Partyflock

Forumonderwerp · 1002581

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Eyhz gappies,

Was ik gister in Time Out beetje aan het chillen met Marvin en Frankie,
Ik zie daar een lekker chickie dus loop er heen en ga haar playen dit dat!
Na 15 minuten heb ik het kat in het bakkie (mijn auto wel te verstaan)
Die chickie zou dus met me mee naar huis ;) Begint ze ineens in me auto te kotsen! :S :S Echt goor! Ik ben meteen gestopt en heb die chick in the middle of nowhere uit me auto geschopt! :@ Wat denkt ze wel niet!?
Mijn auto beetje onderkotsen! :/

Eigenlijk zo ik de kosten voor het schoonmaken op haar moeten verhalen alleen ken ik die hele chick niet :lol:

Wat zou jij gedaan hebben?
Ik moet er best om lachen eigenlijk.

Helemaal om het feit dat ie het elke keer weer flikt, mensen op de kast te jagen.

Wat laten sommigen zich kennen :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:16:
Maak me er niet druk om, heb gewoon niks beters te doen.

Wat zo dom is, is dat dr al eens een faker met precies dezelfde profielnaam enzo is aangemeld en permanent gebanned, en dat ze nu niet zeker weten of ie fake is

Gooi die op n hoop met Bertje V [UPC] en die andere niet-leuke fakers (zijn ook vette fake profielen maar die noem k natuurlijk niet op) en steek dr digitaal de fik in....

:Cry:
Uitspraak van Jared B) op zondag 23 maart 2008 om 19:18:
Ik moet er best om lachen eigenlijk.

Helemaal om het feit dat ie het elke keer weer flikt, mensen op de kast te jagen.

Wat laten sommigen zich kennen

Prachtig inderdaad die serieuze reacties altijd ja :lol:
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 19:19:
Uitspraak van The Jolly Roger op zondag 23 maart 2008 om 19:16:
Maak me er niet druk om, heb gewoon niks beters te doen.

Wat zo dom is, is dat dr al eens een faker met precies dezelfde profielnaam enzo is aangemeld en permanent gebanned, en dat ze nu niet zeker weten of ie fake is

Gooi die op n hoop met Bertje V [UPC] en die andere niet-leuke fakers (zijn ook vette fake profielen maar die noem k natuurlijk niet op) en steek dr digitaal de fik in....

:Cry:

Best wel huilen he :roflol:
Had het niet over jou tatax10Banya..

Beetje matig geciteerd ;)
ik zou der hebben ondergepoept

Uitspraak van Jared B) op zondag 23 maart 2008 om 19:18:
Wat laten sommigen zich kennen

iedereen trapt dr keihard in en ik had vanaf dag 1 al in de gaten dat ie n faker was dus ik meld het bij elk topic wat k van hem tegen kom. Al is het om die wanker te irriteren, want hij wil (uiteraard) dat mensen denken dat ie echt is, en dat ie n enorme kansloze mongool is. Dat laatste is waarschijnlijk ook zo trouwens.

En geloof me, dit is NIKS kwa op de kast jagen vergeleken met n paar fakers die WEL tof zijn maar die ik dus niet zal vermelden ;)

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 19:22:
Prachtig inderdaad die serieuze reacties altijd ja

ga dat maar zeggen tegen mensen die niet door hebben dat die gast n fake kneusje is....

als je n goeie fake account wil aanmaken moet je op zn minst de moeite doen om te checken of je zogenaamde achternaam wel bestaat, wat n dombo, dr heet niemand 'Benenkaas' simpelweg omdat het n niet bestaande achternaam is :frusty:
laatste aanpassing

Uitspraak van Jared B) op zondag 23 maart 2008 om 19:23:
Beetje matig geciteerd

en vrij kansloos, want je weet donders goed dat ik gelijk heb.

GEzien het aantal serieuze reacties op die topics van hem zijn dr meer mensen die erin trappen dan dat er zijn die t door hebben hoe de vork in de steel zit.

Overigens ff buiten beschouwing gelaten dat ik me er niet druk over maak, ik heb (zoals meestal op zondag) niks beters te doen dan hier maar n beetje doelloos rond hangen.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:27:
ga dat maar zeggen tegen mensen die niet door hebben dat die gast n fake kneusje is....

