Partyflock

Forumonderwerp · 1000626

Scantraxx pakt groots uit met S.W.A.T. · The Final in Outland

Lange tijd bestond er al het plan om de volledige Scantraxx beleving dichter naar de mensen toe te brengen. Scantraxx, het succesvolle label met een stal van ijzersterke artiesten als The Prophet, Headhunterz, Brennan Heart en A-lusion, bundelde om die reden maandenlang hun krachten om toegestroomde bezoekers in tal van clubs te trakteren op snoeiharde beats van de bovenste plank. De Scantraxx World Artist Tour (S.W.A.T.) die vanaf november 2007 door landen trok als Australië, Italië, België, Denemarken en Nederland is nu toegekomen aan de laatste en overtreffende trap. The Final!

Op zaterdag 26 april is Outland het décor voor de afsluiting van de internationale S.W.A.T. tour. Speciaal voor het slotfeest trekt Scantraxx nagenoeg al haar artiesten van stal om de toegestroomde fans versteld te doen staan met ongekend harde beats, een indrukwekkend decor en een scala aan special effects. Outland wordt voor één keer omgetoverd tot een waar Scantraxx domein. Naast een vette show heeft Scantraxx ook een line-up samengesteld om je vingers bij af te likken.

In willekeurige volgorde de line-up:
The Prophet
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar LIVE
Wildstylez
Brennan Heart
A-lusion
Zatox
MC: Da Syndrome

Voorverkoop
Kaarten kosten in de voorverkoop €17,50 en zijn vanaf heden verkrijgbaar bij alle Ticketbox filialen (waaronder de Free Record Shop) en uiteraard kan je je kaarten ook online bestellen bij Ticketonline.nl of door te bellen met 0900 300 6000 (45cpm).

De deuren van Outland zullen openen om 22.00 uur en zullen om 06.00 uur sluiten. Houd de website van Scantraxx in de gaten voor de laatste informatie: www.scantraxx.com

omfg wat een line up:respect:

mensen die gaan?
zo ik reabeer ook notg amar eens :lol:
Sinds vannacht maar 3,5 uur slaap gehad. Maar het was erg vet weer :bounce:
Ik heb maar weinig minpuntjes kunnen ontdekken. Heb me top vermaakt. Veel gezelligheid en veel bekenden. goed geluid.
En wel twee keer Project 1- Life beyond earth gehoord :lief:
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 27 april 2008 om 22:12:
En wel twee keer Project 1- Life beyond earth gehoord

Mag ik jou even hartelijk bedanken voor het feit dat je deze plaat hier noemde? Ik zocht die namelijk, maar je kent me hè. Ik ken nooit artiesten + titels 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 22:14:
Mag ik jou even hartelijk bedanken voor het feit dat je deze plaat hier noemde? Ik zocht die namelijk, maar je kent me hè. Ik ken nooit artiesten + titels

Da's idd een dik nummertje, alleen valt dat kreng nergens te downloaden...
Uitspraak van Mr. Sosa op zondag 27 april 2008 om 22:35:

joh vind je het gek. ;) Hij is op In qontrol voor het eerst gedraaid. Gisteren was die plaat pas voor de tweede keer te horen.
Geduld is een schone zaak (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 22:14:
Mag ik jou even hartelijk bedanken voor het feit dat je deze plaat hier noemde? Ik zocht die namelijk, maar je kent me hè. Ik ken nooit artiesten + titels

Graag gedaan (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mr. Sosa op zondag 27 april 2008 om 22:35:

:roflol:
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 27 april 2008 om 22:36:
joh vind je het gek. Hij is op In qontrol voor het eerst gedraaid. Gisteren was die plaat pas voor de tweede keer te horen.
Geduld is een schone zaak

Haha oke, had niet eens op de datum gelet op Youtube...:roflol:
Uitspraak van T L C™ op zondag 27 april 2008 om 21:54:
Maar Yasmine zou m bellen als t goed is dus die zal ons dan vast wel op de hoogte stellen

Hij neemt niet op .. heb hem zoiezo een sms gestuurd dusja ,
Uitspraak van -- YASMINE ; * op zondag 27 april 2008 om 23:16:
Hij neemt niet op .. heb hem zoiezo een sms gestuurd dusja ,

Begreep dat hij nog thuis woont? Ging hij er helemaal alleen naartoe? Toen hij geweigerd werd is hij toen alleen weggegaan? Weten zijn ouders wie ze kunnen bellen als hij niet thuisgekomen is? Begin me nou wel een beetje ongerust te maken. Niemand heeft meer iets van hem gehoord sinds hij eruit gezet is. Niemand weet of hij veilig thuisgekomen is. Voor hetzelfde geldt is hij niet thuisgekomen en weten zijn ouders niet wie ze kunnen bellen.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 27 april 2008 om 23:27:
Ging hij er helemaal alleen naartoe? Toen hij geweigerd werd is hij toen alleen weggegaan?

