Partyflock
 
Forumonderwerp · 1000350
Dode baby onder bloed uit huis gehaald
Door THEO TEITSMA en CLAUDIA LANGENDOEN

HELLEVOETSLUIS - De politie heeft gisteravond een zestien maanden oude dode baby uit een woning aan de Snoek in Hellevoetsluis gehaald.

Het meisje, Cerise, werd onder het bloed aangetroffen in haar bedje. Zowel de moeder van het kind als haar vriend zijn gearresteerd; zij hadden zelf 112 gebeld. De politie wil niet bevestigen dat het kind is omgebracht, maar spreekt van verdachte omstandigheden. Vandaag wordt sectie verricht op het lichaampje.

Vijf maanden geleden was er ook al een drama in dezelfde woning. Toen pleegde de echtgenoot van de vrouw zelfmoord. Buren zeggen dat er al vier jaar sprake is van ellende, bestaande uit luidruchtige ruzies en politiebezoek.


Een buurvrouw zegt dat ze de baby enkele weken geleden nog had gezien met een enorme bult op haar hoofd. ,,Haar moeder zei toen dat ze was gevallen,’’ vertelt ze.

Volgens de buren was het de laatste dagen juist verdacht stil rond de woning. Daarvan waren de gordijnen altijd dicht en de ramen altijd gesloten, zeggen ze.

De moeder bezocht al enige tijd het Van Weel Bethesda Ziekenhuis in Dirksland, omdat haar baby kampte met groeistoornissen. Het kind zag altijd ook heel bleek. De kinderbescherming hield zich al enige tijd bezig met het gezin, waarvan ook een 6-jarig meisje deel uitmaakt. Zij is elders ondergebracht.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/2114858/Dode_baby_onder_bloed_uit_huis_gehaald.html

:@
laatste aanpassing door een beheerder
ik vind het allemaal mooi j hoe in dit forum schrijft enz (Y)
respect....

maar wat wil je hier nou mee bereiken ?
waarom zou je hier zo veel energie in steken ?
Uitspraak van Mijn Sleutel :jaja: op zondag 9 maart 2008 om 14:52:
maar wat wil je hier nou mee bereiken ?
waarom zou je hier zo veel energie in steken ?

Ik wil er niks mee bereiken, wou het alleen ff van me afschrijven maar ben er al mee gestopt heurr...



En zoveel energie kostte het niet hoor...:lol: zijn wel andere topics waar ik veel meer in geschreven heb..
 
zieke shit dit. valt me trouwens op dat het altijd westerlingen zijn die hun vrouw en kind vermoorden. maar bij eerwraak is de wereld te klein :gaap: hypocriete hollandertjes.... :yes: kindermoordenaars en verkrachters... zieke shit dat holland.
bij niet westerse gebeurd t ook alleen die verlulle mekaar niet

man: goh heb net ons dochtr vermoort stukjes gescneden gepureert en door de pleeg gfespoelt

vrouw: ok das kut ik ga politke bellen

man: nee anders 2000 stoksalge dei tijd heb k wel tot ze me kpmen op pakke

---------------------

zie je

kloptr geen flikker van wa yt jke zget, wat niet bekent word hoeft nie tniet te bestaan kan ook wel bestaan en niet gzien worden
 
Uitspraak van [PVV] De Asbestman [PVV] op zondag 9 maart 2008 om 17:04:
bij niet westerse gebeurd t ook alleen die verlulle mekaar niet

hahaha nee en die kinderen worden natuurlijk ook niet gemist ofzo. wat een reactie. echt jou denkwereld.. gebruik je erg veel drugs. heb je hulp nodig.
Uitspraak van [PVV] De Asbestman [PVV] op zondag 9 maart 2008 om 17:04:
bij niet westerse gebeurd t ook alleen die verlulle mekaar niet

man: goh heb net ons dochtr vermoort stukjes gescneden gepureert en door de pleeg gfespoelt

vrouw: ok das kut ik ga politke bellen

man: nee anders 2000 stoksalge dei tijd heb k wel tot ze me kpmen op pakke

---------------------

zie je

kloptr geen flikker van wa yt jke zget, wat niet bekent word hoeft nie tniet te bestaan kan ook wel bestaan en niet gzien worden

niet eens normaal nederlands kunnen lullen maar wel achter wildersje en zijn stumperdjes aanlopen. :roflol:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 maart 2008 om 17:00:
valt me trouwens op dat het altijd westerlingen zijn die hun vrouw en kind vermoorden. maar bij eerwraak is de wereld te klein hypocriete hollandertjes.... kindermoordenaars en verkrachters... zieke shit dat holland.

