dat is lang genoeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op woensdag 26 maart 2008 om 19:37:
toch hou ik ook wel van lekker lomp op zijn tijd...

hahaha zwaar zitten beesten op denham! tis niet 100% mijn ding, maar k vond het op dat moment echt wel tof. lekker pompen aant einde

Waarschuw beheerder
jah tog op het einde mogen de bassen je tog wel om de oren vliegen evenals de kicks :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 maart 2008 om 19:44:
hahaha zwaar zitten beesten op denham! tis niet 100% mijn ding, maar k vond het op dat moment echt wel tof. lekker pompen aant einde

vind Denham normaal ook redelijk lomp. Maar dit was gewoon dikke 140 bpm looptechno met pompende rollende bassen. Zwaar dope, eigenlijk gemaakt voor de gas bijna.

Heb mn internet weer gefixt zonder neuzen te breken San. ghehe
Waarschuw beheerder
hehehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 19:14:
Dat is ook wel essentieel natuurlijk

Ik ga over een uurtje aan de champagne

er mag weer geblowd worden in Duitsland, ghehe.

edit: Denham door de speakers! Ik zou jullie verdomme bijna gaan missen, ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker setje !!!
Waarschuw beheerder

ppff ben stiekem beetje blij dat ik gene bier heb gekocht! :)
anders was ik weer gaan tanken vanavond.
Waarschuw beheerder
iig, SUPERAVOND gehad. carl craig, man van de avond, en octave one en saunderson as well :D hoewel ik denham btje buiten de boot vond vallen, heb ik toch wel tierendhard staan hameren en bijtelen op het eind.
de diehard technofans waren volgens mij ook allemaal wel aanwezig wat het nog vetter maakte :)
beste awake fur mich! nu al zin in awakefest!
Waarschuw beheerder

Kut het is zo ver hier, tergende koppijn van gister maar me huisgenoot komt net met bier aanzetten
Waarschuw beheerder
er is fusbal op tv, 0-1 dat wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 26 maart 2008 om 20:43:

keepersfout
Waarschuw beheerder
en van heitinga

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 26 maart 2008 om 20:43:

hier alleen Duitsland - Zwitserland... kan niet zeggen dat ik de moeite wil nemen om dat te gaan koiken
Waarschuw beheerder
hahaha wat een loser die timmer. ga maar op de bank zitten. kakkerlak

hahahah 2-0 ! weer ene blunder van timmer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat lekker daar! kan die Velthuizen erin?

al twee bokken van die kakkerlak :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wow timmer hield een bal tegen, zagen jullie dat ook?

Waarschuw beheerder
Zo, Saunderson heb ik met success geripped! Ga hem nu uploaden. Ben meteen verder gegaan met de set van Jay Denham. Lekker hoor!
Waarschuw beheerder
k ben lekker tussen kunst een kietsch aan het kijken
Waarschuw beheerder
10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10!
Waarschuw beheerder
3-1 haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 maart 2008 om 20:26:
anders was ik weer gaan tanken vanavond.

Uitspraak van Pimm0 op woensdag 26 maart 2008 om 20:34:
me huisgenoot komt net met bier aanzetten

Hahaha, wat een toys dat Nederlands kuttal :D Ik ga nu toch maar bier drinken en lachen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kevin Saunderson @ Awakenings 23-03-2008
http://www.megaupload.com/?d=FH97O6HI
Waarschuw beheerder
lekker bezig diesljunkie!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 21:42:

thanks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 26 maart 2008 om 16:48:
ik sla hem weer over.

zeker te ver met de trein :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 24 maart 2008 om 14:26:
Maar de man waarvoor ik kwam, Kevin Saunderson, viel erg tegen. Ik heb weinig tot geen treinplaatjes gehoord. Af en toe wel een uitsmijtertje maar voor de rest was het erg matig. Hij moet gewoon niet op de cluppie toer gaan en dat doet ie tegenwoordig wel. Jammer.

Heb hem een tijdje terug zien draaien in de Noxx in Antwerpen op een vrijdagavond. Ik had precies hetzelfde. Devil Fish draait'ie volgens mij altijd. Ik kraak de man niet af hoor en ben ook niet geweest zondag, maar vond wel dat je gelijk had. :-)
Waarschuw beheerder
Hij draait wat minder stevig en een stuk meer "housy" dan vroeger ja, heb de set nog niet teruggehoord maar ik vond hem in de gas eigenlijk wel lekker klinken(Y)
Waarschuw beheerder
was precies wat ik verwachtte
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 20:08:
Maar dit was gewoon dikke 140 bpm looptechno met pompende rollende bassen. Zwaar dope,

vond het toen wel dik. vooral het 1e uur.
Hoor wel een Boriqua Tribez op 12 min., Cave - The Revenge (Hertz remix) op 32 min. en ergens naar het eind nog een cave
verwacht je dan ook weer niet op een detroit editie. en teveel vd hak op de tak. maarjaa

Track op 16 min vink gruwelvet! lijkt wel Gunjack of Takeuchi, gaaan! B)
En die track op 43 min is erg dope! B) nieuwe Radial volgens bronnen hoor ik net.

Maar de andere sets zijn eigenlijk vooral heerlijkheid (l)
Bell dik om mee in te komen, Craig, Octave One en Saunderson helden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 26 maart 2008 om 19:17:
reden?

me moeder heeft eindelijk een appartement gekocht *hik* was lekkere champagne :P
Waarschuw beheerder
vet begin van kevin saunderson.. is dat niet van black hawk down die muziek?

Waarschuw beheerder
Net ff de setjes van Bell en Baumel gehoord. Klinkt erg fijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op donderdag 27 maart 2008 om 12:05:
vet begin van kevin saunderson.. is dat niet van black hawk down die muziek?

das Kurtis Blow met the breaks! ouwe jaren 80 electro :respect:
Waarschuw beheerder
Kan het volgende week niet gewoon een herhaling zijn van zondag ipv Time Warp? O:) :x
Waarschuw beheerder
ouwe jaren 80 electro

Electro? Hiphop toch?

