Partyflock

Forumonderwerp · 1002258
1 volger · 15967x bekeken
Waarschuw beheerder
Stadjer schreef op 4 februari 2005 01:12
Boo Ya Out

Waarschuw beheerder
die neger achter computer kan het tofst

Waarschuw beheerder
hehe ga net sigaretten halen bij de appie.. zit zo'n albanees met zn harmonica gewoon pippi langkous te spelen.. ik zo zingen : abma zomaar weg.. keek die met vet raar aan
Waarschuw beheerder
haha gewoon in je 1tje?

jij bent niet goed joh

Waarschuw beheerder
jezus heb vannacht weer maf gedroomd :lol:
Waarschuw beheerder
over een naakte Henkie?

Waarschuw beheerder
nee hehe
Waarschuw beheerder
ik wil wel vragen of je het hier wel wilt posten, maar jou kennende zal dat wel weer te schokkend zijn

Waarschuw beheerder
hehe nee ga ik niet posten meng... dan denken mensen straks dat ik niet spoor

Waarschuw beheerder
stadjer spoort ook niet helemaal ;)

Waarschuw beheerder
understatement of the year hihi

Waarschuw beheerder
wat moeten jullie hier

Waarschuw beheerder
ja wat moeten jullie hier?
Waarschuw beheerder
ik zeg hoeeeeeeeeerreeeeee wolst em daip in de bek hebb'n

Waarschuw beheerder
ik ga zo een goed stuk vlees diep in me bek stoppe

ja gewoon normaal vlees nee geen lul
Waarschuw beheerder
lieg niet

Waarschuw beheerder
patje was me gister alweer zat :lol:

zins es een liedje!
Waarschuw beheerder
hehe op den duur samen toch:D

Hij ging trouwens wel heel vroeg weg...toeval?

Waarschuw beheerder
die vent voelde zich niet lekker ofzo..
Waarschuw beheerder
wheheh :D

moest ook nogwerken gister..

leek wel een lijk

Waarschuw beheerder
sowieso wel hoor
Waarschuw beheerder
wie nog meer statta vanavond?
Waarschuw beheerder
toeneit?
Waarschuw beheerder
fok joe...iedereen braaf thuis gebleven he:@

Waarschuw beheerder
speciaal voor patje

http://www.youtube.com/watch?v=YXG83p2nkHw
Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAAsddddddddd
Waarschuw beheerder
zonde van die trommel :D
Waarschuw beheerder
politie

Waarschuw beheerder
joestitie
Waarschuw beheerder
rijste plukker
Waarschuw beheerder
Ja hallo
Waarschuw beheerder
kom ik ook even om het hoekie kijken!
Waarschuw beheerder
Man bekent gooien brandende wc-rol
GRONINGEN - Een 34-jarige man uit Groningen, die zondagmiddag door de politie is aangehouden, heeft bekend dat hij voorafgaand aan de wedstrijd FC Groningen-Ajax in de Euroborg een brandende wc-rol heeft gegooid.

Dat meldde de politie dinsdag. Bij de brand, die vlak voor de wedstrijd ontstond, vielen medio april 22 gewonden.

Volgens de politie wordt de man verdacht van brandstichting en openlijke geweldpleging. Wat het aandeel van de man in de tribunebrand is geweest, is nog niet bekend. Tegen de verdachte, die inmiddels weer op vrije voeten is gesteld, wordt proces-verbaal opgemaakt. De officier van justitie zal op termijn beslissen wat met de verdachte zal gaan gebeuren.

Het is de tweede aanhouding in deze zaak. Vlak na de brand werd al een 19-jarige man uit Groningen aangehouden. Het onderzoek naar de toedracht van de brand in de Euroborg is nog in volle gang.
Waarschuw beheerder
first division, is where we belong!

Waarschuw beheerder
Paokara!
Waarschuw beheerder
net een uurtje wakker...nait normoaaaaaaal
Waarschuw beheerder
hoezo nait normaal? je slaapt nu weer..
Waarschuw beheerder
ja toch, er zijn ook mensen die normaal op stap gaan...jullie uitschot werken alleen maar...
Waarschuw beheerder
Voetbalwet' is er mogelijk eind dit jaar

* ANP | Gepubliceerd op 09 mei 2008, 15:48
* Laatst bijgewerkt op 09 mei 2008, 15:56
* 16x bekeken

DEN HAAG - De wet die voetbalvandalisme en ernstige overlast moet tegengaan, kan mogelijk eind dit jaar van kracht worden. Dat maakte minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vrijdag duidelijk na afloop van de ministerraad. Na het besluit van het kabinet is het woord aan de Tweede Kamer.

Door de nieuwe regels krijgen burgemeesters extra bevoegdheden om preventief in te grijpen. Zo kunnen ze een gebiedsverbod opleggen, eventueel gecombineerd met een meldingsplicht.

Ook krijgen ze de mogelijkheid een groepsverbod af te kondigen: iemand mag zich dan niet in een groep van vier of meer mensen buiten ophouden.

Ook een officier van justitie kan straks zonder tussenkomst van de rechter een verdachte van een strafbaar feit verbieden in een bepaalde buurt te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op vrijdag 9 mei 2008 om 13:50:
...jullie uitschot werken alleen maar...

Iemand moet toch jou stap gedrag betalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smurf_Grunn op vrijdag 9 mei 2008 om 16:24:
Ook een officier van justitie kan straks zonder tussenkomst van de rechter een verdachte van een strafbaar feit verbieden in een bepaalde buurt te komen.

huh

wat zijn dat voor dictator praktijken
Waarschuw beheerder
ja dus harder werken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op vrijdag 9 mei 2008 om 13:50:
er zijn ook mensen die normaal op stap gaan

zag die vent vanmiddag alweer op terras hangen.. ben er maar even bij gaan zitten.. wou ook weten hoe dat voelt

Waarschuw beheerder
gaat lekker in bedum :D

Als Ex Bedumer kan ik hier wel wat meer over vertellen, alhoewel ik zelf niet ter plaatse was heb ik inmiddels de nodige verhalen van erg hard politie optreden gehoord. Er scheen in een lokale uitgaansgelegenheid in Beem een behoorlijke drukte te zijn, met daar aanvast enige overlast voor de buurt. Binnen no time stond er een peleton ME en een arrestatie eenheid kleer om de boel kort en klein te slaan. Gezien de gebeurtenissen van de recente tijd in het eens zo rustige en pitoreske Bedum werden de agenten massaal begroet met de volgende kreten, Politie, Politie de hoeren van justitie. Vervolgens is er een inval gekomen in het cafeetje en daar zijn vele, vele erg vele onschuldigen bij naar het ziekenhusi gemept. Tientallen jongeren zijn aangehouden en hebben ontereccht de nacht door gebracht in de cel. De politie is compleet door het lint gegaan en hebben vreselijk om zich heen gehakt, waarbij vele onschuldige mensen behoorlijke klappen hebben opgelopen. Het beloofd een hete zomer te worden in bedum, waar de relatie tussen overheid, jusitite, politie en de jeugd inmiddels tot het nulpunt is gedaald. De reden dat het waarwschijnlijk nergens terug is te lezen zal wel zijn omdat de politie weet dat ze hier zich als idioten hebben gedragen. Hoe meer in de media, hoe meer mensen hun verhaal zullen doen hoe het daadwerkelijk is gegaan, en geloof me, het is echt ziek gegaan. Klein filmpje van de gebeurtenissen.