:S nou volgens mij komt dat gewoon omdat de niet-westerse mensen er weinig over naar buiten brengen.
Gebeurt overal hoor.

En als je het hier zo ziek vind, moet je de tv eens aanzetten.Ff naar het journaal kijken...
Israël, Palestijnen, Irak, Afganisthan, Zelfmoordaanslagen, burgerslachtoffers, kinderen, kindsoldaten, schieten, bombarderen...

Dat zijn de trefwoorden die ik ff aan je mee wou geven.

Voorlopig is NL een land wat nog niet echt in oorlog is, al lijkt dat soms wel een beetje zo..
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 maart 2008 om 17:06:
hahaha nee en die kinderen worden natuurlijk ook niet gemist ofzo. wat een reactie. echt jou denkwereld.. gebruik je erg veel drugs. heb je hulp nodig.

soms blowe

int weekend zuipe
 
Uitspraak van [PVV] De Asbestman [PVV] op zondag 9 maart 2008 om 17:09:
soms blowe

int weekend zuipe

ik zou er in ieder geval maar mee ophouden.. misschien komt het nog goed met je
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 9 maart 2008 om 17:08:
Voorlopig is NL een land wat nog niet echt in oorlog is, al lijkt dat soms wel een beetje zo..

wacht maar overeen paar weken/maanden met de film van wilders :d (Y)
maar ik zal niet vrezen :)
zal namelijk toch wel in rotterdam, amsterdam of den haag zijn
Uitspraak van Devilish™ op zaterdag 8 maart 2008 om 11:05:
Ik krijg echt kotsneigingen van al die berichten tegenwoordig. :X

nou indd hey :/
http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/2117916/Kritiek_op_jeugdzorg_na_dood_baby.html

Kritiek op jeugdzorg na dood baby
Door TOBIAS DEN HARTOG EN CLAUDIA LANGENDOEN

HELLEVOETSLUIS - De politie heeft aanwijzingen dat peuter Cerise Lobs uit Hellevoetsluis door een misdrijf om het leven is gebracht.

De politie heeft donderdagnacht een zestien maanden oude dode baby uit een woning in Hellevoetsluis gehaald.

Het pas zestien maanden jonge meisje werd donderdagnacht onder het bloed in haar bedje in haar ouderlijk huis aan de Hellevoetse Snoek aangetroffen door agenten.

Haar zesjarige zusje Mariëlle bleef ongedeerd en is in veiligheid gebracht door de politie. De 28-jarige moeder van de kinderen en haar 23-jarige vriend zijn aangehouden. De doodsoorzaak is nog niet vastgesteld, dit weekend gaat de sectie verder.

Familie en bekenden van het gezin hebben forse kritiek op Bureau Jeugdzorg Rotterdam. Het gezin was bekend bij de hulpinstelling. Volgens de oma van de kinderen en een buurvrouw van het gezin is door hen herhaaldelijk maar vergeefs bij jeugdzorg aangedongen op extra hulp voor het gezin. Volgens oma Ali Lobs heeft Bureau Jeugdzorg gefaald. ,,Ze hadden meer moeten doen,’’ wil ze er nu slechts over kwijt. Ze toont een foto van haar twee kleinkinderen. ,,Het verdriet is ondraaglijk. Cerise was mijn tiende kleinkind. En nu is ze weg.’’

Bureau Jeugdzorg wil niet reageren. ,,We onderzoeken alles,’’ wil een zegsman slechts kwijt.

Het gezin heeft een tragisch verleden: de biologische vader van de kinderen overleed oktober vorig jaar, na een leven met veel drugsgebruik. De moeder knoopte het volgens bekenden direct na de dood van haar man aan met haar 23-jarige vriend Johnnie.

De buren belden afgelopen jaren herhaaldelijk de politie als het weer eens uit de klauwen liep in het huis van de familie. Het echtpaar vocht elkaar de tent uit. Buurvrouw Jansen: ,,Na heel veel bellen, zei de politie op een keer: ’De kinderen staan nu onder toezicht van een jeugdinstantie. Het is nu in orde’. Ze zeiden ook eens: ’Pas als er een delict is, kunnen we ingrijpen’. Ik zei: ’Wacht dan nog fijn een poosje. Dan heeft u uw delict’. De politie wil niet reageren. ,,Daar is het te vroeg voor. We zullen alles nagaan,’’ aldus een woordvoerder.