Waarschuw beheerder
Nog steeds heimwee.. (l) pff heb dit echt nooit met normale feesten, lijkt wel of ik net terug kom van SMS. Nu maar lekker na genieten met de setjes en filmpjes terwijl ik lekker aan schooltroep bezig ben. (anticlimax! :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 maart 2008 om 20:53:
kakkerlak

Uitspraak van acco op woensdag 26 maart 2008 om 20:56:
kakkerlak

Beetje respect he stelletje 020-ers!:P

Uitspraak van Sir_Mike op woensdag 26 maart 2008 om 23:46:
Devil Fish

Volgens mij bedoel je gewoon innercity-goodlife, devil fish lijkt door de synthstab daar wat op maar is toch veel nieuwer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op donderdag 27 maart 2008 om 14:58:
Beetje respect he stelletje 020-ers!:P

ja he Lennart, ouwe 020-er:lol:

Net de set van Saunderson teruggeluisterd, erg lekker moet ik zeggen, niet zo pompend als vroeger maar toch erg lekker:)

En die Denham knalt em heerlijk, het was echt een mooie afsluiter(y)

Ik lach me dood om deze gast, als je zoiets post bij de opmerkingen ben je echt kansloos-"wat een klote techno, en waar was dan de minimal?":roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 26 maart 2008 om 22:09:
waarom rip je ze btw? ze staan al in een ander topic. beetje kansloos tijdsverdrijf he.

Maar die kan je niet opslaan..... :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 15:06:
set van Saunderson

Benk nu ook aan het doen, wel vet dat ik gewoon bijna de hele set voor zijn neus heb staan danzen(y) In mijn beleving was het wat minder housy maar misschien kwam dat ook doordat het behoorlijk tekeer ging daar op de dansvloer ;)
Waarschuw beheerder
Beetje respect he stelletje 020-ers!

LOL...nice research :roflol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 15:06:
-"wat een klote techno, en waar was dan de minimal?"

dat was ik geloof ik O:)
Waarschuw beheerder
Beetje respect he stelletje 020-ers

wil je dat aub ff terugnemen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry, daarom was je natuurlijk ook in het groen en geel. Ik zal het terugnemen! Maar toch :P

Saunderson zit wel wat te kloten met zijn filter trouwens aan het begin, is me daar helemaal niet opgevallen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 15:09:
Uitspraak van Sanderos op woensdag 26 maart 2008 om 22:09:
waarom rip je ze btw? ze staan al in een ander topic. beetje kansloos tijdsverdrijf he.

Maar die kan je niet opslaan.....

nou ik anders wel...
Waarschuw beheerder
Hoe heet dat nummer rond het halve uur in de set van saunderson? Lekkere tom zit daarin.

En het daaropvolgende nummer, ook zo'n goude ouwe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 27 maart 2008 om 15:20:
wil je dat aub ff terugnemen!!

hou je niet van complimentjes dan? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op donderdag 27 maart 2008 om 15:40:
Hoe heet dat nummer rond het halve uur in de set van saunderson? Lekkere tom zit daarin.

En het daaropvolgende nummer, ook zo'n goude ouwe

idd ja, ik zit me ook al helemaal rot te piekeren hoe al die oldskool funky house/hiphop nr's heten :S

[img width=540 height=360]https://album.partyflock.nl/36608234.jpg[/img]

Onze Detroit helden :RESPECT:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja geweldloos... :S
Waarschuw beheerder
haha vette pic..May in zn guru outfit:lol:

Nu op school die sets te luisteren..zou bijna vergeten dat ik me project vandaag af moet hebben(l) :o :p
Waarschuw beheerder
Volgens mij bedoel je gewoon innercity-goodlife, devil fish lijkt door de synthstab daar wat op maar is toch veel nieuwer

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de tot op het bot azijn-pissende zeikwijven onder ons (zoals ik) heb ik even het 'irritante haper/stilte moment' van het begin van de 'Kevin Saunderson @ Awake' set afgeknipt en opnieuw geoplaad

(Ik kan me trouwens vrij weinig herinneren van de set van Saunderson geloof ik haha. Voor mijn gevoel was het heel anders dan wat ik nu terughoor :) )
Waarschuw beheerder
iemand hier trouwens eddie "flashing" fowlkes wel eens gehoord? k heb nog nooit nooit eens set van hem voorbij zien komen. k ben wel benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Ik luister net die set van Denham en wat pompt ie er weer lekker op :lief:

Waarschuw beheerder
jah mooi tog :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op donderdag 27 maart 2008 om 19:26:
herrie

Heb hem wel eens erger gehoord,29 april staat ie in de effenaar en dan mag ie van mij best zo knallen :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 27 maart 2008 om 19:56:
Heb hem wel eens erger gehoord

ik ook...dat was nog slechter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 27 maart 2008 om 20:09:
ik ook...dat was nog slechter

hebben we deze jankenbalk weer...
Waarschuw beheerder
hehe idd denham was goed man martijn pussy;)

Vanavond nog ff biert in de stad? Ik twijfel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 27 maart 2008 om 20:18:
hehe idd denham was goed man martijn pussy

neee..jij was zo waus dat het je allemaal niet meer uitmaakte ;)
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 27 maart 2008 om 20:18:
Vanavond nog ff biert in de stad? Ik twijfel

last van mijn pens...denk dat ik vroeg in mijn nest lig straks O:)

Waarschuw beheerder
denham knalde ons juist weer ff wakker:D

Waarschuw beheerder
donateur
relakste setjes, nu maar hopen dat Octave one & Carl craig ook op het net verschijnen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 27 maart 2008 om 20:22:
neee..jij was zo waus dat het je allemaal niet meer uitmaakte

whehehehe zeg jij :D ik was nog nuchter genoeg om kwaliteit te ontdekken, jij begon volgens mij om 6 uur al aan je chemische dip zo te horen;)
Uitspraak van chiquito op donderdag 27 maart 2008 om 20:22:
last van mijn pens...denk dat ik vroeg in mijn nest lig straks

Ja ik twijfel ook man. Als jij nu zegt pim fuck it we drinken er 1 dan gaan we, anders blijf ik ook tuis denk ik
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 20:27:
relakste setjes, nu maar hopen dat Octave one & Carl craig ook op het net verschijnen

weinig kans

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 27 maart 2008 om 20:29:
weinig kans

Niet zo negatief :9
Waarschuw beheerder
realist
Waarschuw beheerder
Als jij nu zegt pim fuck it we drinken er 1 dan gaan we

Haha. Als ik hem was geweest dan lag je vannacht weer tollend en uitgeblust in je nest O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij begon volgens mij om 6 uur al aan je chemische dip zo te horen

mijn broertje waarschuwde me nog "Martijn, blijf met je vingers van de M af...WACHT NOU FF EEN PAAR MINUTEN!!!" normaal gesproken had ik dat advies aan mijn kleine broertje moeten geven 8)
Als jij nu zegt pim fuck it we drinken er 1 dan gaan we, anders blijf ik ook tuis denk ik

ik bel straks wel als ik weet wat ik ga doen. Dacht trouwens dat je moest voetballen??

