Het origineel van Braincracking blijft vet, maar het is wel zonde dat die te vaak gedraaid wordt waardoor de lol er wat sneller van af is
Daar geef ik je gelijk in. Die track wordt TE vaak gedraaid.
Het origineel van Jealousy blijft ook meesterlijk, nog steeds een van de beste early hardcore tracks van Buzz Fuzz.
Dat ben ik zeker met je eens! Zeker een van de vetste tracks van Buzz Fuzz!
Die kicks na de break zijn echt TE goor!!
Uitspraak van Tristan [SoE] op woensdag 16 juli 2008 om 19:15:Die kicks na de break zijn echt TE goor!!
daar is promo juist goor de mist mee in gegaan met z'n remix..
begin is wel o.k. maar naar de versnelde break komt zo'n typische Promo kick wat TOTAAL niet past
Dan heb ik liever 'Dj Paul's Totally Forze Mix'!!!
Die is zeker erg goed, maar het is wel jammer dat die nog veelste weinig wordt gedraaid op feesten. Deze remix heb ik bijna 10 jaar geleden voor het eerst gehoord in de Energiehal tijdens het 5-jarig bestaan van Rotterdam Terror Corps waar Paul hem ook zelf voor het eerst had gedraaid.
The Stunned Guys hebben ook erg goede remixes gemaakt, hun remix van Jealousy is a MF vind ik dan wel een van hun mindere remixes. Die is opzich niet verkeerd gedaan, maar het tempo mocht wel wat hoger naar mijn idee.
Hun remix van I Will Have That Power is erg goed gedaan, ondanks het feit dat die al behoorlijk vaak is gedraaid op feesten.
In de jaren 90 zijn er zelden remix ruilen geweest, Buzz Fuzz had eind 1998 Braincrackin van Neophyte geremixed die eigenlijk het origineel heeft overtroffen. Maanden later heeft Neophyte Jealousy Is A M.F. geremixed in 1999 en ook Jeroen heeft het origineel daarmee overtroffen.
Ben het met beide niet eens. Vooral het origineel van Jealousy is echt een knaller eerste klas, waar geen remix het origineel benadert.
Ik vind the horror remix van buzz fuzz en de nobody harder remix van g-town madness onwijs goed. Remixen zoals ze bedoelt zijn en het origineel doen verbleken.
The Stunned Guys hebben ook erg goede remixes gemaakt, hun remix van Jealousy is a MF vind ik dan wel een van hun mindere remixes
hun remix van There is Only One Terror is dan wel weer erg geslaagd
daar is promo juist goor de mist mee in gegaan met z'n remix..
begin is wel o.k. maar naar de versnelde break komt zo'n typische Promo kick wat TOTAAL niet past
al is die wel lekker om je set open te breken en het tempo op te schroeven
Die is zeker erg goed, maar het is wel jammer dat die nog veelste weinig wordt gedraaid op feesten. Deze remix heb ik bijna 10 jaar geleden voor het eerst gehoord in de Energiehal tijdens het 5-jarig bestaan van Rotterdam Terror Corps waar Paul hem ook zelf voor het eerst had gedraaid.
Klopt wordt weinig gedraaid, mag inderdaad wel wat vaker op feesten gedraaid worden!!
Ik draai hem wel vaak
Uitspraak van actief op dinsdag 22 juli 2008 om 12:55:al is die wel lekker om je set open te breken en het tempo op te schroeven
Net als de Promo remix van Masters Of Ceremony - A Way Of Life, dat is nog altijd een lekker nummertje om een set mee te beginnen. Beide versies van A Way Of Life zijn heel goed, maar mijn voorkeur gaat toch nog wel uit naar het origineel. Die blijft voor mij nog steeds wel erg goed en het is wel jammer dat die de laatste tijd nog veelste weinig wordt gedraaid. Ook al werd die best vaak gedraaid totdat de remix van Promo uitkwam in 2004.
Uitspraak van actief op dinsdag 22 juli 2008 om 12:55:hun remix van There is Only One Terror is dan wel weer erg geslaagd
Die is zeker erg goed van hun, maar hun Thrilseeka (2004 reloaded) en Drop It remix wat ze samen met Tommyknocker deden zijn ook erg goed. Het origineel van Drop It werd ik best wel zat, maar dat kwam vooral omdat die in korte tijd te vaak werd gedraaid op sommige feesten waar ik was geweest in het verleden!
Ik ben toch wel blij dat er een remix is van Drop It, het pluspunt vind ik toch wel dat je deze remix juist los moet zien van het origineel.
laatste aanpassing

![Tristan [SoE]](/images/user/38740_2785863.jpg)