Roda zo'n fakking simpele loting gewoon niet normaal. En dan nog de grootste moeite met de zwaarste tegenstanders: Excelsior en Heracles. Wie heeft Ajax voor jullie opgeruimt? Precies. Gewoon niet eerlijk, de finale had Feyenoord- NAC moeten zijn. Roda heeft niks te zoeken in de finale en heeft het ook niet verdiend.
HAHAHA WHO CARES! Dit keer heeft Roda weer eens geluk
als je die beker wil zul je van iedereen moeten winnen
Schandalig hoe ze in de finale zijn gekomen.
Roda zo'n fakking simpele loting gewoon niet normaal. En dan nog de grootste moeite met de zwaarste tegenstanders: Excelsior en Heracles. Wie heeft Ajax voor jullie opgeruimt? Precies. Gewoon niet eerlijk, de finale had Feyenoord- NAC moeten zijn. Roda heeft niks te zoeken in de finale en heeft het ook niet verdiend.
I care. Omdat NAC iedere keer grote tegenstanders pakt, en dan gewoon een nog kuttere loting erop krijgt. Dat is niet eerlijk, punt. Je pakt Ajax, je krijgt Feyenoord er bij. 4 jaar geleden, je pakt Ajax EN PSV, je loot Twente uit. Ondertussen stond Sparta in de halve finale met als zwaarste tegenstander NEC...
Vorig seizoen, je staat in de halve finale, en ja hoor...AZ uit. Tis niet normaal. Roda heeft DIKKE mazzel. Roda 'weer eens' geluk? Roda heeft verdomme de hele tijd geluk.
![[img width=149 height=198]http://exacto.blogspot.com/calimero.jpg[/img]](http://exacto.blogspot.com/calimero.jpg)
Maar Roda wint dit gewoon
tja btje he,92 was dat nier de finale die jullie met 3-0 wonnen en er paar dikke negers en wat skins het vak van ons werden afgemept.toen kon ik als 16 jarige na de match renne ,of niet ramirez??
Dat is gewoon niet de bedoeling van de beker
Dat is gewoon niet de bedoeling van de beker.
Dat is gewoon niet de bedoeling van de beker.
volgend seizoen zal NAC die kutclubs als Roda niet meer helpen.
Loting is loting. Is gewoon zuur als je moeilijke loting hebt. Maar gewoon nie gaan janken als je er uit ligt.
Denk je dan niet dat ze het eens verdiend hebben?
Tuup als we de finale van Feyenoord zouden winnen, zou helemaal super zijn. Maar lekker een dagje naar De Kuip en helemaal na de klote gaan is ook fijn hoor
Het probleem is dat NAC steeds van die pislotingen heeft, en alsnog ver komt. Maar dan komt er gewoon een nog zwaardere loting bovenop.
Ramirez hoe zit het met die bus die je zou regelen??? he he
Kijken dat we weer met zn allen gaan
idd brian de bus is al geregeld. kaarten via gazza
idd brian de bus is al geregeld. kaarten via gazza
gewoon pech. Maar wel de bedoeling van het bekertoernooi. Nou had je gewoon nog het geluk dat psv al uit de beker was gezet anders had je die waarschijnlijk nog geloot
nee want dan hadden ze wel in de kuip gestaan. nac is gewoon net niet
Hahaha jezus, kk jankmuil
De bedoeling is toch toffe bekerclashes? Volgens mij krijg je die door de kleine clubs altijd het thuisvoordeel te geven. Kijk maar hoe moeilijk Heracles het Roda kon maken. Dat was in Kerkrade nooit zo'n leuke wedstrijd geworden. Feyenoord-NAC was een saaie zeikpot, maar in Breda had het kunnen vlammen. Kijk maar naar de sfeer en beleving bij NAC-Ajax in de beker.
De bedoeling is toch toffe bekerclashes?
Zou die bus het tot Rotterdam halen? Denk dat we al stranden voor Eindhoven ha ha ha!
Echt wel, gelukkig dat die jankerds niet in de finale staan.
maar in Breda had het kunnen vlammen
toch toffe bekerclashes
Tja, woonplaats zegt genoeg
jawel bel m maar ff.
ja dus? dat is dus loting. weet je wel met balletjes enzo.
Echt wel, gelukkig dat die jankerds niet in de finale staan.
Ja, en ik vraag me steeds meer af hoe eerlijk dat verloopt.
Tot voor kort dacht ik ook altijd dat het wel eerlijk ging
jij ben echt niet helemaal goed.