Waarschuw beheerder
rielekst :D

heb un paar track id's gevonden op www.decks.de van paar nr's die zondag zijn gedraait :D

unknown artist - STRINGS OF LIFE (detroit techno versie uitgekomen op 13-02-08)

nog ff verder zoeken, want zaten egt paar vette nr;s tussen die ik zeker wel op vinyl moet hebben :P

Weet iemand de track id bij minuut41 van kevin saunderson???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Baal ervan de ik deze editie gemist heb. Die reacties spreken boekdelen, en die set van Saunderson ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 20:48:
unknown artist - STRINGS OF LIFE (detroit techno versie uitgekomen op 13-02-08)

:s?

goeiemorge.. ;)
heb gehoord dat ene derrick er meer van weet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op donderdag 27 maart 2008 om 21:09:
heb gehoord dat ene derrick er meer van weet

die duitsche hoofdinspecteur?
daarom had ie denk ik ook z'n eigen krimiserie...

Waarschuw beheerder
ja dat snap ik de origineel is van derrick may..

Maar deze is opnieuw uitgebracht die ze zondag hebben gedraait, type maar eens strings of life in op www.decks.de ;)
Die versie is egt dikk!!

Fucking zo irri als je niet weet hoe al die dikke nr's heten in een set :s

Iemand?? maak ff een tracklisten van zondag ofzo :ROFLOL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 21:22:
strings of life

ik denk als je op bootek dj's en strings of life googlet het wel moet lukken...

ik krijg er trouwens persoonlijk een beetje "detroit meets yabba dabba dance" gevoelens bij moet ik zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat snap ik de origineel is van derrick may..

dan heb k niets gezegd.

Die versie is egt dikk!!

k ga toch voor het origineel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Y-K op donderdag 27 maart 2008 om 21:27:
detroit meets yabba dabba dance

WHAHA vett toggg :ROFLOL:

Volgens mij had ik die vroeger op bandje ook :D

Wel vet om al die olskool classic house nr's nu terug te horen in die detroit sets :RESPECT:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond vanaf Carl Craig alles ge wel dig. Die set van Jay Denham was ook super als afsluiter, maar waarom mocht ie nou niet nog ff ééén plaatje draaien, gvd.
Waarschuw beheerder
donateur
jij begon volgens mij om 6 uur al aan je chemische dip zo te horen

alweer?? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
STRINGS OF LIFE ??? Die heb ik heej niet gehoord, wel good life, pump the move, fire, move your body, big fun zelfs the breaks van kurtis blow :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op donderdag 27 maart 2008 om 13:06:
Hiphop toch?

als jij dat rappen vind, ok :P, toen liep dat idd nog een beetje door elkaar allemaal
Waarschuw beheerder

[img width=700 height=467 cacheid=0000da280001c2f38d65850f1a0233b809]http://www.awakenings.nl/images/uploads/1014080.jpg[/img]

Gaat hier het lichtje uit??? Denham was zeker bezig....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 28 maart 2008 om 08:59:
wat een lelijkerd!

:yes: haha
Waarschuw beheerder
:( kut fotografen altijd 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 28 maart 2008 om 09:43:
Gaat hier het lichtje uit??? Denham was zeker bezig...

vond het al vreemd dat ik het vuurwerk heb gemist :lol:
Waarschuw beheerder
whehehe:roflol:
Waarschuw beheerder
Blabla of noh Pim0?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blabla
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooie foto steve
Waarschuw beheerder
Nou he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou moet ie 't doen (voelt een beetje als een mop die je 2 keer uit moet leggen dit)
Waarschuw beheerder
3 x uitleggen dan maar :roflol:
Waarschuw beheerder
Haha, nou de grap is er nu wel aardig af.

]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D..hij is wel cool :D
Waarschuw beheerder
is t niet een foto van het rode kruis in actie in het middenoosten?
Waarschuw beheerder
Ik heb hem maar ge-emailt/ge-emailed want die toycomputers van jullie doen het weer eens niet....
Waarschuw beheerder
[albumphoto id=36668399]

met dank aan Pink Flow :D
Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
hahahahahah!! :roflol:

Waarschuw beheerder
Whahahahaha ge-wel-dig!!!
Waarschuw beheerder
whahah:D heerlijk!
Waarschuw beheerder
I agree!

Ik bedenk me nu trouwens dat 23 maart echt de shit was... We zijn nu bijna week verder, bijna :P. En nog zijn er velen die, wanneer ze hun ogen sluiten, weer in de Westergas staan! De Detroit dromen overheersen jullie 'dromenland'!

En fucking terecht!

TITS BABY, YEAH!

BIG OPRAH WINFREY TITS!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op vrijdag 28 maart 2008 om 16:37:
Ik bedenk me nu trouwens dat 23 maart echt de shit was... We zijn nu bijna week verder, bijna . En nog zijn er velen die, wanneer ze hun ogen sluiten, weer in de Westergas staan! De Detroit dromen overheersen jullie 'dromenland'!

En fucking terecht!

TITS BABY, YEAH!

BIG OPRAH WINFREY TITS!

K doe met je mee...

Was me eerste Awakie indoor in al die 8jaartjes dat ik al mee draai, heb al aardig wat setjes mogen bewonderen!!!

Maar deze was tog zeker wel GRANDIOOS!!!
Beste set van Kevin Saunderson die ik ooit gehoord heb :D

T hele plaatje klopte gewoon HEERLIJK (L)

Heb zin in AwakeningsFest Detroit Tent :RESPECT:
Waarschuw beheerder
lekker bekkie :D
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
zondag was echt een top nacht!

helaas door de 3 nachten stappen ervoor was ik toch al redelijk verrot

wel had ik het gevoel dat er zondag veel meer mensen binnen waren dan vrijdag en zaterdag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op vrijdag 28 maart 2008 om 16:37:
TITS BABY, YEAH!

