Partyflock

Forumonderwerp · 1000817
Betreft: evenement: A State of Trance, donderdag 1 mei 2008 om 20:00
Waarschuw beheerder
Event: A State of Trance 350
Date: Thursday, 01. May 2008
Time: 14:00 - 22:00
Entrance: free
Infos: www.aldaevents.nl ; www.armadaevents.com

Line Up:
Armin van Buuren
Markus Schulz
and more
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op dinsdag 22 april 2008 om 12:32:
Volgens mij wijken we nogal af van t onderwerp van t topic :)

Gebeurd altijd als ik erin zit :$ Blijf niet vaak ontopic, maar we stoppen pas als er iemand gaat klagen jwt :9

Uitspraak van Tazzzje op dinsdag 22 april 2008 om 12:32:
Denk die geeft me m'n lolly terug :[

Neuh :[ Veel te lekker :honger: Je kunt een lolly van mij krijgen, en dan niet DIE ene nee :[ Gewoon eentje van Chup A Chup, hoe je dato ok mag schrijven :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 22 april 2008 om 12:36:
Gebeurd altijd als ik erin zit :$ Blijf niet vaak ontopic, maar we stoppen pas als er iemand gaat klagen jwt :9

hahahaha ach heb toch niet veel beters te doen (behalve werken dan O:) )

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 22 april 2008 om 12:36:
Neuh :[ Veel te lekker :honger: Je kunt een lolly van mij krijgen, en dan niet DIE ene nee :[ Gewoon eentje van Chup A Chup, hoe je dato ok mag schrijven :x

Ah gaan we chupa chups uitwisselen :)
Die heb ik nl ook altijd :P
Waarschuw beheerder
Mijn ervaringen met Belgen is juist dat alles tot in de puntjes geregeld is en ieder detail uitgewerkt.... op de universiteiten dan.
Belgen dom?? pffff, het niveau ligt daar ZO hoog! Theoretische wandelende boeken zijn het. De praktijk is echter een probleempje :lol: en ik denk dat dat hier ook het geval is. Teveel regeltjes enzo..

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 22 april 2008 om 11:28:
Te focktop druk om aan pilletje te gaan, kank nooit zo goed tegen drukte

Ga je lekker een de spa blauw, is nog gezonder ook ;-). Oh nee, we zijn in Belgie.. dan moet je een "plat water" bestellen :)

Met dit heerlijke weer word ik er eigenlijk een beetje triest van dat ze het naar een volgepropte binnenlocatie hebben verplaatst.. Maar desondanks heb ik er nog wel zin in om er een heerlijk feestje van te maken!

Waarschuw beheerder
Iemand van het Armin van Buuren forum die er dichterbij staat zei het volgende...

From what I understood the problem is Alda Events (the organizer of the event) ran into trouble with the locals and/or the local government. That's what you get for organizing something in Belgium. It is one of the most corrupt and bureaucratic countries in Europe. And Belgian officials can be extremely evil towards the Dutch. No offense towards nice Belgian people (there's plenty of them as well) but Belgian officials are even worse than the Florida Highway Patrol.

In a way them having this club thing as a backup plan is good, otherwise the whole event would have been canceled and that would have really sucked, especially for Armin himself.

But I have to agree with the majority here, it blows. No matter how nice that club is it can never touch an outdoor event. Not even close. And I am also not sure if I wanna go to a club where the music is so loud you can't talk to anyone, having to be at the door at 8PM sharp to be able to even get inside and then having to stand through 5 to 6 hours of Aly & Fila, JOC and Mike to finally get to hear Armin's and Marcus sets. unsure.gif

The more I think of it the clearer it gets to me how brilliant ASOT 300 was...

:/ Volgende keer gewoon weer in Nederland dus :p
Waarschuw beheerder
:/
Beetje vreemd om te zeggen dat de belgische ambtenaren corrupt zijn..
Als jij vergunningen heb gekregen enz en alles op zwart wit staat hebben dat jij daar jouw feest kan houden dan hebben die belgen geen poot om op te staan..