Ik ben bij hem gebleven, En zijn ouders weten waar hij is, maar er zijn bepaald factoren in dit verhaal die ik niet graag aan iederee wil vertellen .. snapje :)
Uitspraak van -- YASMINE ; * op zondag 27 april 2008 om 23:36:
Ik ben bij hem gebleven, En zijn ouders weten waar hij is

Dat scheelt in ieder geval een heel stuk :X
Zoals ik hem zag staan voor de deur maakte ik me al zorgen of hij thuis was gekomen.
Ik ben bij hem gebleven, En zijn ouders weten waar hij is, maar er zijn bepaald factoren in dit verhaal die ik niet graag aan iederee wil vertellen .. snapje :)

Maakt verder ook niet uit maar hij is iig wel veilig thuisgekomen? Daar gaat het mij om. ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 28 april 2008 om 00:20:
Maakt verder ook niet uit maar hij is iig wel veilig thuisgekomen?

Jah weet niet of hij al thuis is, maar zijn ouders zijn iig wel bij hem, weet het zelf ook allemaal niet precies .. Weet alleen dat zijn ouders gebeld waren en dat ze waren gekomen. En ik zou hem zoiezo niet alleen kunnen laten, vind ik weer te asociaal :)
laatste aanpassing
ja dat was wel weer ff een xtje superleuk in outland:D is een keer niet zo onwijs warm en druk!! :cheer: ghehe en die grond danst lekker mee :woop:
Uitspraak van nel.nl op maandag 28 april 2008 om 01:03:
ghehe en die grond danst lekker mee :woop:

Dat was wel lache ja, geeft toch ook wel een tikkeltje sfeer :P
Ik ben bij hem gebleven, En zijn ouders weten waar hij is, maar er zijn bepaald factoren in dit verhaal die ik niet graag aan iederee wil vertellen .. snapje

Okay gelukkig. goed om te horen dan.
Maakte me al zorgen!

Uitspraak van -- YASMINE ; * op maandag 28 april 2008 om 00:38:
maar zijn ouders zijn iig wel bij hem

Dat klink wel heel erg vreemd.

ghehe en die grond danst lekker mee

En dat doet ie het beste bij hardstyle-feesten daar :d

vond het trouwens wel matig dat sommige mensen gingen fluiten toen zatox niet op kwam treden.
Maar onne en dov maakten veel goed :lief: :bounce:
laatste aanpassing
Goeiemorgen :gaap:

Op naar koninginnedag :cheer:

Yasmine: Dank je wel voor je PB :)
Geef m maar een hele dikke knuffel van me en een dikke kus als je m weer ziet.. (L) Eigenlijk zou ik m a.s. woensdag zien in Eindhoven, maar ga er vanuit dat dat niet door gaat :(

Uitspraak van Reez op maandag 28 april 2008 om 03:59:
Dat was wel lache ja, geeft toch ook wel een tikkeltje sfeer

Zelfs als je vastgeplakt stond aan de vloer, bewoog je nog :lol:
Uitspraak van T L C™ op zondag 27 april 2008 om 21:54:
Hoezo?
Zn wiskey viel gewoon ff verkeerd

:lol: Grapje zjwtz 8).

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 08:50:
vond het trouwens wel matig dat sommige mensen gingen fluiten toen zatox niet op kwam treden.

Waarom? Ze waren teleurgesteld dat hij er niet was...

ghehe en die grond danst lekker mee

Inderdaad :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 08:57:
Geef m maar een hele dikke knuffel van me en een dikke kus als je m weer ziet..

Van mij ook :d (L)

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 28 april 2008 om 09:09:
Grapje zjwtz .

Weet ik toch :p

Maar hij heeft wel gedraaid op Efect :/ Had ie toen zeker nog geen last van zn kwaaltje? o:)

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 09:31:
Maar hij heeft wel gedraaid op Efect Had ie toen zeker nog geen last van zn kwaaltje?

Luie vent, die vond het leuker op E-Fect en had vast geen zin meer om nog naar Rotterdam te komen.
Volgende keer pak ik zn pet af, dat zal vast helpen 8) :lol:

Dan ga je niet fluiten. Ook al heeft hij last van zijn rug en klinkt dat nog zo droog.

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 09:38:
Luie vent, die vond het leuker op E-Fect en had vast geen zin meer om nog naar Rotterdam te komen.
Volgende keer pak ik zn pet af, dat zal vast helpen

Okay hou ik je aan b)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 09:38:

Beetje on-professioneel dan (N)

Davide Sonar kwam toch ook gewoon (L)

Wat een ventje is dat zeg :d Heb nog tegen m aan staan te ouwehoeren nadat we met m op de foto waren geweest :lol:

Ook al zo'n ukkie, nix voor jou Cin???? 8)
Uitspraak van -- YASMINE ; * op maandag 28 april 2008 om 00:38:
En ik zou hem zoiezo niet alleen kunnen laten, vind ik weer te asociaal

:respect:

Zag vorige keer hoe een gast eruit gezet werd, die heeft een half uur tot drie kwartier buiten op de trap zitten wachten op zijn vrienden omdat die geen haast hadden. :/

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 09:40:
Okay hou ik je aan

b) Geen idee wanneer ik m zie draaien :lol:

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 09:41:
Ook al zo'n ukkie, nix voor jou Cin????

Oh ja, nee helemaal. Gelukkig is mijn Italiaans al net zo goed als mijn Russisch, dus die communicatie wordt subliem 8)

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 09:41:
Davide Sonar kwam toch ook gewoon

Ja, die is gestegen in waarde in mijn ranglijst van favoriete dj (Y)
:geevkudows: :roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 09:51:
Oh ja, nee helemaal. Gelukkig is mijn Italiaans al net zo goed als mijn Russisch, dus die communicatie wordt subliem

:roflol:

Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 28 april 2008 om 09:43:
Zag vorige keer hoe een gast eruit gezet werd, die heeft een half uur tot drie kwartier buiten op de trap zitten wachten op zijn vrienden omdat die geen haast hadden.

Echte "vrienden"... :\
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 08:57:
Uitspraak van Reez op maandag 28 april 2008 om 03:59:
Dat was wel lache ja, geeft toch ook wel een tikkeltje sfeer

Zelfs als je vastgeplakt stond aan de vloer, bewoog je nog

ghehe daarom stond er dus ook bijna niemand stil!!:D zelfs als je moe was hoefde je er geen moeite voor te doen

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 09:40:
Dan ga je niet fluiten. Ook al heeft hij last van zijn rug en klinkt dat nog zo droog.

heb dat niet eens gehoord joh.. vond trouwens dat alle dj's wel goed waren:D ghehe niet dat ik er nou zo HEEL veel verstand van heb maar heb me van t begin tot het eind pppprima vermaakt:cheer:
Oh ja, nee helemaal. Gelukkig is mijn Italiaans al net zo goed als mijn Russisch, dus die communicatie wordt subliem

Whehehe, communiceren met handen, voeten en gebarentaal jwt o:) Das de mooiste liefde die er bestaat (L) :lol:

Ja, die is gestegen in waarde in mijn ranglijst van favoriete dj
:geevkudows:

Was mijn favo dj al n tijdje, maar nadat ik zo heerlijk tegen m aan mocht zwetsen is ie toch wel een treedje hoger op mijn ladder gekomen :respect: :d

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 28 april 2008 om 10:03:
Echte "vrienden"...

Zijn zeldzaam ;)

Uitspraak van nel.nl op maandag 28 april 2008 om 10:09:
heb dat niet eens gehoord joh

Is aan mij ook volledig voorbij gegaan :yes:

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 10:29:
Das de mooiste liefde die er bestaat

Ik doe niet aan liefde. :no:
Daar wordt je helemaal waus van :vaag:
Echt hoor.. :nosmile:

Bah :[
Werkzaam bij Carebox
Waar blijven de foto's Tammy ;p

Uitspraak van _affie op maandag 28 april 2008 om 10:37:
Waar blijven de foto's Tammy :p

Idd, word tijd dat ze ze der opgooid :D

Ze heeft zelfs gewoon vakantie, dus alle tijd van de wereld.
Maar dan moet ze het wel NU doen O:)
ja anders gaan we rellen :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 10:35:
Ik doe niet aan liefde.
Daar wordt je helemaal waus van
Echt hoor..