BIG OPRAH WINFREY TITS!

YEAH!

Het was GWELDIGGGG :banana: Luister nu weer een Carl Craig setje

Ik ben alweer aso bezig. Hop hop de stad in! :banana:
Waarschuw beheerder
hier wordt het bieren en detroit draaien

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wat mijn weekendje te bieden heeft?!?!

Waarschijnlijk Gabriel Ananda in roosje, behoorlijk minimalen dusss!!!

Wordt een afkickertje ;)

Waarschuw beheerder
chill weekend werken en met ableton live klooien!
Waarschuw beheerder
fuck en nu dus even serieuse shit:

Ik heb gewoon met pro evo van mijn huisgenoot verloren, dit gaat door merg en been deze pijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 22:00:
ableton live klooien!

Heb k net ook nog gedaan met ableton live 6 gekloottt, xone3d zou wel handig zijn..
Wel vet trouwens dat saunderson er ook mee draaide, mag ie vaker doen van mij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 28 maart 2008 om 18:01:
hahaha lekker martijn!! :lol:

whehe, met miss spoorloos :p

Uitspraak van chiquito op vrijdag 28 maart 2008 om 13:31:
met dank aan Pink Flow :D

aaaaaah ik heb nog heimwee (l)

weekendje rustig, veel detroit opzetten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 28 maart 2008 om 19:27:
hier wordt het bieren en detroit draaien

Pfff, ik heb helemaal een mooi avondje gehad. Ik heb echt nooit ruzie. Maar net dachten 2 gastjes van een jaar of 20 dat ze mij even klappen gingen geven, met nadruk op "dachten". Stelletje teringkneusjes, ik voelde me heel even weer 18 jaar.

Ik ga nu maar eens Octave One luisteren met m'n dronken harses, veel te vroeg om te pitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op vrijdag 28 maart 2008 om 23:42:
Ik heb gewoon met pro evo van mijn huisgenoot verloren, dit gaat door merg en been deze pijn.

Ik ben de fucking master met pro evolution. Althans, ik heb de versie van dit jaar nog nieteens gespeeld, weinig tijd/zin voor.
Vriend van me gooide ooit uit frustratie een volle halve liter naar mijn hoofd omdat ik zo smerig van hem won met mijn 5-4-1 opstelling ofzo hehehe.
Waarschuw beheerder
hier wordt altijd mario tennis gespeeld.
Waarschuw beheerder
fantastische combinatie martijn & foto's :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 02:38:
Ik ben de fucking master met pro evolution. Althans, ik heb de versie van dit jaar nog nieteens gespeeld, weinig tijd/zin voor.
Vriend van me gooide ooit uit frustratie een volle halve liter naar mijn hoofd omdat ik zo smerig van hem won met mijn 5-4-1 opstelling ofzo hehehe.

ik nak jullie allemaal. Vergeet niet er is maar 1 pro evo en dat is deel 4. 3-4-3. Vol op de aanval!
Waarschuw beheerder
kanker toys! ik zal jullie allemaal verslaan met den haag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 29 maart 2008 om 15:10:
ik zal jullie allemaal verslaan met den haag!

denk niet dat je daarmee kan spelen in de nieuwe editie :D
Waarschuw beheerder
dan neem ik de oude wel mee...
Waarschuw beheerder
Ik poep op jullie allemaal met mijn smerige countervoetbal stelletje amateuristische stumpers.

Waarschuw beheerder
flow, koop maar vast een retourtje...bij ons is voif - nul wat halen. En als je met 8 doelpunten verschil verliest...moet je naar huis.

Nog erger: als je op precies voifenvoiftig minuut voifenvoiftig de voif - nul maakt. Moet je tegenstander een maand achter de toonbank gaan staan bij de McDonalds...

(met de keeper scoren telt voor 3 trouwens, behalve penalty)

edit: ADO regeert met 4 trouwens! van der Gun, Bodde, Stroeve! Dat waren nog eens tijden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 15:29:
flow, koop maar vast een retourtje...bij ons is voif - nul wat halen. En als je met 8 doelpunten verschil verliest...moet je naar huis.

Jaja droom lekker verder jongen. Ik win elke wedstrijd met 1- of 2-0. Al mijn tegenstanders gaan altijd janken dat ik "spelverzieker" ben en boehboehboehhh. Ik ben gewoon te goed.

Waarschuw beheerder
kom niet praten tegen de ongekroonde pro-koning van de lage landen! Ik stuur die joden met bosjes tegelijk naar de shop, ghehe. Menigeen heeft huilend t pandje moeten verlaten, op weg naar huis, met een afstraffing van dubbele cijfers in de broekzak.
Waarschuw beheerder
whehehehhhehee jullie nakken mij never nooit met pro geloof me.
Man united, niet te verslaan gewoon...

Oja en wat pro4, ik heb hier nog pro 2 liggen, dat was pas oldskool wat graphics:kwijl:
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 02:38:

wat een laffe hond, je speelt zeker met milan? Versterkt middenveld en ronaldo in de punt? Wacht maar... 1 tikkie en ronnie ligt er ook gewoon uit, en dan is je team useless ten mijn man united powerrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 02:34:
ik voelde me heel even weer 18 jaar

dus je hebt er 2 mishandeld?
Uitspraak van acco op zaterdag 29 maart 2008 om 13:36:
fantastische combinatie martijn & foto's

ik ga straks ff een foto van awake van jou uploaden AC!
Bodde

tot mijn 16e bij hem in het team gezeten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zaterdag 29 maart 2008 om 15:37:
wat een laffe hond, je speelt zeker met milan

Ik speel graag als underdog. AS Roma, Fiorentina, Valencia, Tottenham. En ik lag me rot om je blabla van "mannetje" uitschakelen en dat ik dan "useless" ben. Er valt weinig uit te schakelen als je met 10 meter afstand achter me aan probeert te hobbelen terwijl ik weer eens op je goal afsteven om te scoren.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 15:37:
kom niet praten tegen de ongekroonde pro-koning van de lage landen! Ik stuur die joden met bosjes tegelijk naar de shop, ghehe. Menigeen heeft huilend t pandje moeten verlaten, op weg naar huis, met een afstraffing van dubbele cijfers in de broekzak.