Maar goed hopelijk leert Alda Events hier van en is ASOT 400 gewoon in nederland en tot in de puntjes goed georganiseerd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 april 2008 om 14:25:
Oh nee, we zijn in Belgie.. dan moet je een "plat water" bestellen

En vergeet ook niet "pintje" te zeggen ipv "pils" of "biertje" he :p
Nu niet dat ze in Noxx het beste Belgische bier tappen, maar toch :)

Wel eens benieuwd of ze nu echt de DJ's verdelen over 2 (of zelfs 3?) zalen. En vooral wie er dan tegelijk moet draaien ...
Laat maar komen die timetable, het is nog maar 9 keer slapen tot de 1e mei!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op dinsdag 22 april 2008 om 14:44:
Beetje vreemd om te zeggen dat de belgische ambtenaren corrupt zijn..
Als jij vergunningen heb gekregen enz en alles op zwart wit staat hebben dat jij daar jouw feest kan houden dan hebben die belgen geen poot om op te staan..

Dan moet je echt de belgische bureaucratie leren kennen :lol: . Ik herken het probleem, en zeker tegen Nederlanders kunnen ze echt heel vreemd zijn.

Uitspraak van The Interceptor op dinsdag 22 april 2008 om 15:03:
Wel eens benieuwd of ze nu echt de DJ's verdelen over 2 (of zelfs 3?) zalen. En vooral wie er dan tegelijk moet draaien ...

Nu je het zegt.. dit is inderdaad ook wel minder... dan moet je weer gaan kiezen :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 april 2008 om 15:55:
Dan moet je echt de belgische bureaucratie leren kennen :lol: . Ik herken het probleem, en zeker tegen Nederlanders kunnen ze echt heel vreemd zijn.

Ik heb in belgie gewoond.. Nergens last van gehad hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Interceptor op dinsdag 22 april 2008 om 15:03:
Laat maar komen die timetable, het is nog maar 9 keer slapen tot de 1e mei!

genoeg zitte wachten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zondag 20 april 2008 om 19:31:
En gisteren wel gemerkt dat ze bij Alda/Armada niet zo goed (meer) kunnen organiseren Dus dat zou 't zoiezo niet worden..

wat was er dan aan de hand? niet naartoe geweest dusja geen idee wat t probleem was:P
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer maar het is het niet anders. Helaas moet ik hierdoor besluiten om niet te gaan :S

Met aflevering 400 hopen op meer succes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 april 2008 om 14:25:
Ga je lekker een de spa blauw, is nog gezonder ook ;-). Oh nee, we zijn in Belgie.. dan moet je een "plat water" bestellen :)

Thnx voor translation :lief: Dan gaat 't wel lukken :) Drink zoiezo altijd water op feesies zelf/of cola :9 Vantevoren gaan we 't niet over hebben maar :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 17:37:
wat was er dan aan de hand? niet naartoe geweest dusja geen idee wat t probleem was:P

Kluisjes waren zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar klote geregeld :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 14:32:
From what I understood the problem is Alda Events (the organizer of the event) ran into trouble with the locals and/or the local government. That's what you get for organizing something in Belgium. It is one of the most corrupt and bureaucratic countries in Europe. And Belgian officials can be extremely evil towards the Dutch. No offense towards nice Belgian people (there's plenty of them as well) but Belgian officials are even worse than the Florida Highway Patrol.

In a way them having this club thing as a backup plan is good, otherwise the whole event would have been canceled and that would have really sucked, especially for Armin himself.