Ze kunnen minimaal de naam van de club IN het balletje zetten. Tot voor kort dacht ik ook altijd dat het wel eerlijk ging, maar om gewoon alle schijn weg te nemen moeten ze de clubnaam er in zetten. Doen ze bij de CL en UEFA cup loting ook.
jij ben echt niet helemaal goed.
wat het ook zal worden jij blijft een mongooltje
pffffffffffff
Wie zijn hier nou de zielige sukkels? Allemaal lopen schelden...poepoe, stoer hoor.
Als Feyenoord verloren had thuis hadden jullie allemaal lopen zeiken hier. Doe die oogklepjes s af.
Klasse reactie man! Goeie argumenten ook!
als het niet eerlijk ging stonden de joden nu in de finale
Als Feyenoord verloren had thuis hadden jullie allemaal lopen zeiken hier.
tja jong wat wil je nu bereiken???meen je iemand boeit dat gemekker van je......
ja tok....
Ja man, ben nog in de 7e hemel van het neuken van je moeder.
Klasse reactie man!
Dat is ook waarom ik voor nu nog zeg: de loting is eerlijk.
Omdat NAC iedere keer grote tegenstanders pakt, en dan gewoon een nog kuttere loting erop krijgt. Dat is niet eerlijk, punt.
zit je in een trip ofzo.
Maar je kan best de namen IN de balletjes zetten om alle schijn van fraude weg te nemen.
Ja man, ben nog in de 7e hemel van het neuken van je moeder.
maar het zal toch feyenoord worden die gaat winnen
Wie zijn hier nou de zielige sukkels? Allemaal lopen schelden...poepoe, stoer hoor.
Als Feyenoord verloren had thuis hadden jullie allemaal lopen zeiken hier. Doe die oogklepjes s af.
wij gaan mooi naar de kuip voor de derde cup
wij gaan mooi naar de kuip voor de derde cup
dus als er namen in de balletjes stonden was nac nu finalist
Ik zeg alleen: om alle schijn van fraude weg te nemen kan je best de clubnaam IN het balletje zetten. Moeten ze bij de CL loting niet flikken, zo'n apparaat als bij RTL.
en wat is de reden waarom ze nak eventueel zouden benadelen met die lotingen dan?
Waar zeg ik dat? Lezen is moeilijk. Ik zeg alleen: om alle schijn van fraude weg te nemen kan je best de clubnaam IN het balletje zetten. Moeten ze bij de CL loting niet flikken, zo'n apparaat als bij RTL.
finaleeeeeee whooooooooooooooohoooooooooooowwwwwwwww
en wat is de reden waarom ze nak eventueel zouden benadelen met die lotingen dan?
en wij niet thuis tegen nac (maar thuis tegen heracles, om de kans te vergroten dat er een top3 club in de finale staat).
alhoewel... die schat ik toch nog iets hoger in dan nak.
Tja, dat weet ik dus niet. Daarom heb ik voor NU nog vertrouwen in een eerlijke loting. Toch is het raar dat NAC steeds topclubs loot en de topclubs nooit elkaar treffen.
Een finale tegen Roda is een stuk simpeler (op papier) dan een finale tegen NAC.
Bewijst maar weer hoe weinig kaas kakkerlakken gegeten hebben van voetbal.
Om Feyenoord winst te garanderen. Een finale tegen Roda is een stuk simpeler (op papier) dan een finale tegen NAC.
Bewijst maar weer hoe weinig kaas brabanders gegeten hebben van voetbal
0w wacht... het is geen brabander... zijn woonplaats verklaard gelijk alles
Tja, dat weet ik dus niet. Daarom heb ik voor NU nog vertrouwen in een eerlijke loting. Toch is het raar dat NAC steeds topclubs loot en de topclubs nooit elkaar treffen.
in al die tijd had ik op een enkeling na nog nooit wat van nak vernomen op de flock...zal ook niet lang meer duren denk ik
onze bus met
lul
is al vol naar roffa
bullshit. ik kan me van ons in deze eeuw sowieso 1x psv en 1x joden herinneren. daarbij ook nog een keer roda uit wat ook geen makkelijke loting is.
kan me niet snel genoeg zo ver zijn.
lekker belangrijk al dat gelul onze bus met de lets is al vol naar roffa
lekker belangrijk al dat gelul onze bus met de lets is al vol naar roffa. no breda allowed
Om Feyenoord winst te garanderen. Een finale tegen Roda is een stuk simpeler (op papier) dan een finale tegen NAC.
Majstro.. als je de beker wilt winnen moet je iedereen kunnen verslaan!!!
1ste ronde utca uit is ook nie eg bepaald sweety
no knaagjoden allowed
tenminste als ze eerlijk geloot hadden
krijgen silvercardhouders nog een beetje voorrang? Of moet ik straks ook in de rij gaan staan?
krijgen silvercardhouders nog een beetje voorrang?