Zeg jij maar niks overloper. Ik ben in staat om naar dat braadworstenland van je toe te komen om te laten zien waar voetbal om draait. Namelijk; Winnen...

Uitspraak van chiquito op zaterdag 29 maart 2008 om 15:45:
dus je hebt er 2 mishandeld?

Neuh, ik loop liever weg van geweld dan dat ik het opzoek. Ik snap ook niet echt wat die mannetjes bezielde. Ik heb het gewoon diplomatiek opgelost door de grootste zijn fiets af te pakken en te vragen of hij hem terug wilde op zijn voorhoofd, hier en daar wat aangesterkt met wat kleine scheldwoordjes en een onvriendelijke blik... (was dronken)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 15:49:
Ik speel graag als underdog. AS Roma, Fiorentina, Valencia, Tottenham

Of je nu wilt of niet, met elk team ben je underdog...
Er valt weinig uit te schakelen als je met 10 meter afstand achter me aan probeert te hobbelen terwijl ik weer eens op je goal afsteven om te scoren.

:lol: ik ruik een uitdaging hier, Ik zeg kom maar op met je praatjes... Volgend weekend? Een goede pre battle voor timewarp zodat ik daar vol adreline heen kan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er vandoor, ga bowlen met mijn werk afdeling, leuuuuukkk!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zaterdag 29 maart 2008 om 15:56:
ik ruik een uitdaging hier, Ik zeg kom maar op met je praatjes... Volgend weekend? Een goede pre battle voor timewarp zodat ik daar vol adreline heen kan?

Verliezer betaalt de tickets voor Timewarp? :P Op welk apparaat speel je eigenlijk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 16:06:
Verliezer betaalt de tickets voor Timewarp? Op welk apparaat speel je eigenlijk?

ps2, verliezer betaald ticket timewarp, deal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zaterdag 29 maart 2008 om 16:08:
ps2, verliezer betaald ticket timewarp, deal

kom maaar naar Frankfurt een dag van tevoren! Kan ik volgend jaar nog een keer gratis, ghehe!

Zeg jij maar niks overloper. Ik ben in staat om naar dat braadworstenland van je toe te komen om te laten zien waar voetbal om draait. Namelijk; Winnen...

classic germany in de 3-4-3 formatie. Der Bomber...niet te stoppen!
Waarschuw beheerder
edit: ADO regeert met 4 trouwens! van der Gun, Bodde, Stroeve! Dat waren nog eens tijden

hehehe. lijkt me dope om een x een pro evo meeting te houden. 2 concoles zodat je niet zo lang hoeft te wachten, kratten pils en borrelbotuuh! :)
Waarschuw beheerder
Het is best vertederend om te zien hoe jullie in de illusie leven dat jullie ook maar enige kans tegen mij hebben....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 16:14:
Der Bomber...niet te stoppen!

Ik maai je zo van 't veld man met Portugal of Tsjechie in de 4-5-1 opstelling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 29 maart 2008 om 16:17:
hehehe. lijkt me dope om een x een pro evo meeting te houden. 2 concoles zodat je niet zo lang hoeft te wachten, kratten pils en borrelbotuuh!

Hehehe ja idd. En daarna jullie allemaal boos op mij en zo en bekogelen met halve liters omdat ik steeds win (zo gaat dat namelijk altijd)

;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 29 maart 2008 om 16:17:
hehehe. lijkt me dope om een x een pro evo meeting te houden. 2 concoles zodat je niet zo lang hoeft te wachten, kratten pils en borrelbotuuh!

geen eens een slecht idee, ghehe. Dikke damp, potje pro, biri... lange tijd onderdeel van mn leven geweest, ghehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 29 maart 2008 om 16:28:
lijkt me leuk!

En het leukste is dan nog dat die stakkers die verloren hebben ook nog eens een keer niet raak kunnen gooien whaha! Maar ja, ik heb natuurlijk ook ongeloofelijke katachtige reflexen, zowel in- als buiten het spel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 16:32:
ik heb natuurlijk ook ongeloofelijke katachtige reflexen, zowel in- als buiten het spel.

bieries opvangen en opdrinken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 16:32:
Maar ja, ik heb natuurlijk ook ongeloofelijke katachtige reflexen, zowel in- als buiten het spel.

zijn die 14 jaar balletlessen toch nog ergens goed voor geweest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 29 maart 2008 om 16:37:
bieries opvangen en opdrinken

Komt goed! :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 16:40:
zijn die 14 jaar balletlessen toch nog ergens goed voor geweest...

Okeej, we gaan het op de man spelen. Ik merk heus wel dat je dit "met een bepaaldeuh ondertoon" zegt hoor!
Ik wist wel dat ik het beter niet kon vertellen tegen je. Duitsers zijn nooit te vertrouwen natuurlijk. Als je het waagt die foto hier te plaatsen van 'de Nederlandse kampioenschappen amateur-ballet' dan wordt ik echt boos!

tsjongejongeh :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe gasten!
jullie kunnen al een tournooitje dreigen beginnen

Maarre Octave One vanavond op White Noise! :D
Hoop de hele set, maar doorgaans zijn het bij white noise half uurtjes

Waarschuw beheerder
je bedoelt die met je nieuwe sponsor?

[img width=258 height=384 cacheid=000f3b6c002afe3ebc20179d1a0234093b]http://cyber.law.harvard.edu/blogs/static/dowbrigade/tutudiver.jpg[/img]

OH NO HE DIDN'T
Waarschuw beheerder
FAIL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 17:00:
je bedoelt die met je nieuwe sponsor?

Pfff, alsof jij wel helemaal het mannetje bent. Ik zou dit normaal nooit doen hoor. Maar weet je dit nog??? Dat je zo nodig dat veel te grote 'Darth Father' pak aan moest naar de jaarlijkse 'Star Wars conventie' in Urk?? Dat je klem kwam te zitten met je veel te lange cape tussen de roltrap??? Whahaha hoe lomp was dat!

[img width=370 height=300]http://blogs.usatoday.com/photos/uncategorized/2007/05/29/celebrationvader.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
gast, ga niet beginnen over hoe dope ik ben! Ik weet nog dat ik werd gevraagd t laatste avondmaal te rocken man!