Die mensen zijn vrij dom dan :lol: Heb liever die mensen van het forum af dan Berend :D Als je echt gelooft dat iemand met zo'n foto en de naam Berend Benenkaas een player is en alles neukt wat los en vast zit ... zit er toch een steekje bij je los hoor :lol:

Ga zo door Berend :worship: tenminste nog wat te lachen op een saaie zondag :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 18:03:
Een fake-loser, lieve schat

dat heb ik door :p
Er heet toch ook niemand 'The jolly Roger" in werkelijkheid..

En wie is er nu eigenlijk dom? Hij die sommige mensen in dit topic keihard uitlacht, of mensen die alles zo serieus nemen.

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 19:35:
Als je echt gelooft dat iemand met zo'n foto en de naam Berend Benenkaas een player is en alles neukt wat los en vast zit ... zit er toch een steekje bij je los hoor

waarom zijn die admins dan te achterlijk om dat in te zien... mjah nadenken is sowieso niet het sterkste punt van de meeste mods hier, zijn maar n paar gewervelde dieren tussen om t maar zo te zeggen :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:39:
waarom zijn die admins dan te achterlijk om dat in te zien... mjah nadenken is sowieso niet het sterkste punt van de meeste mods hier, zijn maar n paar gewervelde dieren tussen om t maar zo te zeggen

Misschien is het wel het enige account op dat ip adres... Ik heet ook geen Jozsef of Tatatatatatababaanya ... ben ook fake dus :O :D

nee maar jij doet je niet als n niet bestaand persoon voor, je bent alleen anoniem.

Die kneus doet net alsof ie iemand is en opent topics die saai zijn en niet grof genoeg om mensen echt pissed off te maken.

Beter nemen die klotefakers n voorbeeld aan Bob Bayer, ze hebben zelfs nog n stukje van zn profiel voor m omgeprogrammeerd.

Berend, Bertje V, :/ en allemaal die andere kneuzen zijn geen knip voor de neus waard en NIET grappig. Echt pissed off reacties uitlokken doen ze namelijk niet, ze zijn alleen maar kansloos en humorloos.
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 19:35:
tenminste nog wat te lachen op een saaie zondag :lol:

Idd. Die openingspost moet ik altijd al om lachen..

En als ik dan die reacties lees helemaal.

Wat een sufkutten zitten dr ook tussen :roflol: niet normaal.

Nee elke keer die saaie kuttopics over vreemdgaan, knuffelen en dat soort bullshit.. Nee daar wordt je blij van ;)

Topics openen die mensen ECHT pissed off maken zoals over potverterende Marokkaanse jongeren enzo, of mensen op t voetbalforum zo hard irriteren dat je doodsbedreigingen in je mailbox krijgt, DAS pas lachen :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:47:
Berend, Bertje V, en allemaal die andere kneuzen zijn geen knip voor de neus waard en NIET grappig. Echt pissed off reacties uitlokken doen ze namelijk niet, ze zijn alleen maar kansloos en humorloos.

Daar verschillen onze meningen dan over... Vind het altijd wel humor namelijk :Lol: En dat is toch een belangrijke reden dat ik hier kom, om een beetje te lachen en dom te lullen :D

Uitspraak van Jared B) op zondag 23 maart 2008 om 19:48:
Nee elke keer die saaie kuttopics over vreemdgaan, knuffelen en dat soort bullshit.. Nee daar wordt je blij van

dat ben ik met je eens, maar als je mensen echt over de zeik wil krijgen moet je toch harder je best doen, en dat is niet eens zo moeilijk, dat lukt meestal met n echt profiel nog beter dan zo.
Maar Jolly Roger wil je even ontopic blijven of in een ander topic vervelend gaan doen..

Hoe wil je ontopic blijven in n topic dat voor rellen bedoeld is?

Laten we het er maar op houden dat het hem dit keer niet gelukt is, want niemand gaat er nu nog op in na die hele discussie.

En als je wil dat ik ontopic blijf, oke:

Als iemand dit geintje echt zou doen, met een meid die ik ken, en ik kom dr achter, maak ik hem met blote handen af en stuur ik zn hoofd op sterk water naar zn moeder op.

Zo beter?
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:58:
Laten we het er maar op houden dat het hem dit keer niet gelukt is, want niemand gaat er nu nog op in na die hele discussie.

Whehe.. dat denk jij... gok toch dat er nog steeds mensen zijn die er serieus op in zullen gaan :lol: Go Berend, Go Berend :woop:

Ja sufkutten die te dom zijn om n paar posts omhoog te lezen.

Aangezien 95% van PF in die categorie valt, kon je weleens gelijk hebben.
Als iemand dit geintje echt zou doen, met een meid die ik ken, en ik kom dr achter, maak ik hem met blote handen af en stuur ik zn hoofd op sterk water naar zn moeder op.