Een finale tegen Roda is een stuk simpeler (op papier) dan een finale tegen NAC
krijgen silvercardhouders nog een beetje voorrang
Nu de sigarenboer maar weer omkopen
krijgen silvercardhouders nog een beetje voorrang?
ik meende dat op lunatic stond dat geopperd was om silvercard die gebruikt is voor een uitwedstrijd wel voorang te geven en silvercard die niet gebruikt is als gewone seizoenskaart te gelden.
wat ik ook eerlijker vind
ik meende dat op lunatic stond dat geopperd was om silvercard die gebruikt is voor een uitwedstrijd wel voorang te geven en silvercard die niet gebruikt is als gewone seizoenskaart te gelden.
wat ik ook eerlijker vind
lijkt me alleen niet echt mogelijk dat de ticketbox dat herkent... ? misschien ook wel
lijkt me alleen niet echt mogelijk dat de ticketbox dat herkent... ? misschien ook wel
bij Feyenoord is precies bekend wie er op zijn kaart voor welke wedstrijd een kaart heb gehaald.
ze kunnen per wedstrijd een kaart blokkeren of activeren
Zoveel werk zal 't niet wezen, ze werken nou toch met zo'n puntensysteem? Ken je gewoon iedereen die er heb activeren in een keer.
(serieus!) met excelsheetjes.
niks geautomatiseerd systeem. dus als ze binnen 1 kaart een splitsing willen maken zal der een typgeit al die nummer moeten activeren voor die wedstrijd en na de wedstrijd weer moeten omzetten
als je bedenkt dat er bij zwolle maar 20.000 zaten dan hoeven er maar 5.000 teleurgesteld te worden. die zouden ze wat mij betreft voorrang mogen geven.
Lekker primitief.
ja maar ze werken bij Feyenoord (serieus!) met excelsheetjes.
niks geautomatiseerd systeem. dus als ze binnen 1 kaart een splitsing willen maken zal der een typgeit al die nummer moeten activeren voor die wedstrijd en na de wedstrijd weer moeten omzetten
poehé.. toch zeker wel 2 minuten werk.
11.662
Ze gaan zich er gewoon makkelijk vanaf maken. Alle diamond- gold- en silvercardhoduers eerst (zijn er in totaal 11.662 ofzo) en dan seizoenkaarthouders. Lekker simpel.
De bedoeling is toch toffe bekerclashes? Volgens mij krijg je die door de kleine clubs altijd het thuisvoordeel te geven.
hoe wil je dat ooit gaan bekijken?
Jullie staan dit jaar te strijden met feyenoord en ajax om 2e 3e en 4e plaats.
Dat is constanter dan de resultaten in de competitie. Tenzij je natuurlijk een gloryhunter bent.
hoe wil je dat ooit gaan bekijken?
Feyenoord stelt zijn seizoenkaarthouders als eerste in de gelegenheid om een kaart te kopen voor de bekerfinale van zondag 27 april tegen Roda JC. Zodra de verkoop start kan elke seizoenkaarthouder trachten een kaart te bemachtigen. Voorlopig zijn ongeveer 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters beschikbaar. Op een verzoek vanuit de club om meer kaarten te verkrijgen is in eerste instantie negatief vanuit de KNVB gereageerd. De kaartverkoop voor de finale zal uiterlijk op 5 april a.s. starten. Hierover wordt nog een bericht naar buiten gebracht.
Feyenoord heeft er bewust voor gekozen om alle seizoenkaarthouders gelijke rechten te bieden. Bij eerdere gelegenheden werd voorrang verleend aan de houders van een uitkaart. Zo kon het gebeuren dat een supporter die pas een paar jaar een seizoenkaart had maar wel uitwedstrijden bezocht voorrang kreeg op iemand die pakweg 40 jaar een seizoenkaart heeft maar niet naar uitwedstrijden gaat. Volgens Feyenoord zou het te veel seizoenkaarthouders te kort doen wanneer aan uitkaarthouders voorrang verleend zou worden. Omdat er officieel nog geen overleg heeft plaats gehad tussen Feyenoord, de KNVB en Roda JC is de exacte wijze van verkoop nog niet bekend. Zodra dat het geval is zal Feyenoord dat direct via deze website melden.
Mochten er na de verkoopperiode voor seizoenkaarthouders nog kaarten over zijn dan stelt Feyenoord ook haar clubkaarthouders nog in de gelegenheid om kaarten te kopen. De verwachting is echter dat dit niet aan de orde zal zijn. Seizoenkaarthouders die hun betalingsverplichtingen jegens Feyenoord niet zijn nagekomen komen niet in aanmerking voor een kaart.