But I have to agree with the majority here, it blows. No matter how nice that club is it can never touch an outdoor event. Not even close. And I am also not sure if I wanna go to a club where the music is so loud you can't talk to anyone, having to be at the door at 8PM sharp to be able to even get inside and then having to stand through 5 to 6 hours of Aly & Fila, JOC and Mike to finally get to hear Armin's and Marcus sets. unsure.gif

The more I think of it the clearer it gets to me how brilliant ASOT 300 was...

dikke bullshit... anders zuigt die nog wat meer uit zijn duim
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor de snelcursus Vlaams hier.. :P

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Bij deze toch nog een beetje positief nieuws...! 4000 man kan erin en je moet je aanmelden om binnen te mogen komen. Zie hieronder de link!

--------------

Noxx Thursdayz stunt met Armin van Buuren op donderdag 1 mei. De eerder dit jaar verkozen tot nummer één dj van de wereld, zal een avond hosten in de main room van Noxx Antwerp. Gratis inkom en geweldige muziek zijn opnieuw de ingrediënten van een geweldige Thursdayz-avond!

De reden hiervoor is de 350e aflevering van “A State of Trance”, het radioprogramma van Armin van Buuren. Dit wordt over de hele wereld uitgezonden door meer dan 40FM stations en heeft in totaal wekelijks meer dan 4 miljoen luisteraars! En Armin van Buuren komt natuurlijk niet alleen… De volledige line-up van die avond werd samengesteld door de luisteraars van A State of Trance. De favoriete dj’s van de luisteraars zijn Markus Schulz, John O’Callaghan, Aly & Fila, Nic Chagall, M.I.K.E. en dj Shah.

Sorry, geen champagne dus… enkel de beste dj van de wereld! De Nederlandse trance-dj Armin van Buuren eindigde vorig jaar als nummer één van de Dj Mag Top 100. In april 2008 bracht Armin zijn nieuwe single uit in samenwerking met DJ Shah en Chris Jones: 'Going Wrong'. Het werd meteen al een echte hitsingle in Nederland, omdat het meteen op nummer 5 binnenkwam in de Single Top 100. Armin van buuren bracht eerder al releases uit die worden grijsgespeeld in Ibiza en in de grootste clubs over de hele wereld.

Wil je op deze exclusieve avond aanwezig zijn, schrijf je dan nu in op onze website! De eerste 4000 inschrijvingen krijgen een ticket, wat bovendien helemaal GRATIS is! Kick-off is donderdag 1 mei om 20u, zorg dus dat je op tijd komt!

http://www.ironyx.eu/thursdayz/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje vreemd dat je je in moet schrijven op de site van Ironyx terwijl het feestje wordt gehouden in Noxx..
Vind je ook niet?..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2008 om 13:02:
http://www.ironyx.eu/thursdayz/index.htmllaatste aanpassing 23 april 2008 13:03

(Y) bedankt voor tip gelijk gedaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 13:10:
Beetje vreemd dat je je in moet schrijven op de site van Ironyx terwijl het feestje wordt gehouden in Noxx..
Vind je ook niet?..

Zal wel een reden hebben :9 Ik heb maar 't zekere voor 't onzekere genomen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 23 april 2008 om 13:19:
Zal wel een reden hebben :9 Ik heb maar 't zekere voor 't onzekere genomen :)

Ik ook :cheer:

Alleen btje jammer dat je je land niet kon invullen...
Dus ze gaan er vanuit dat 'buitenlanders' er niet heen willen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 13:29:
je land niet kon invullen...

met een beetje mazzel zien ze het aan het telefoonnummer of postcode
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 23 april 2008 om 13:31:
met een beetje mazzel zien ze het aan het telefoonnummer of postcode

Heb t achter m'n 'gemeente' gezet met een komma tussen m'n woonplaats en nederland..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 13:34:
Heb t achter m'n 'gemeente' gezet met een komma tussen m'n woonplaats en nederland..

ook slim, nou hopen dat het allemaal goed komt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 23 april 2008 om 13:35:
ook slim, nou hopen dat het allemaal goed komt :S

idd..
heb r een btje een hard hoofd in..:S
Waarschuw beheerder
je krijgt je ticket toch per email? :D Lijkt me
t land niet zo heel boeiend :9

[computer nerdmodus aan]
En ze kunnen het ook automatisch achterhalen uit welk land je vandaan komt :)
[/computer nerd modus laat ik nog lekker even aanstaan :[ ]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom ze je adres, email en telefoonnummer willen dan...