Bah

Ah joh, w8 maar tot de ware op je padje komt, zeg je dit soort dingen ook niet meer :p

Uitspraak van _affie op maandag 28 april 2008 om 10:37:
Waar blijven de foto's Tammy

o:)
100 van die dingen gemaakt :| Gister kon ik me er echt niet meer aan toe zetten :x

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 10:48:
Idd, word tijd dat ze ze der opgooid

Komt helemaal goed hoor :yes:
JP gaat zo naar zn werk toe en dan ga ik er ff rustig voor zitten :d Voor half 1 staan ze er op, das beloofd b)
laatste aanpassing

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 10:51:
Ah joh, w8 maar tot de ware op je padje komt, zeg je dit soort dingen ook niet meer

Dan neem ik toch lekker even een omweg O:)

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 10:51:
Voor half 1 staan ze er op, das beloofd

Je bent de beste :kusje2:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 28 april 2008 om 09:43:
Zag vorige keer hoe een gast eruit gezet werd, die heeft een half uur tot drie kwartier buiten op de trap zitten wachten op zijn vrienden omdat die geen haast hadden.

Jah, ik snap niet dat mensen dat kunnen doen hoor. Ik zou het ook niet fijn vinden als ik in men eentje buiten moet gaan zitten wachten omdat men 'vrienden' het te druk hebben met ander dingen.
Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 09:31:
Uitspraak van Cindy© op maandag 28 april 2008 om 08:57:
Geef m maar een hele dikke knuffel van me en een dikke kus als je m weer ziet..

Van mij ook

Ik zal het doen :)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 08:50:
Dat klink wel heel erg vreemd.

Klinkt miss vreemd maar het is net vreemd hoor :)
Uitspraak van -- YASMINE ; * op maandag 28 april 2008 om 10:56:
Klinkt miss vreemd maar het is net vreemd hoor

hij heeft het in het Q-dance flock al het 1 en ander uitgelegd (Y)
Maar ik vermoede dat al toen je dat zo hier had gepost.
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 10:58:
hij heeft het in het Q-dance flock al het 1 en ander uitgelegd

oo oke, want jah ik kan hier moeilijk gaan vertellen wat er is gebeurd. Dat is niet aan mij om te doen voor hem .. Het is niet iets om trots op te zijn dusja :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 10:54:
Dan neem ik toch lekker even een omweg

Maar denk erom he:
In een dwarsstraat kom je de mooiste dingen tegen :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 10:54:
Je bent de beste

Dank u dank u o:)

Uitspraak van -- YASMINE ; * op maandag 28 april 2008 om 11:02:
oo oke, want jah ik kan hier moeilijk gaan vertellen wat er is gebeurd. Dat is niet aan mij om te doen voor hem .. Het is niet iets om trots op te zijn dusja

Het belangrijkste is dat alles weer goed gaat, en dat gaat het gelukkig weer :d

(K) Voor jullie allebei
Uitspraak van -- YASMINE ; * op maandag 28 april 2008 om 10:56:

Jah, ik snap niet dat mensen dat kunnen doen hoor. Ik zou het ook niet fijn vinden als ik in men eentje buiten moet gaan zitten wachten omdat men 'vrienden' het te druk hebben met ander dingen.

Wij hebben met onze groep ook afgesproken als je op "grotere" feesten eruit word gezet (Als het temaken heeft met rellen en drugs etc..) dat je dan maar moet wachten tot 't voorbij is. Ik laat mijn feest namelijk niet verpesten omdat een van ons eruit word gezet omdattie ruzie had gemaakt ofzo :)

T'is maar 1x voorgekomen dat iemand van ons eruit werd gezet, dat was op XQlusive: Showtek. Rond 5 uur ofzo hadden ze hem met drugs betrapt...dus dat was 2 uurtjes buiten wachten voor hem. Risico van het vak! :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Reez op zondag 27 april 2008 om 21:56:
Stukje Megamix

(L)
Voor geinterreseerde tracklist vanaf Youtubefilmpje:

1. Waveliner vs Rude - The Anthem
2. Prophet & Lange Frans - Rammelluh!
3. Dj Duro - Cocaine MF (oldskool rmx)
4. The Prophet - Cocaine Bizznizz (original remix)
5. A-lusion - Talk is tomorrow