Feyenoord heeft er bewust voor gekozen om alle seizoenkaarthouders gelijke rechten te bieden. Bij eerdere gelegenheden werd voorrang verleend aan de houders van een uitkaart
(...)
Volgens Feyenoord zou het te veel seizoenkaarthouders te kort doen wanneer aan uitkaarthouders voorrang verleend zou worden.
onze bus met de lets is al vol naar roffa
Dat word een makkie voor feyenoord want als roda jc zulk antivoetbal speelt zoals gisteren word het wel 4 a 5 - 0 voor feyenoord.
kenker.. moet ik in de rij gaan staan voor een kaartje
ach jij ben ver gevorderd dus valt mee.
Het is een uur wachten voor beginners, een half uur voor gevorderden en 2 minuten voor ver gevorderden.
Zeker ook maar 1 kaartje voor een SCC ?
zou je denken/?
Jullie gaan er echt geen 15000 wegzetten hoor
tussen die rellende roda supporters zitten is ook niet je van het
Nee Mvv voelt zich te goed voor een fusie
Ik twijfel trouwens of ik wel ga, tussen die rellende roda supporters zitten is ook niet je van het
gewoong gaang mang,denk jij dang
Njah ik prbeer gewoon wat te regelen.. En anders gewoon zuipeng in de stad jwt
900 euro en 1,5 jaar erbij voor een bekerfinale.....neuh
als het nou de UEFA-cup finale was geweest dan wel.
Oke thanx man hier kan ik wat mee met dese tip
:boksz:
zulu kun jij toegangsbewijzen arrangeren?
ah fok it die dag hebben ze wel wat anders te doen
kga het niet doen, weet toch bij voorbaat dat ik de lul ben dan. die stillen azen erop.
dus ergens op zuid in de kroeg kijken maar.
900 euro en 1,5 jaar erbij voor een bekerfinale.....neuh
als het nou de UEFA-cup finale was geweest dan wel.
Dan had ik voor 1x mijn hele gezicht rood-wit geschminckt om niet herkend te worden
Is ook zo, maar die van mij is alweer 2 maanden afgelopen. Maar heb natuurlijk geen SCC voor dit seizoen dus het wordt alsnog moeilijk.
Als je gaat ben je zekers de sjaak.. tegenwoordig is het risico gewoon te groot.
je zou het denken. bij ons was er met de UEFAcup 1 naar binnen gaan met pruik op enzo
Werd ie der nog uitgepikt maar hij mocht wel de wedstrijd afkijken van die stille, dat was dan wel weer kick
je zou het denken. bij ons was er met de UEFAcup 1 naar binnen gaan met pruik op enzo
Werd ie der nog uitgepikt maar hij mocht wel de wedstrijd afkijken van die stille, dat was dan wel weer kick.
als roffa zou ik daar maar niet teveel vertrouwen in hebben...
hebben jullie de bekerwinst altijd op de coolsingel gevierd of wat?
Das zekers dan wel kick. Een stille met een soort van begrip
hier denk je dat je er mee komt enzo, dan volgt er een brief
Al die goldcardhufters denken ook maar dat ze beter zijn dan een ander.
denk dat dat een beetje iedereen over 1 kam scheren is. zitten ook egwoon mensen tussen die al 20 jaar bji Feyenoord komen en het ook prima vinden als er NIET zo'n systeem is maar gewoon naar Feyenoord willen in het uitvak (dus dan moet je zo'n ding nemen).
maar groot deel van het uitvak gaat idd nergens over.
De meesten zijn zwaar beledigd omdat ze geen voorrang kregen, als ze een keer moeite hadden gedaan hadden ze zowiezo wel een kaart gehad maar het wordt ze weer lekker makkelijk gemaakt en de kans voor de rest wordt kleiner.
Ja hoor, nou willen ze opeens wel kaarten hebben. In de halve finale krijg je die galbak niet eens uitverkocht. Neppe gloryhunters.
Ja hoor, nou willen ze opeens wel kaarten hebben. In de halve finale krijg je die galbak niet eens uitverkocht. Neppe gloryhunters.
zag er op tv 1 met iets met "bekerwinnaar 2007-2008". Zo'n kenkerjood zouden ze op moeten hangen aan de boarding van de 2e ring in de Kuip. Als voorbeeld voor de rest.
Nee, ik kijk t wel op TV.