Jansen heeft geen goed woord over het gezinsleven van de familie. ,,Die twee meiden zijn in het donker grootgebracht. De gordijnen zaten altijd dicht. Cerise werd behandeld in een ziekenhuis omdat ze niet genoeg groeide. Ze had ook een paar keer een buil op haar hoofdje. Gevallen, zei haar moeder.’’

Buurvrouw Jansen zegt dat zij en oma Lobs door de instanties bewust op een afstand werden gehouden. Oma kreeg volgens haar de sommering zich niet meer met het gezin te bemoeien. Elisabeth Jansen: ,,Ze werd ook geregeld door het gezin zelf geweerd, ook toen de vader van het gezin nog leefde. Oma stond hier wel eens tevergeefs voor de deur. Soms met Cerise op haar arm om haar thuis te brengen. De moeder was dan wel binnen, maar deed gewoon niet open.’’

De grootouders van beide kanten zijn kapot. ,,Wij willen eerst duidelijkheid over wat er precies is gebeurd,’’ reageert grootvader van moeders kant. Hij en oma Lobs zochten vrijdagochtend direct steun bij elkaar. Oma Lobs wanhopig: ,,Wij weten het ook niet. Het contact met mijn schoondochter is nooit slecht geweest. Dat wil ik zo houden.

Edit..
Voor die vieze vuile J***n politie hier heb ik helemaal geen goed woord over.
Lekker allemaal niks doen joh, lekker zeggen dat niemand zich ermee mag bemoeien en dan is dit het resultaat.
Politie auto staat nu nog steeds dag& nacht in de straat..
MOet me echt inhouden om niet even me grote bek open te doen bij ze.Ze hadden eerder de boel in de gaten moeten houden, nu is het NIET meer nodig..

Ja sorry hoor.. maar dit soort verhalen raken me altijd, en nu zeker omdat ik weet wie het zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 8 maart 2008 om 18:26:
Is toch ook niet normaal dat de dag na de begrafenis, die nieuwe vriend al in dat huis woonde

damn..echt...ziek hey..zou nu bijna denken dat die vrouw die man iets heeft aangedaan ofzo..
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 9 maart 2008 om 21:59:
Ja sorry hoor.. maar dit soort verhalen raken me altijd, en nu zeker omdat ik weet wie het zijn.

waarom reageer je in godsnaam zo heftig, je weet precies wie wat gedaan heeft, en daardoor duk je gelijk overal een stempel op, ken je de voorgeschiedenis wel, ik probeer dit soort daden niet goed te praten, maar dr is vaak wel een verhaal aan vooraf gegaan, dat ook de kinderen hiervan het slachtoffer zijngeworden is vreselijk, maar om zo over die moeder te praten zonder iets van kennis van de situatie vind ik totaal ongepast...
 
arjeng robbeng is weer geblesseerd :( hij hebt bei mei in dorp gewoont

jonge jezus ik ben ook helemaal vang slag juh
 
nah
 
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 7 maart 2008 om 18:10:
Dode baby onder bloed uit huis gehaald

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 19:08:
:roflol:

vind je dat grappig ?
laatste aanpassing
 
nee ze bewijst haar medelijden gewoon op een andere manier
Uitspraak van Michael... op maandag 10 maart 2008 om 19:38:
vind je dat grappig ?

Humorloos type. Zal wel een heel eenzaam en fucking lelijk figuur zijn zonder gevoel.
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 10 maart 2008 om 14:05:
waarom reageer je in godsnaam zo heftig

Waarom niet?
Als het over kinderen gaat kan ik heftig reageren ja..

Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 10 maart 2008 om 14:05:
ken je de voorgeschiedenis wel

Geen enkele voorgeschiedenis rechtvaardigd dit toch?

Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 10 maart 2008 om 14:05:
om zo over die moeder te praten zonder iets van kennis van de situatie vind ik totaal ongepast...