Ben zoiezo nogal :/ op m'n gegevens invullen op t net..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 13:54:
Ik snap niet waarom ze je adres, email en telefoonnummer willen dan...

Komt armin je thuis ophalen als je op de route ligt :lief:

Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 13:54:
Ben zoiezo nogal :/ op m'n gegevens invullen op t net..

Dat is een angst die ik nooit begrepen heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 23 april 2008 om 13:39:
je krijgt je ticket toch per email

lijkt mij wel het handigst ivm kosten die ze anders moeten maken om te verzenden (4000x 0,55)
we zullen het wel zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 23 april 2008 om 14:04:
lijkt mij wel het handigst ivm kosten die ze anders moeten maken om te verzenden (4000x 0,55)
we zullen het wel zien

Zal uitendelijk allemaal wel goed komen en een knalfeest worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 23 april 2008 om 13:58:
Komt armin je thuis ophalen als je op de route ligt :lief:

Vet woon vlakbij de grens dus kom maar op met armin :lief:

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 23 april 2008 om 13:58:
Dat is een angst die ik nooit begrepen heb..

Mja heb gewoon geen zin in spam zowel op m'n tel als via mail ;)

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 23 april 2008 om 14:15:
Zal uitendelijk allemaal wel goed komen en een knalfeest worden :D

Dat wordt t zeker want wij zijn als het goed is aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 14:20:
Dat wordt t zeker want wij zijn als het goed is aanwezig :D

Dat is altijd nog spannend voor me, zelfs als ik een kaartje heb :)

Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 14:20:
Mja heb gewoon geen zin in spam zowel op m'n tel als via mail ;)

Goed de voorwaarden lezen he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 14:26:
Alleen lees ik die (bijna) nooit..

hahaha ik ook niet :S

Waarschuw beheerder
oh jee, ik krijg flashbacks van het ferry corsten feestje in Rotterdam 2 jaar terug. Voor dat feestje moest je ook gratis e-tickets aanvragen. Dit hadden duizenden mensen gedaan waardoor de e-tickets "uitverkocht" waren.

Uiteindelijk kwamen er op het feestje zelf maar een fractie van de mensen met een ticket opdraven, terwijl veel mensen waren thuisgebleven omdat het uit"verkocht" zou zijn. En de mensen die zonder kaartje voor de deur stonden konden ze ook moeilijk binnenlaten want stel je voor dat de mensen MET kaartje alsnog zouden komen opdraven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2008 om 15:00:
oh jee, ik krijg flashbacks van het ferry corsten feestje in Rotterdam 2 jaar terug. Voor dat feestje moest je ook gratis e-tickets aanvragen. Dit hadden duizenden mensen gedaan waardoor de e-tickets "uitverkocht" waren.

Uiteindelijk kwamen er op het feestje zelf maar een fractie van de mensen met een ticket opdraven, terwijl veel mensen waren thuisgebleven omdat het uit"verkocht" zou zijn. En de mensen die zonder kaartje voor de deur stonden konden ze ook moeilijk binnenlaten want stel je voor dat de mensen MET kaartje alsnog zouden komen opdraven.

Daarom je adres, komen ze je thuis in elkaar slaan als dat zo is :)

** bied wel perspectief voor een niet te drukke noxx :D **
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op woensdag 23 april 2008 om 15:12:
En je telefoonnummer om je te vragen waar je ben als je niet thuis ben ;)

Nee, 't zijn belgen :roflol: Telefoonnummer om aan te bellen :roflol: :roflol:

*Slecht als je lacht om je eigen :roflol: :roflol: *