Fuck al dat randgebeuren dr omheen. Heb niet speciaal iets tegen Feyenoord ofzo, maar als n team van onder de rivieren (al was t Helmond Sport) tegen n team uit de polder speelt, ben ik ALTIJD voor de Zuiderlingen
oh
ok
Gloryhunters stay home
Blij dat ze de trouwe aanhang eerst een kaart geven
Daimont-Gold card
Ah, we hebben een übersupporter, mag ik je handtekening
Kenkerzooi, heb je door omstandigheden een tijdje geen SCC, gaan ze ineens finales spelen enzo
alhoewel het wel weer typisch is om het opeens weer te verandereng.
nu zijn er ook maar 20.000 kaarten knuppel
kakkies gaan weer huilend naar huis want de beker gaat met ons mee
kakkies gaan weer huilend naar huis
gaat een mooie cattanacio 0-1 worden
cattanacio
3-0
na de 0-1 zal ik voor je filmen
zal een snelle laffe counter worden en dan mooi verdedigen
Prima. Als een ploeg met een doelsaldo van +2 dat gaat doen lijkt me dat in ons voordeel. Zo goed is die verdediging niet van jullie....niet zo goed dat je erop kan leunen iig
het scheelt dat jullie voorhoede zo master is, dat compenseert
finallleeeeeeeeeeeee ooooooooooooooohoooooooooooooooooowwwwwwwwww
dus dat lukt tegen Roda met die kah achterin ook wel....
makaay terug en bruins en sahin beginnen eindelijk weer te draaien
tegen roda doen ze het wel aardig.
2 bevliegingen deguzmang weet je nog pieter
-0 winnen kan je niet doro een paar bevliegingen, dan is het gewoon terecht
Denk toch dat atteveld het meer in zich heb om der een leuke wedstrijd van te willen maken dan van Marwijk.
Als atteveld het ook zo wil gaan spelen wordt het echt een dodelijk saaie teringwedstrijd
je weet het zelf
die zou echt niet misstaan bij feyenoord
weet je een finale is gewoon altijd tof, dus er zullen best wat biertjes achterover getyft worden in dat pokkenend en dat verzacht sws al
nee jij wil dat ik het weet, het is onzin
middenveldert toch?
die hoeven we niet meer
ik vraag me af of ik die finale nog meekrijg hehe wordt een mooi daggie
e standaaarddd voor iedereeen whe
je kunt een wedstrijd makkelijk onterecht met 1-3 verliezen als jij het spel maakt gedurende de hele eerste helft en verzuimd te scoren.
type bosveld, maar dan met techniek
ja jij zult wel aan een stuk naar 2 party´s gaan de dagen ervoor
ja ik merk dat jij wedstrijden wel vaker in adner perspectief ziet dan hoe het daadwerkelijk is gegaan
Er is maar 1 Bosvelt, een type als hem bestaat niet
houw sws mijn verjaardagsfissa dan ergens denk ik....
dan vier je je verjaardag in cafe charlies. probleem opgelost
meeuwis gaat veel beter worden zelfs. die kill is nog niet zo oud
hehe ik heb gewoon geen zin om 323 dagen terug te zoeken naar jou tegenstrijdige antwoord, maar goed je hebt gelijk
Limburgers zijn dom ole ole
eerst zien dan geloven. Landskampioenschap, supercup, UEFA-cup. Moet die meeuwis nog maar zien te realiseren
wel aardige speler hoor, maar verschil tussen middenmoot en top blijkt toch altijd vrij groot.
maar soms verandert je mening na een tijdje.
We hadden toen een hele serie lastige wedstrijden die we allemaal op dezelfde manier wonnen, dan kan het nooit toeval meer zijn.
Zoals ik al zei, als psv het doet heet het ineens klasse
klopt, maar bosveld is ook tot zijn 30e nooit meer dan een subtopper geweest.
hou toch op joh zo lust ik er nog wel 10
gelijk hebben in een gesprek met pieter kost wat idd. tijd bv
gelijk hebben in een gesprek met pieter kost wat idd. tijd bv
maar als je bosvelt al een subtopper noemt
Jullie hadden van ons moeten winnen, van psv, nog even en je zegt hier dat Roda titelkandidaat zou moeten zijn man
de kantoorlucht begint je naar je hoofd te stijgen.
nee dat is gelul, maar de wedstrijd tegen psv heb jij dus niet gezien. tenminste dat hoop ik
zal pietje blij mee zijn....
ik doelde dus op meeuwis, dat hij op deze leeftijd stukken beter is dan bosvelt op die leeftijd was
ok, maar bosvelt zat al op ze 27e bij ons he
zoveel kijk heb ik der niet op
wat ik wel denk is dat het helemaal geen vergelijkbaar type is. we zien het wel, zoals ik zei: bosvelt heeft heel wat gewonnen. Meeuwis moet het nog waar zien te maken bij een topclub.