Jajaja... Als ze dat in mijn auto had gedaan had ze er ook uit gelegen.

Als je niet tegen drank kan, moet je niet drinken ;)

je gaat geen chick uit de auto gooien.

Ik zou haar hebben geholpen met die shit op te vegen en haar thuis hebben af gezet, en de dag erna had ze mn auto mogen poetsen, als de bekleding vervangen moest worden had ze dat fijn mogen regelen met haar WA-verzekeraar.

Ik neem tenminste aan dat je n chick niet dronken ergens in het donker achter laat, god weet welke vieze mannetjes ze tegen zal komen. Als je dat echt meent ben je imo n enorm kansloze gast.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 20:07:
Als je dat echt meent ben je imo n enorm kansloze gast.

Zoals ik al zei.. als je niet tegen drank kan moet je niet drinken ;)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 20:07:
je gaat geen chick uit de auto gooien.

Zeker wel.. Ik wil niet dat er gegeten wordt in mn auto laat staan dat iemand zn eten er even uitgooit in mn auto..

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 20:10:
lekker boeiend als je dat chickie niet kent

Jij bent als jongen verantwoordelijk voor haar veiligheid. Als je dat niet snapt dan heb je echt geen greintje fatsoen. En iedereen zuipt weleens teveel, alsof jullie nooit hebben moeten kotsen :rot:

Als je niet wil dat een chick gaat kotsen in je auto moet je haar niet mee nemen als ze al helemaal gaar is.

Sterker nog, als je dat doet en er overkomt haar iets, ga je de nor in wegens nalatigheid.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 20:13:
Jij bent als jongen verantwoordelijk voor haar veiligheid. Als je dat niet snapt dan heb je echt geen greintje fatsoen. En iedereen zuipt weleens teveel, alsof jullie nooit hebben moeten kotsen

gewoon beetje snuiven als je blauw bent
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 20:13:
Als je niet wil dat een chick gaat kotsen in je auto moet je haar niet mee nemen als ze al helemaal gaar is.

Sterker nog, als je dat doet en er overkomt haar iets, ga je de nor in wegens nalatigheid.

net of zij zich er nog iets van zal herinneren :lol en Berend deinst niet terug voor een celstrafje hoor ':no:

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 maart 2008 om 20:19:
gewoon beetje snuiven als je blauw bent

wel coke dan.... en k zou de volgende dag met n doppie ghb beginnen want dat helpt ook tegen n hangover...

wou net zeggen speed is echt troep... en keta is nog veel erger (en helpt je ook niet verder als je dronken bent :vaag: )
laatste aanpassing

Uitspraak van Berend Benenkaas op zaterdag 22 maart 2008 om 13:45:
Wat zou jij gedaan hebben

tja van jou kop zou ik ook gaan kotsen:roflol: en heel stoer dat je er uit je auto hebt getrapt grote jongen hoor(Y)

Wat ben jij een triest figuur zeg...

Je was zeker behoorlijk dronken he? Een meisje uit de auto gooien middenin de nacht.. Dude neem dan geen dronken meide mee :S

succes met je missie he :lol:

egt een sjap ben jij

Ik zou haar gewoon het laten schoonmaken. eerst van speed geven jwt. Heeft ze het schoongemaakt.. dan neujken
heeft ZIJ slecht gedaan..

ze heeft eigenlijk in je bek moeten kotsen:)

mijn auto wel te verstaan

:gaap: die fiat panda uit 1987

jou keihard voor je muil slaan :looser:

jou klappen met een ijzeren buis
Artiest Manic
hahahah mooie fakerd
jouwn kop verbouwt (Y)

whahaha net goed jongens als jij moeten uitgekotst worden hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:27:
ik had vanaf dag 1 al in de gaten dat ie n faker was

Zoooo! Ben jij nu ff DE MAN! :respect:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 maart 2008 om 19:50:
Topics openen die mensen ECHT pissed off maken zoals over potverterende Marokkaanse jongeren enzo, of mensen op t voetbalforum zo hard irriteren dat je doodsbedreigingen in je mailbox krijgt, DAS pas lachen :lol:

Is ook leuk ja, maar omdat jij Berend en Bertje niet leuk vind moet je er een complete persoonlijke razzia tegen houden? Get a life :/

Berend is straat! :respect:
Uitspraak van **delicious** op zaterdag 22 maart 2008 om 13:47:
ik zou ook in jou auto gekotst hebben!

niet alleen dat :D
laatste aanpassing

:gaap: