Vroeger...
...toen zaten er nog 7 in een sixpack
...toen de vissen achteruit zwommen zodat ze geen water in de ogen kregen
...waren er nog geen drempels, maar kuilen
...toen de politie nog met pijl en boog schoot
...was er nog sprake van een 1e gezicht, nu is er plastische chirurgie en kun je niet meer spreken van een 1e gezicht
...toen waren de kratten bier nog van hout en moest je flink doorzuipen om de kachel aan te houden
...toen zaten er nog 7 in een sixpack
...toen de vissen achteruit zwommen zodat ze geen water in de ogen kregen
...waren er nog geen drempels, maar kuilen
...toen de politie nog met pijl en boog schoot
...was er nog sprake van een 1e gezicht, nu is er plastische chirurgie en kun je niet meer spreken van een 1e gezicht
...toen waren de kratten bier nog van hout en moest je flink doorzuipen om de kachel aan te houden
Uitspraak van Para J [JWT] op donderdag 13 maart 2008 om 15:17:toen loedel nog partyflock had
vroeger toebn je koe met lange oe schreef.....
toen twix nog raider was
Shit val ik mooi even door de mand
Toen je spellen op de spelcomputer nog niet op kon slaan maar in 1x uit moest spelen
dat waren de goede tijden
denk nml dat de gemiddelde flocker dat niet meer heeft mee gemaakt waar ik er uiteraard 1 van ben
Iedereen denkt wat lult dat wijf nou.
dat waren de goede tijden nee mam ik kan nog niet naar bed moet eerst mn spelletje afmaken
Ik begon gewoon rond een uur of 1 's middags en kwam gewoon de rest van de dag niet meer achter de tv vandaan.
Toen de gabbers nog in Aus/Cavello liepen.
Iedereen denkt wat lult dat wijf nou
hebben ze wel vaker last van volgens mij
Ik begon gewoon rond een uur of 1 's middags en kwam gewoon de rest van de dag niet meer achter de tv vandaan.
ik had een leuk broertje
hebben ze wel vaker last van volgens mij
alleen maar
ik had een leuk broertje
ey nie zo doen he.....broetjes waren vroger altijd leuk....de zusjes waren wat minder plezierig zeg maar soort van
Toen de gabbers nog in Aus/Cavello liepen.
vroeger... toen we nog muziek luisterde via een walkman
toen twix nog raider was
kan ik me ook nog herinneren
ik word echt oud
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:34:met een bandje erin die wel eens bleef vastzitten en dan had je 25 meter tape
alleen maar
jij telt niet mee
ey nie zo doen he.....broetjes waren vroger altijd leuk....de zusjes waren wat minder plezierig zeg maar soort van
ik was het liefste zussie wat je maar kon wensen hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:34:vroeger... toen we nog muziek luisterde via een walkman
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:34:ik word echt oud
Hier nog een.
Je had vroeger op zondag hardcore op de radio. Zat ik altijd klaar met een bandje, nam ik die op dan had ik die week weer wat te luisteren.
heb vaak moeten rennen omdat ik hem weer eens uit drukte
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:46:Vroeger... toen ze Poep nog met lange OE schreven.
Vroeger... toen de bomen nog van hout waren en de mannen van staal.
toen de boten nog van hout waren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:34:met een bandje erin die wel eens bleef vastzitten en dan had je 25 meter tape
ik was het liefste zussie wat je maar kon wensen hoor
waarom was je mijn zusje dan niet?
vroeger.... in je broek plassen/poepen zonder je te hoeven schamen
dat doe ik nog steeds

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)