hebben we het al eerder over gehad. zit je deraan ofzo?
we komen er wel
ik weet niet wat het met jou en wedstrijden op zondag is pieter, want die zie je schijnbaar toch telkens ondersteboven ofzo
ik zeg je dat hij bij feyenoord pas. maar ben bang voor jullie dat stevens eerder toe gaat slaan. die heeft er namelijk ook kijk op
ja ik ben tenminste gewoon eerlijk
Maar jij dioet net alsof je een uitzondering op al die andere clubs ben waar psv matig voetbal tegen liet zien
maar als ze dat vervolgens 6 wedstrijden op rij voor elkaar krijgen is dat geen geluk meer. Maar blijkbaar krijg jij dat er niet in, dus ik kap er mee ook
sterker nog, weggespeeld werd.
zag je ook toen jullie dudek nog hadden. dan won je zeker meer wedstrijden
wel gelachen vandaag, das dan wel weer mooi.
klopt. dat zijn wereldkeepers. een normale keeper zorgt dat hij niet te veel goals tegen krijgt. een wereldkeeper pakt punten voor de club.
gomes doet dat idd, dudek in zijn Feyenoordtijd ook. Vergeet nooit meer PSV uit. 10e minuut een vrije trap nemen te snel, laat de scheids hem opnieuw nemen (onterecht) en dus 1-0 voor ons. Vervolgens geen enkele kans meer gehad, maar dudek haalde de meest onmogelijke ballen eruit waardoor die 1-0 er bleef staan.
Heldenwedstrijd, denk niet dat ik een keeper ooit zo'n wedstrijd heb zien keepen verder.
geef hem gewoon weer geen sos volgende keer.
doe jij maar lekker praten
nooit verwacht dat die pietje ook nog wat om voetballen gaf
als timmer in de finale ook zo keept, dan komt het wel goed
Zolang die Duitsers die beker niet pakken, vind ik alles best
hoorde niks
timmer
Tja en laat Duitsers daar nu net goed in zijn ..... bekers pakken!
niet om die fouten bij het Nederlands elftal
Uitspraak van joedy op maandag 31 maart 2008 om 16:40:
hoe zit het met feyenoord?
heel de dag zuipen in de stad.
Luid zingend zullen we door de straten van Rotterdam trekken en men zal ons van ver horen. We Vertrekken om 4 uur onder luid gezang richting de Kuip. Fakkels, Sjaals en Vlaggen zijn natuurlijk ook welkom.
27 April aanstaande willen wij met een grote groep vanaf het Stadhuisplein naar De Kuip gaan lopen om te laten zien en vooral te laten horen dat het Legioen nog steeds toonaangevend is! Daarvoor is dit zeker wel een goede wedstrijd! We zullen laten zien wie de gekste, maar vooral wie de luidste zijn!
Het doel motto van deze actie is Road to the Cup!
Luid zingend zullen we door de straten van Rotterdam trekken en men zal ons van ver horen. We Vertrekken om 4 uur onder luid gezang richting de Kuip. Fakkels, Sjaals en Vlaggen zijn natuurlijk ook welkom.
Vroegah deden we dat na afloop, als we gewonnen hadden.
vanaf 4 uur met ze alle naar de kuip lopen
Onderstaande brief kregen wij van een Feyenoord supporter, met het verzoek om het op de site te zetten. Dat doen wij met plezier!
We willen zelfs graag nog meer van dit soort initiatieven zien!
======================================
Geachte MedeSupporters,
27 April aanstaande willen wij met een grote groep vanaf het Stadhuisplein naar De Kuip gaan lopen om te laten zien en vooral te laten horen dat het Legioen nog steeds toonaangevend is! Daarvoor is dit zeker wel een goede wedstrijd! We zullen laten zien wie de gekste, maar vooral wie de luidste zijn!
Het doel motto van deze actie is Road to the Cup!
vanaf 4 uur met ze alle naar de kuip lopen
klopt. dat zijn wereldkeepers. een normale keeper zorgt dat hij niet te veel goals tegen krijgt. een wereldkeeper pakt punten voor de club.
gomes doet dat idd, dudek in zijn Feyenoordtijd ook. Vergeet nooit meer PSV uit. 10e minuut een vrije trap nemen te snel, laat de scheids hem opnieuw nemen (onterecht) en dus 1-0 voor ons. Vervolgens geen enkele kans meer gehad, maar dudek haalde de meest onmogelijke ballen eruit waardoor die 1-0 er bleef staan.
Heldenwedstrijd, denk niet dat ik een keeper ooit zo'n wedstrijd heb zien keepen verder.
Een beperkt aantal Silvercardhouders kan alleen op zaterdag 12 april vanaf 10.00 uur tot 16.00 uur een gereserveerde kaart afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice. Silvercardhouders die in aanmerking komen voor deze verkoop ontvangen hierover persoonlijk bericht. Ontvangt u geen bericht dan kunt u uitsluitend trachten om via Ticketbox een kaart te kopen. Feyenoord beseft dat een verkoop via Feyenoord Klantenservice met name voor mensen die verder van Rotterdam wonen omslachtig is. Dit is echter de enige manier waarop wij binnen een bepaalde groep kaarthouders mensen van de verkoop kunnen uitsluiten of anderen juist kunnen toelaten.
Maar wie gaan ze uitsluiten/toelaten dan?
Feyenoord beseft dat een verkoop via Feyenoord Klantenservice met name voor mensen die verder van Rotterdam wonen omslachtig is
Ze doen er verder ook niets aan
Hey beetje gefrustreerd, dikke kabouter?
ik denk het
Nog maar 24 dagen voordat Roda weer de beker wint!!
Uitspraak van Zelco en T. de Zeehongs op donderdag 20 maart 2008 om 15:54:
ja maar ze werken bij Feyenoord (serieus!) met excelsheetjes.
poehé.. toch zeker wel 2 minuten werk
Nee dat ben ik niet het is gewoon zo.
Afgelopen zaterdag wou roda jc ook alweer niet voetballen hadden ze alle moeite met Heracles Almelo dus als roda jc zo blijft voetballen maken ze geen kans in de kuip tegen Feyenoord.
Dus ik blijf bij mn voorspelling 3 of 4-0 voor Feyenoord
roda jc maakt geen kans.
idd de tyfus voor die boer
Is goed Frusty the Kabouter. Ouwe speknek. Vul dat dan maar lekker in op je toto-formulier en niet wéér gaan huilen hè als Roda toch weer wint. Je ouwe tranen zijn nog niet opgedroogd.
koste dat?
koste dat?
A.s. zondag niet aanwezig..... wedstrijd is toch al een afgesproken zaak.... roda (al zeker van 9e plek) laat feyenoord winnen.... dan is feyenoord (als heerenv. en/of twente punten laten liggen) zeker van Europees en Roda dan ook.....
Als feyenoord de beker wint en feyenoord is al zeker van europees dan krijgt de nr2 in de beker toch dat europese ticket, of niet dan?
Wel voor voorronde CL nog he...
boeien, ga er toch niet heen
Als feyenoord de beker wint en feyenoord is al zeker van europees dan krijgt de nr2 in de beker toch dat europese ticket, of niet dan?
maar we worden ook 6e. moeten we dan nog meedoen aan die stinkplayoffs?
Maar je zei 6e, geen vijfde, verkeerd gelezen
Moet je nie werke ofzo
Nee.
Nee joh..geen zin, ben toe aan weekend!
dubbel
wat veranderd het winnen van een prijs aan mijn mening over roda supporters dan?
Na volgende week wel Zelco, als we de beker weer hebben he he
belangrijker is dat we nog de drank moeten inslaan.
Geen probleem toch!
voorlopig reageer je in 2 toppas vriend
ga je ff mee van de week naar de sligro?
net als jou vriend
jij bent ook de enige op de flock die van een discussie houdt pieter, dat maakt het reageren op jou natuurlijk leuk
ja zeg het maar, dan neem ik wel voor jou ook mee anders
blijkbaar. ik hou ook helemaal niet van discussie. het zou veel gunstiger zijn als iedereen gewoon gelijk aan het begin toegeef dat ik gelijk heb.laatste aanpassing 17 april 2008 15:37
ja zeg het maar, dan neem ik wel voor jou ook mee anders
maar in volhouden, je mening herzien en verdraaien ben je master
ja en als jou dan om een voorbeeld wordt gevraagd is het ineens te veel zoekwerk.
minder aan de hallucinerende zooi zitten!
je doelt op mvv-feijenoord
wel vaker gebeurt dat je zei dat ik eerst een andere mening had maar je geen voorbeeld kon noemen als ik dat vroeg
En je dacht ook dat ik engels was terwijl ik dat nooit heb gezegd (gelukkig niet zeg ).
Dat je dus dingen, uitspraken en mensen nogal eens doorelkaar haalt is wel duidelijk, hou die spiegel dus maar zelf
nouja roda-feijenoord verder hoef ik niets te zeggen
dat denk ik nog steeds
misschien moet feijenoord jou eens contracteren
Jawel je moest nog wel wat zeggen maar je kon het niet omdat je het niet ging opzoeken waardoor ik klaar was met de discussie.....wel de hele waarheid vertellen he
Dat moet jij weten
ja dat ik lui ben geef ik toe idd, maar dat wil niet zeggen dat jij dan gelijk hebt
en protestant volgens mij
Roda JC geeft kaartjes voor finale terug
Roda JC heeft besloten 3000 kaartjes voor de bekerfinale terug te geven aan de KNVB. De Kerkraadse club heeft dit besluit genomen op basis van het tot nu toe verkochte aantal van ruim 11.500 kaarten.
Roda ontving 16.600 tickets. Anderhalve week voor de finale zijn er daarvan 11.600 verkocht. ,,Als we te lang wachten bestaat de kans dat je kaartjes terugstuurt van vakken die voor een gedeelte gevuld zijn met Roda-fans", aldus algemeen directeur Huub Narinx. ,,Dat willen we absoluut voorkomen. Door de kaartjes van complete vakken terug te geven, is het niet mogelijk dat aanhangers van Feyenoord én Roda bij elkaar komen te zitten."
De nog beschikbare 2000 tickets zijn voornamelijk in combinatie met een treinreis. Alleen de supportersvereniging WSU heeft nog plaats in de bussen.
Bron [ de Limburger / Roda JC.nl ]
Vind het best wel treurig dat ze het niet vol krijgen, maar ja...Tis ook een hele trip om je club te zien afgaan
beter dan 3000 gloryhunterrrrzzzzz
Vind het best wel treurig dat ze het niet vol krijgen
Tis ook een hele trip om je club te zien afgaan.
Vind het best wel treurig dat ze het niet vol krijgen, maar ja...Tis ook een hele trip om je club te zien afgaan.
Vertel jij ons dan nu eindelijk eens waarom heel Nederland zich druk ligt te maken om het feit dat Roda de kaartjes niet allemaal verkocht krijgt? En waarom is dat sneu/raar/dom of wat dan ook, we hebben gewoon niet zo'n grote achterban zoals jullie zo simpel is het gewoon.
Ach, jullie kwamen de halve finale ook maar met 1600 toch?
Hoogmoed komt voor de val?
Als NAC 5000 kaarten had gekregen, was het uitvak ook vol geweest.
En dat betekent? Stijf uitverkocht. In minder dan 10 minuten. Als NAC 5000 kaarten had gekregen, was het uitvak ook vol geweest
het is ook maar een uurtje rijden
ja als je 18 bent wel langer dan 3 uur en ik vlieg liever
Naar Manchester met de bus geweest via Calais..
3 dagen snuiven en zuipen
kwamen als Zombie's die bus uit,
Zaragoza ook met de bus geweest
bordeaux uit. nooit meer ben echt de hele week naar de kk geweest
geef mij maar gewoon een goedkope vlucht.
Milaan met de trein, wereldreis, Op Brussel door een peleton me uit de trein gehaald
Ik vind dan dat je de charme van een europeese uitwedstrijd verliest
slovenie ook met de trein geweest. dat was wel kick in die duitse treinen met een kroeg en restaurant. tap bier in de trein
ik hou gewoon niet zo van ´lang reizen
slovenie ook met de trein geweest. dat was wel kick in die duitse treinen met een kroeg en restaurant. tap bier in de trein
ICE
Ook gedaan ja.
En dan in de restauratie kipfilet bestellen.....lekker spelen met je leven, jwt
ging die de rest van de reis wachten tottie ziek zou worden
het is ook maar een uurtje rijden
van die braadworsten met kartoffelsalat
goed te zetten bij een bierrie
geef mij maar roti
parmaham
het is echt van dat vreten wat je wegwerkt als je al veel gezopen heb
ook lekker, maar niet voor tussendoor.
Is Ham uit Nederland man, Varkens daarheen, kruiden erop en vrachtwagen weer terug
ken je naar tentjes sturen lik jij je vingers bij af
je kijkt toch waar je gaat vreten.. ga ook niet naar een friture waar een chinees achter staat of zo'n vatsig shoarmatentje
ken wel gasten die daar gaan eten maar alleen van die naam gaat me de honger al over
lukte ons ook wel nac uit om zo uit de bus te komen
daar heb je schnitzels dat ze van je bord puilen.
Inderdaad, zulke grote varkens bestaan helemaal niet!
Uitspraak van Couto-animal op vrijdag 18 april 2008 om 17:53:
Inderdaad, zulke grote varkens bestaan helemaal niet!
Tuurlijk wel...
https://vip.partyflock.nl/user/43999:A_D_H_D_1974.html