[img width=621 height=424 cacheid=000f3b71002afe50960607d51a023409f1]http://www.funpic.hu/files/pics/00017/00017725.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 17:12:
gast, ga niet beginnen over hoe dope ik ben! Ik weet nog dat ik werd gevraagd t laatste avondmaal te rocken man!

Pfff oh jah. Dat was toch die keer dat je dacht dat hun wel je hele verzameling Klubbheads-platen zouden diggen.
En dat ze daarna dit met je deden;

[img width=450 height=313 cacheid=00141bc60029fca51ca9794e1a02340a3f]http://www.photoq.nl/schuren/afbeeldingen/RembrandtKruis450X313.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
nee man, die klubbheads platen bewaar ik altijd voor de betere feesten. Jouw verjaardag bijvoorbeeld:

[img width=640 height=480 cacheid=000f3b77002afe5a5ccdd9161a02340a95]http://www.funpic.hu/files/pics/00020/00020332.jpg[/img]

edit: je zou schrikken als je weet hoeveel onzin-plaatjes ik nog achter de hand heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik speel graag lemmings...iemand potje lemmings?? Lemmings iemand???

Waarschuw beheerder
donateur
haha die chick met paars haar lijkt op een space wijf dat ik altijd tegenkom op kraakfeesten hier in amsterdam:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 29 maart 2008 om 15:20:
Ik poep op jullie allemaal met mijn smerige countervoetbal stelletje amateuristische stumpers.

[img width=400 height=266]http://bundesliga.theoffside.com/files/2007/12/vollerrijkaard.jpg[/img]

Lees ik hier een deja-vu???

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit net de fotos van mijn huisgenoot te kijken, er zitten een paar mooie tussen met onderanderen gijs en pinkflow:D ik zal ze binnenkort ergens online knallen
Waarschuw beheerder
donateur
Net dat half uurtje Octave One op 3FM Whitenoise opgenomen :)

Octave One Live @ Awakenings Detroit Special (23-03-2008)-[3FM Whitenoise 29-03-2008-stream]
http://www.mediafire.com/?zg2fmmbnjmm

128 kbps
24,4 MB

[img width=700 height=467 cacheid=000046a600008abc42ef42bf1a02341d07]http://www.awakenings.nl/images/uploads/1014064.jpg[/img]

Enjoy! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 29 maart 2008 om 20:42:
Lees ik hier een deja-vu???

Haha FluimMMM

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 21:19:
Ik zit net de fotos van mijn huisgenoot te kijken, er zitten een paar mooie tussen met onderanderen gijs en pinkflow ik zal ze binnenkort ergens online knallen

Oh God, ben benieuwd. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zaterdag 29 maart 2008 om 15:37:
whehehehhhehee jullie nakken mij never nooit met pro geloof me.

nee want dat heeft je huisgenoot toch al voor ze gedaan O:)
of hij hem terug wilde op zijn voorhoofd

en wat zei hij? nee dankje, andere x graag? of rende hij huilend weg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op zondag 30 maart 2008 om 22:07:
nee want dat heeft je huisgenoot toch al voor ze gedaan

au au au au. Pijnlijk, hahaha.
Waarschuw beheerder
Facking PES gekken! Ik speel af en toe PES online op pc, of tegen huisgenoot... In tegenstelling tot jullie kan ik er geen zak van. En toch durf ik de uitdaging aan... Ik pak jullie! Maar dan wel op de pc... Ik durf de uitdaging wel aan, online....

Iemand pwner in CS?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op maandag 31 maart 2008 om 16:22:
In tegenstelling tot jullie kan ik er geen zak van

PES voor dummies: achterlijn via zijlijn opzoeken, terugleggen regio zestien en em erin pieren...succes gegarandeerd ;-)

en PES op PC zuigt dikke piemels..zit je met je keyboard...met je draadloze joystick op de bank moet je zitten...voeten op tafel...mits er plek is dan voor je poten naast al dat bier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Y-K op maandag 31 maart 2008 om 17:02:
bier

Dat vind ik dan denk ik het allerleukste aan dat spel....denk ook wel het enige....
Waarschuw beheerder
dat spel is voor mensen die ik reallife hinkelend op 1 been allemaal een panna geef
Waarschuw beheerder
Waarom staan er eigenlijk alleen foto's online van vrijdag en zaterdag? Zondag zijn er door PF toch ook foto's gemaakt of niet? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 31 maart 2008 om 17:16:
dat spel is voor mensen die ik reallife hinkelend op 1 been allemaal een panna geef

lijkt me sterk... bijna alle prof voetballers spelen t ook ;)
Waarschuw beheerder
en PES op PC zuigt dikke piemels..zit je met je keyboard...met je draadloze joystick op de bank moet je zitten...voeten op tafel...mits er plek is dan voor je poten naast al dat bier

voeten op tafel..nou dat komt er hier echt niet aan te pas. ik zat altijd op het puntje van mn stoer/bank te schreeuwen als een speenvarken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op maandag 31 maart 2008 om 17:42:
Waarom staan er eigenlijk alleen foto's online van vrijdag en zaterdag? Zondag zijn er door PF toch ook foto's gemaakt of niet?

vast niet. detroit is veels te underground voor PF. bart skils draaide tog niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Je kan joysticks voor je pc kopen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op maandag 31 maart 2008 om 16:22:
Iemand pwner in CS?

ik pwn achter CS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 31 maart 2008 om 17:16:

Jongeh....ze noemen mij ook wel 'de David Beckham' van de lage landen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 31 maart 2008 om 19:17:
Jongeh....ze noemen mij ook wel 'de David Beckham' van de lage landen

neeeeee....ze noemden je de "Victoria Beckham van de Nederlandse velden". Niet de feiten verdraaien he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 20:08:
neeeeee....ze noemden je de "Victoria Beckham van de Nederlandse velden". Niet de feiten verdraaien he.

Ohjaah. Deze opmerking komt zeker nog voort uit de frustratie van die "quatro"-panna die ik je gaf met mijn ogen dicht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 31 maart 2008 om 18:16:
ik zat altijd op het puntje van mn stoer/bank te schreeuwen als een speenvarken!

zo spannend wordt het bij mij nooit ;-)

Uitspraak van Carnagast op maandag 31 maart 2008 om 18:48:
Je kan joysticks voor je pc kopen

maar toch..ging om het principe O:)

Jongeh....ze noemen mij ook wel 'de David Beckham' van de lage landen.

dus je wordt ook niet meer geselecteerd voor het beste elftal? :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Y-K op maandag 31 maart 2008 om 20:33:
dus je wordt ook niet meer geselecteerd voor het beste elftal?

laatst tog echt gespeeld tegen krankrijk ;)
100e interland ook nog eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 31 maart 2008 om 20:45:
laatst tog echt gespeeld tegen krankrijk ;)
100e interland ook nog eens

ja maar die was gratis...puur en alleen om zn 100e interland te vieren!

