vroeger toen ik nog dacht dat je het verschil tussen jongens en meisjes kon zien aan zowel het gezichtje als hoe de kleding gesloten werd;
naar links = meisjes
naar rechts = jongens
en dat je aan naakte kinderen niet kon zien, (tenzij aan het haar; kort = jongens / lang of vlechten = meisjes) of het een jongen of een meisje was.
naar links = meisjes
naar rechts = jongens
en dat je aan naakte kinderen niet kon zien, (tenzij aan het haar; kort = jongens / lang of vlechten = meisjes) of het een jongen of een meisje was.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 18:47:ja hier ook Radio Distortion en op Stads Rotterdam heb ze hier nog liggen met die irritante tune er door heen
ben je niet in de war met Turbulentie & hardcore power op stadsradio ?
Uitspraak van deze jongen had liever mijsje als naam op donderdag 27 maart 2008 om 01:41:en dat je aan naakte kinderen niet kon zien, (tenzij aan het haar; kort = jongens / lang of vlechten = meisjes) of het een jongen of een meisje was
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 13:28:Uitspraak van deze jongen had liever mijsje als naam op donderdag 27 maart 2008 om 01:41:
en dat je aan naakte kinderen niet kon zien, (tenzij aan het haar; kort = jongens / lang of vlechten = meisjes) of het een jongen of een meisje was
volgens mij hebben kleine kinderen ook een piemeltje of een spleetje...
ja dat is waar, maar vroeger dan zag ik dat niet, omdat ik ook nooit voorlichting gehad heb. en toen ik het aan mijn ouders vroeg waaraan je het verschil zag tussen jongens en meisjes, steevast kreeg ik dat antwoord. en toen ik zei; als de kindjes dan in hun blootje lopen, waaraan zie je het dan? dan was het ook steevast ->het gezichtje en de haren. <-
over de geslachtsorganen werd NOOIT gesproken;
oh ja, sex en six was gewoon het engelse woord voor zes. het had enkel maar met dialekt te maken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 13:28:volgens mij hebben kleine kinderen ook een piemeltje of een spleetje...
helemaal niet!