Uitspraak van Marcell. op maandag 28 april 2008 om 11:31:
Wij hebben met onze groep ook afgesproken als je op "grotere" feesten eruit word gezet (Als het temaken heeft met rellen en drugs etc..) dat je dan maar moet wachten tot 't voorbij is. Ik laat mijn feest namelijk niet verpesten omdat een van ons eruit word gezet omdattie ruzie had gemaakt ofzo

T'is maar 1x voorgekomen dat iemand van ons eruit werd gezet, dat was op XQlusive: Showtek. Rond 5 uur ofzo hadden ze hem met drugs betrapt...dus dat was 2 uurtjes buiten wachten voor hem. Risico van het vak

Idd :yes:

We zijn 1 keer wel met zijn alle naar huis gegaan na InQontrol 2005. Een vriend ging OUT, 2 andere gingen fout en iedereen voelde zich rot. Toen naar huis gegaan om 2 uur.
Wij hebben met onze groep ook afgesproken als je op "grotere" feesten eruit word gezet (Als het temaken heeft met rellen en drugs etc..) dat je dan maar moet wachten tot 't voorbij is. Ik laat mijn feest namelijk niet verpesten omdat een van ons eruit word gezet omdattie ruzie had gemaakt ofzo

Als er iemand uit onze groep betrapt word met drugs en door de politie eruit word gezet dan laten we hem ook buiten wachten. Maar als diegene te dronken is of te vaag dat het fout kan gaan laten we hem echt niet in zijn eentje hoor. Liever de hele nacht buiten bij diegene blijven zodat het goed gaat dan mezelf de hele nacht af gaan vragen waar die is, hoe het met hem gaat enzo. Ik vind dat je dat niet kan maken bij je vrienden. Als jij hartstikke dronken ben en het ieder moment fout kan gaan heb je tog ook liever dat er iemand bij je is dan dat je alleen bent.

Uitspraak van T L C™ op maandag 28 april 2008 om 11:15:
Dank u dank u

Yeah, ze staan er op b)
Wij hebben met onze groep ook afgesproken als je op "grotere" feesten eruit word gezet (Als het temaken heeft met rellen en drugs etc..) dat je dan maar moet wachten tot 't voorbij is

Wij hebben als groep onderling juist geen afspraken erover. Is niet nodig. Want je kan pas op het moment zelf pas een inschatting maken van de situatie. En aan de hand daarvan beslissen wat te doen.
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 12:21:
Wij hebben als groep onderling juist geen afspraken erover. Is niet nodig. Want je kan pas op het moment zelf pas een inschatting maken van de situatie. En aan de hand daarvan beslissen wat te doen.

Wat hij zegt (y).

Maar ff to the point liefjes: Wanneer is ons volgende feestje zo met zn allen? :o

*ik kan jullie natuurlijk allemaal uitnodigen voor mijn verjaardag hehe, maar ik heb geen dj tot mn beschikking en al helemaal geen materiaal.. Kan zelf wel een cdtje in elkaar flanzen natuurlijk*
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 13:21:
Maar ff to the point liefjes: Wanneer is ons volgende feestje zo met zn allen?

misschien voor menig persoon pavo en zany B-day party?
Kan er wrs niet bij zijn :(

Van de site van scantraxx:
Nog even een korte uitleg over het feit dat Zatox er niet was:
Ik werd Zaterdag avond gebeld door de bookings-agent van Zatox "Extranza" dat Zatox vréselijke pijn in zijn rug had en niet kon komen draaien,
ik vond het erg vervelend omdat ik mij niet aan mijn afspraak naar de mensen toe heb kunnen houden, maar wenste hem uiteraard beterschap.
Vervolgens is er door Extranza en mij over en weer ge-smst dat het natuurlijk niet netjes zou zijn als Zatox wél op E-fect zou draaien, dan zou onze uitleg op de S.W.A.T. avond zéér ongeloofwaardig overkomen.
Tot mijn grote verbazing vernam ik via Partyflock dat Zatox wél gedraaid heeft op E-fect, dit uiteraard tot groot ongenoegen mijner zijde..
Ik hoop hiermee wat duidelijkheid te hebben gecreerd, het spijt ons dat het zo gelopen is

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 28 april 2008 om 13:32:
misschien voor menig persoon pavo en zany B-day party?
Kan er wrs niet bij zijn

Ik denk eerder voor menig persoon Defqon, maar daar ga ik niet heen..
Of ik moet nog iets kunnen regelen.
Of iemand zoekt nog een platentas-sjouwer ofzo :lol:
Persoonlijke paraplu-drager, verzin eens wat.