Verder is David Mooiboy natuurlijk alleen nog goed genoeg voor kwartetjes met die skinny-ass draak van em en de Gullits...

Waarschuw beheerder
Zeg game-geeks: Ga anders ff hier https://partyflock.nl/forum/21/firstpage over die onzin hebben :P.
Of anders Arly's off topic forum, maar ik denk zelfs dat zij dit te min voor haar topic vindt ;)
Waarschuw beheerder
ze noemen mij ook wel 'de David Beckham' van de lage landen.

de vergelijkenis van zijn penalty tegen de Portugezen met jouw traptechniek?
Waarschuw beheerder
Gast. Ik leg zonder enige moeite over een afstand van 40 meter de bal zonder te kijken op een fluwelen manier op je strottenhoofd. (ja je leest het goed; 'op je strottenhoofd'. Kun je nagaan...)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:03:
maar ik denk zelfs dat zij dit te min voor haar topic vindt

Als dat waar is dan...! dan! ......dan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik over 50 meter op de adamsappel van Kelly O:)
Waarschuw beheerder
fucking g33ks.

ik daag jullie uit voor een potje Scrabble @ my place... ik own jullie hard gek!
Waarschuw beheerder
jongens... http://www.gameforum.net/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 31 maart 2008 om 17:51:
6 jaar terug pwnde ik NL

de dust_2(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op maandag 31 maart 2008 om 23:49:
ik daag jullie uit voor een potje Scrabble @ my place... ik own jullie hard gek!

die staat gast... ow...waar ik ECHT in rule is Kolonisten van Catan. Bord EN kaartspel....tja en poker natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 31 maart 2008 om 23:52:
die staat gast... ow...waar ik ECHT in rule is Kolonisten van Catan

ik heb vorig jaar nog het algemeen klassement Kolonisten van Catan van de TK in Buurse gewonnen! Denk maar niet dat je ook maar enig schijn van kans maakt.

Uitspraak van Pimm0 op maandag 31 maart 2008 om 23:51:
de dust_2

duidelijk een newbie! ik rock de pan uit met mijn harde wb's op de_nuke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op dinsdag 1 april 2008 om 00:03:

fucking lame camper map noob
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 31 maart 2008 om 23:50:
jongens... http://www.gameforum.net/

pcies..
Hier kan je over awake zondag praten :P
Waarschuw beheerder
ja man laten we over awakenings praten
Waarschuw beheerder
ik heb vorig jaar nog het algemeen klassement Kolonisten van Catan van de TK in Buurse gewonnen! Denk maar niet dat je ook maar enig schijn van kans maakt.

ik move de nigger continu up your ass... ik BEN KONING van Catan.
in Buurse

zeker handjeklap bij ruilen van hout tegen wol? :lol:
Waarschuw beheerder
[img width=429 height=323]http://www.sanniescollectables.com/store/WSFILES/38D4D893D1.jpg[/img]

IK maak jullie KAPOT gekkk!!!
Waarschuw beheerder
that's my play, ass!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 april 2008 om 01:45:
ik BEN KONING van Catan.

Die Titel kan je alleen in Rdam krijgen helaas o:), ik het huis der Catanstrijders kan deze titel behaald worden. Vele dappere strijders sneuvelen hier tijdens de veldslag om het bord heen. Als je naast het bord gooit of chaos maakt zijn de gerichte klappen op het achterhoofd dodelijk..
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 1 april 2008 om 00:26:
ja man laten we over awakenings praten

Adam beyer was echt goed man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 21:03:
Of anders Arly's off topic forum, maar ik denk zelfs dat zij dit te min voor haar topic vindt

zolang er bier in het spel is vind ik het best...maar dit begint ondertussen wel te fur te gaan ;p
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 31 maart 2008 om 21:29:
Als dat waar is dan...! dan! ......dan....

...komt u maar....
Uitspraak van chiquito op maandag 31 maart 2008 om 23:52:
Kolonisten van Catan.

:cheer: :yes: steden & ridders uitbreiding dan welteverstaan!!!
Uitspraak van actief op dinsdag 1 april 2008 om 10:25:
Die Titel kan je alleen in Rdam krijgen helaas , ik het huis der Catanstrijders

ja wanneer komt er weer een avondje? ikke meedoen!
Adam beyer was echt goed manlaatste aanpassing 1 april 2008 10:25

pfff inderdaad, tof dattie ook weer es op awake stond!
Waarschuw beheerder
Als je naast het bord gooit of chaos maakt zijn de gerichte klappen op het achterhoofd dodelijk..

als ik speel, heb ik altijd mijn maliënkolder en harnas aan en helm op....
Adam beyer was echt goed man

(Y)
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 1 april 2008 om 10:55:
steden & ridders uitbreiding dan welteverstaan!!!

:no: vind ik minder... Kaartspel is trouwens ook vet!

en als je je nou echt eens verveeld www.xplorers.nl ff aanmelden en MOVE THE NIGGER!!
Waarschuw beheerder

kom niet stoer doen, dit deed ik 6 jaar terug in beta 5.2 al. verder geen gamegezeik meer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 april 2008 om 11:26:
vind ik minder...

wat??!!! dus je vind de originele versie zonder al dat andere ge-wel-di-ge gebeuren beter?

Waarschuw beheerder
Beetje jammer, ben er helemaal uit met al dat nerdjes gelul...

Had juist zo'n leuke wending gekregen met al die foto's :9
Waarschuw beheerder
Acco en CS gaat niet samen....
Nooobiee:D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebbers kom ik nog even melden dat mijn report inmiddels online staat op Partyscene.nl :cheer:
HIER KLIKKEN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 1 april 2008 om 12:07:
dus je vind de originele versie zonder al dat andere ge-wel-di-ge gebeuren beter?

ja man.

Carcasonne...OOK vet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 april 2008 om 13:51:
Carcasonne...OOK vet

idd! Ook uurtjes mee vermaakt... zo na het eten met pa en broertje aan tafel :d
dus je vind de originele versie zonder al dat andere ge-wel-di-ge gebeuren beter?
ja man

(n) steden en ridders it is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 1 april 2008 om 13:47:
Voor de liefhebbers kom ik nog even melden dat mijn report inmiddels online staat op Partyscene.nl

leuk stukje!! sfeer was vooraan inderdaad zoals altijd en zoals het hoort helemaal top! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 1 april 2008 om 14:18:
Ook uurtjes mee vermaakt...

we hebben hier 6 uitbreidingen geloof ik...inmiddels 2 tafels nodig...
Waarschuw beheerder
Ik zal me even voorstellen; ik ben jurylid van 'Hollands got talent'. En hoorde dat er op dit forum veel mensen zijn met UITMUNTEND veel talent! Ik twijfelde aan de waarheid van dit 'gerucht'...

Maar mijn twijfels zijn als sneeuw voor de zon gesmolten! We hebben hier te maken met multi-talenten! DamnFuck!

Ik wil jullie vragen je aan te melden, ga naar www.ikbarstvanhettalentopallevlakken.nl!

Doe wat met je talent! JOIN US!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 1 april 2008 om 17:20:
verklaart u nader...

Vooruit met de geit, BEH!:

- grandioze shuffle-techniek
- uber 1337-te CS-ers, great wb-ers!
- zeer veel talent voor ouwe-hoeren
- alle facetten voor het spelen van bordspellen onder de knie
- De combinatie van PES/Bier drinken/ borrenoten eten/ winnen grandioos uitvoeren!
- alle kleuters op www.isketch.net pwnen (steensma)
- gevoel voor humor
- schoolvoorbeelden van sfeermakers!
- best in napraten; al dwalen ze soms beetje af van het doel van dit topic (23 maart)

Talented Mr Ripley valt in het niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op dinsdag 1 april 2008 om 00:09:
Hier kan je over awake zondag praten

Waarschuw beheerder
Ik snap het ook niet helemaal... :o
Waarschuw beheerder
dat kaartspel van catan is echt fucking saai (ja ok, ik kan niet maar goed)

carcasonne is wel aardig, maar dat gaat ook snel vervelen :gaap:

van catan moet je gewoon de default hebben, of met zeevaarders is ook wel cool. stenen en ridders kan gewoon echt niet, vind ik meestal met al die uitbreidingen.

gewoon lekker oldskool spelen, net zoals met monopoly met 1 gulden en 500 max :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op dinsdag 1 april 2008 om 17:35:
Vooruit met de geit, BEH!:

ook al heb ik het donkerbruine vermoeden dat je mensen een beetje in de zeik loopt te nemen...O:) ;)
Waarschuw beheerder
beter al je geld erdoorheen jagen met poker en alles en iedereen de schuld geven dat je verliest en maar over pech klagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 1 april 2008 om 17:43:
ook al heb ik het donkerbruine vermoeden dat je mensen een beetje in de zeik loopt te nemen...

Hehe, afzeiken wil ik het niet noemen... Ik ken de mensen waar ik mijn woorden aan besteed.. :)

En, corrigeer me als ik het fout heb, die houden van overdrijven.. (net als ik)

Luv y'all!

Waar is die beat?!? Party, party party!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op dinsdag 1 april 2008 om 17:49:
afzeiken wil ik het niet noemen

ik ook niet, ik heb het over: in de zeik nemen ;) (Y)
Ik ken de mensen waar ik mijn woorden aan besteed..

dat heb ik al stiekem even gechecked ja...
Waarschuw beheerder
En, corrigeer me als ik het fout heb

Ik voel je hoor. Maar ik evenaar dan ook God.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 1 april 2008 om 18:33:
Ik voel je hoor. Maar ik evenaar dan ook God

god... god vult bij mij de borrelnootjes bij terwijl ik al bier drinkend en grappen maken de concurrentie verneder met PES.
Uitspraak van anders op dinsdag 1 april 2008 om 12:05:

kom niet stoer doen, dit deed ik 6 jaar terug in beta 5.2 al. verder geen gamegezeik meer

deze shit gaat me effe te ver...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 1 april 2008 om 17:43:
beter al je geld erdoorheen jagen met poker en alles en iedereen de schuld geven dat je verliest en maar over pech klagen

ja jij ja :D
Waarschuw beheerder
Carcasonne...OOK vet :D

Was dat..

maar ik ga denk ik dit forum voor mijn cv gebruiken bij zeer sterke punten:

-Catan
-Risk
-CS (campen:P)
-PES
-Poker

Damn kben best goed eigenlijk (L)
Waarschuw beheerder
Ik ben voornamelijk goed in zuipen.

Staat ook best goed op je CV.
Waarschuw beheerder
Ben i;k de afgelopen jaren drama in geworden
Waarschuw beheerder
kom je nog vanaaf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 4 april 2008 om 17:15:
kom je nog vanaaf?

nee. k heb gene zin in reizen enz.. ga lekker potten risk spelen met dikke fakkels en bieries erbij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op vrijdag 4 april 2008 om 16:14:
maar ik ga denk ik dit forum voor mijn cv gebruiken bij zeer sterke punten:

ik heb ook mijn Football Manager palmares op mijn CV staan.

19 van de 22 seizoenen kampioen met Sevilla en 15x de Champions League gewonnen. En dan hebben we het nog niet eens over de persoonlijke awards en de Spaanse beker.

Uitspraak van Carnagast op vrijdag 4 april 2008 om 16:14:
Carcasonne...OOK vet

Was dat..

van de makers van Catan, heeft een beetje dezelfde insteek.

Uitspraak van chiquito op vrijdag 4 april 2008 om 17:32:
ja hoor LenFart

die zal hard aankomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op vrijdag 4 april 2008 om 17:46:
ja hoor LenFart

die zal hard aankomen!

nee hoor heb die nickname al langer! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 4 april 2008 om 17:50:
nee hoor heb die nickname al langer!

mooi, dat scheelt weer wat sociale opvang..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op vrijdag 4 april 2008 om 18:09:
mooi, dat scheelt weer wat sociale opvang..

ah joh, ik doe best wel eens aan liefdadigheidswerk ;)