Ik ken de situatie dus wel...
Niet dat ik er over de vloer ben gekomen ofzo maar de mensen uit de straat hebben al jaren problemen met hen.
Ik heb vorige keer het verdriet van die oma gezien toen haar zoon dood was gegaan en
ik vind het gewoon heel erg voor haar dat zij nu ook haar kleinkind kwijt is..
Maar daarom snap ik niet dat zij een dergelijke opmerking maakt, dat zij geen slecht contact wil met haar schoondochter.
Ach wat dat aangaat heb je wel gelijk, misschien zijn er dingen gebeurt die ik natuurlijk helemaal niet weet en heb zij zo haar redenen daarvoor...
Ik zal dat stukje effe editten..
.
laatste aanpassing
Kom jij je er ook weer ff mee bemoeien meid?
En dan alleen op mij reageren natuurlijk en niet op waar het verhaal over gaat, het dode babytje wat gered had kunnen worden als de instanties beter hun werk hadden gedaan..
.
laatste aanpassing
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 10 maart 2008 om 14:05:
waarom reageer je in godsnaam zo heftig, je weet precies wie wat gedaan heeft, en daardoor duk je gelijk overal een stempel op, ken je de voorgeschiedenis wel, ik probeer dit soort daden niet goed te praten, maar dr is vaak wel een verhaal aan vooraf gegaan, dat ook de kinderen hiervan het slachtoffer zijngeworden is vreselijk, maar om zo over die moeder te praten zonder iets van kennis van de situatie vind ik totaal ongepast...

(Y)
Moeder lijkt betrokken bij dood baby’
HELLEVOETSLUIS/ROTTERDAM - De 28-jarige moeder van de gedode baby Cerise Lobs wordt ervan verdacht dat zij betrokken is geweest bij het overlijden van het kind.
De politie heeft aanwijzingen dat het pas 16 maanden jonge meisje door een misdrijf om het leven is gekomen. Moeder Michelle de F. en haar 23-jarige partner, die ook onder verdenking staat, worden morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die beslist of het tweetal langer vast blijft zitten.

Cerise werd donderdagnacht bebloed gevonden in haar bedje aan de Snoek in Hellevoetsluis. Michelle had de politie gebeld. Zij en haar vriend werden daarna direct meegenomen voor verhoor. Ze zitten sindsdien vast. Het 6-jarige zusje Marielle was ongedeerd. Zij is in veiligheid gebracht.

De exacte oorzaak van het overlijden van Cerise is nog niet vastgesteld. Er is sectie verricht, maar de uitslag hiervan werd dit weekeinde nog niet bekend.

Het gezin was bekend bij Bureau Jeugdzorg. Volgens de oma van de kinderen had Jeugdzorg moeten ingrijpen. Zij en een buurvrouw zouden hier herhaaldelijk op hebben aangedrongen, omdat het gezin volgens hen niet goed functioneerde.

Las ook dat de broer van die Arie Lobs, de overleden vader van de baby, ook al dood is..En zijn vader ook.
Wat een drama voor die oma, 2 zoons verloren, haar man en haar kleinkind..
Hoeveel ellende kan een mens hebben....




Poesj, je hebt helemaal gelijk, ben je nou blij kind?
.
laatste aanpassing
ga lekker slapen als je zo moe bent...
.
laatste aanpassing
*negeerfunctie aan*
Ik ben dat kinderachtige gedrag van je helemaal zat...
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 10 maart 2008 om 23:05:
*negeerfunctie aan*
Ik ben dat kinderachtige gedrag van je helemaal zat...

Doe dat :')
De reden dat ik kwaad op de politie ben, is wel gegrond.
Poesj en ook anderen weten niet hoe het hier aan toe gaat in mijn wijk.
Er gebeurt vanalles, als je de politie belt, komen ze niet of uren later.
Vernielingen, brandstichtingen, drugshandel, overlast, vuilnis op straat, vechtpartijen, gasexplosie omdat iemand zich van kant wou maken(wat niet gelukt is), dode kinderen,moord, zelfmoorden, kindermisbruik...
En er word niks aan gedaan.
Er word alleen gezegd dat je er niet mee moet bemoeien en klaar...
Met dit soort dingen als triest resultaat.

En ja, ik maak me hier kwaad over, jullie zal het een worst wezen maar ik moet hier wonen en dat word wel vergeten...
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
he roxy... heerlijke roddeltante... ongelovelijk man...
Uitspraak van M. :') op maandag 10 maart 2008 om 23:23:
Dan ga je lekker verhuizen zeikerd. Ga in een fatsoenlijke buurt of stad of dorp wonen dan als je het allemaal zo erg vind

Ja meid dan moet ik daar wel de mogelijkheid voor hebben.
Tegen mij zeggen dat ik niet moet oordelen over andermans situatie maar nu doe je precies hetzelfde...
:looser:

Je word trouwens wel erg voorspelbaar, ik wist al dat je dat zou zeggen want jij hebt altijd van die standaard- niet doordachte opmerkingen..
:bye:
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
Uitspraak van M. :') op maandag 10 maart 2008 om 23:46:
Hoezo doe ik het zelfde? Jij begint er toch over dat je in zo'n pauper wijk woont wat zeik je dan.

Je bent net zo dom als dat je blond bent he...

Ik wil weg hier, domme... maar daar moet ik wel de mogelijkheid voor hebben, qua geld enz.
Dus jouw opmerking dat ik dan maar moet verhuizen is ondoordacht en dom...
En dus doe je hetzelfde als waar je mij van beschuldigd, oordelen over een ander zn situatie..


Uitspraak van M. :') op maandag 10 maart 2008 om 23:46:
Zeg ik dacht dat ik op negeer stond? :')

Voor de helft wel jaa....
Maar je komt zeker weer je best doen om een topic te laten sluiten?
Voel jij je eigen nou beter als je anderen afkraakt of voor lul probeert te zetten?
Voel je je eigen dan minder dom?

Volgens mij wel, want jij doet niet anders hier op dit forum.Heb jou nou nog nooit meelevend op een onderwerp zien reageren, altijd alleen maar ouwehoeren tegen een ander...
Gadverdamme...
.
laatste aanpassing
 
Poesj...9 posts neergezet op de laatste pagina in dit topic en geen 1 keer gaat het over het topic zelf. Lekker bezig zo; je hebt zeker geen kinderen? :rot:
.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Michael... op maandag 10 maart 2008 om 19:38:
vind je dat grappig ?

dacht dat de smiley duidelijk genoeg was(y)
ach... flikker toch op met je welgemeende medeleven op internet... :vaag:

ja de 10 sec die je nodig had om een stukkie te typpen, vervolgens ga je je gang weer... dus doe niet zo selectief verontwaardigt...
wel hard :/
Uitspraak van Meiosis op dinsdag 11 maart 2008 om 13:20:
ach... flikker toch op met je welgemeende medeleven op internet... :vaag:

ja de 10 sec die je nodig had om een stukkie te typpen, vervolgens ga je je gang weer... dus doe niet zo selectief verontwaardigt...

:D
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 10 maart 2008 om 22:29:
Ik ken de situatie dus wel...
Niet dat ik er over de vloer ben gekomen ofzo maar de mensen uit de straat hebben al jaren problemen met hen.
Ik heb vorige keer het verdriet van die oma gezien toen haar zoon dood was gegaan en
ik vind het gewoon heel erg voor haar dat zij nu ook haar kleinkind kwijt is..
Maar daarom snap ik niet dat zij een dergelijke opmerking maakt, dat zij geen slecht contact wil met haar schoondochter.
Ach wat dat aangaat heb je wel gelijk, misschien zijn er dingen gebeurt die ik natuurlijk helemaal niet weet en heb zij zo haar redenen daarvoor...
Ik zal dat stukje effe editten..

je kent de situatie van horen en zeggen, tuurlijk is het erg voor haar, wie zegt van niet???!

Deze vrouw heeft gewoon een hoop psychische problemen, laat mensen die daar voor hebben geleerd daar maar mee aan de haal gaan en wat je zegt over jezelf geldt ook voor de kinderbescherming, dreiging is vaak niet genoeg en die moeder zegt heus niet zo tegen de kinderbescherming, aaaah neem ze maar mee das beter,
Misschien leid ze wel aan een vorm van schizofrenie oid.. Nou dan hoef je echt niet met gezond verstand aan te komen want daar kunnen wij toch niet bij.. en dan vind ik het zelfs kwalijk dat je zo over iemand spreekt!
laatste aanpassing
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op dinsdag 11 maart 2008 om 15:40:
je kent de situatie van horen en zeggen, tuurlijk is het erg voor haar, wie zegt van niet???!

Deze vrouw heeft gewoon een hoop psychische problemen, laat mensen die daar voor hebben geleerd daar maar mee aan de haal gaan en wat je zegt over jezelf geldt ook voor de kinderbescherming, dreiging is vaak niet genoeg en die moeder zegt heus niet zo tegen de kinderbescherming, aaaah neem ze maar mee das beter,
Misschien leid ze wel aan een vorm van schizofrenie oid.. Nou dan hoef je echt niet met gezond verstand aan te komen want daar kunnen wij toch niet bij.. en dan vind ik het zelfs kwalijk dat je zo over iemand spreekt!

Laat haar maar blaten ze weet het toch altijd beter :gaap: