Partyflock
 

Verslag van B.I.T.C.H Festival, 6 september 2008

anoniem gepubliceerd op
Dit was onze eerste keer B.I.T.C.H.,en meteen ook de laatste.
Bij binnenkomst ging alles goed,Entree-kluisjes-munten.
Tot het moment dat we bij de DOORBITCH waren.
Die vond dat onze kleding teveel stof bevat.
Dus een met leer bewerkte bondage broek,met ijzeren riemen was niet goed genoeg.
Mijn vrouwtje had bijna geen kleding aan.
Maar dat kleine beetje wat ze nog om had was van stof.
Toch maar besloten om daar kleding te kopen,a 240 eurie's.
Om zo toch van onze middag/avond/nacht te genieten.(later op de avond liepen er toch mensen met stof aan,en niet alleen schotse rokjes)

Eenmaal binnen te zijn,bleek dat niet alle zalen open waren.(22:00 pas)
Wel een groote muziekloze rokersruimte die uit liep naar de buiten-area.(hahahaha,welke buiten-erea)

De rest van de avond/nacht was het zo warm.
Dat de condens van het zweet,druppelend naar benenden kwam.:(
De vloer lag bezaaid met gebruikte condoom's.
Zo veel,dat als je viel zonder slip aan,meteen van 7 mannen zwanger bent.:D

Sommige stelletjes liepen binnen met hun partner als een soort troffee.
Van kijk eens wat mooi,ruilen ! Andere konden het niet laten om hun handen of andere delen thuis te houden (incl. vloeistoffen):loser:

Dus de rest van de nacht maar in de rokersruimte door gebracht.
Zelfs daar konden mensen het niet laten om elkaar ff lekker van onder schoon te likken.
Gewoon naast ons,of het de normaalste zaak van de wereld is.
Het zag er zo lekker uit,dat ik meteen al gegeten en gedronken had.:S

"nee"dit is niet ons soort party.
We houden best van Sexy-Erotic-Kinky-en meer. Maar dit lijkt meer op een parenclub,waar iedereen op beestachtige wijze zijn ding maar kan doen.
Ik zie die gast nog staan, aftrekend op het podium. (hahahaha)

Toch hebben wij een gezellige nacht gehad. Dankzij lieve mensen die wel weten wat fatsoenlijk gedrag is.(y)
Die ook besloten dat dit de laaste keer was.
Kan ik me goed voorstellen.
Dus namens ons,GEEN goede reclame.

B.I.T.C.H.- S.U.C.K'S

34 opmerkingen

 
T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T VERSLAG!! echt!! geweigerd worden door de doorbitch en dan je frustratie hier afreageren! wat triest zeg. en dan zeggen alle zalen nog niet open. om 22.00 uur pas. gek he als de hemkade net open is dat je dan niet alles meteen open gooit. duuuuuh. Ga lekker naar een fluor feestje met je vriendin want als je die leeftijd hebt en nog in die kleren loopt hoor je ook helemaal niet thuis op zn feest! :loser:
laatste aanpassing
 
T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T VERSLAG!! echt!! geweigerd worden door de doorbitch en dan je frustratie hier afreageren! wat triest zeg. en dan zeggen alle zalen nog niet open waren om 22.00 uur pas. gek he als de hemkade net open is dat je dan niet alles meteen open gooit. duuuuuh. Ga lekker naar een fluor feestje met je vriendin want als je die leeftijd hebt en nog in die kleren loopt hoor je ook helemaal niet thuis op zn feest! :loser:
 
hoop ook dat dit soort mensen ook niet meer komen. beter voor de sfeer. mensen hebben ook teveel frustratie. zeker als ze geweigerd worden. maar hij staat op geweldig en dat is niet voor niks! 21 feb ben ik er weer bij!!
Inderdaad jammer dit verslag. Gelukkig heeft het merendeel van de bezoekers het feest wel geweldig gevonden en hebben zij zich niet gestoord aan likkende aftrekkende mede feestgangers. Dat vind ik juist zo leuk aan BITCH (lees kinky feesten) dat iedereen lekker zichzelf kan zijn en kan doen en laten wat hij/zij zelf wil.
jammer dat voor sommige het tegen is gevallen maar het was voor ons ook de eerste keer en eerlijk is eerlijk kan niet wachten tot de volgende b.i.t.c.h zo goed hebben we ons vermaakt en ja dingen die ik niet wou zien kijk ik langs en geniet van de andere dingen zo dat we allemaal plezier hebben dus op naar het volgende party
Ach ja, ik weet niet waar jullie al die tijd hebben gezeten, maar B.I.T.C.H. is geeeeen verkleed feest, maar een kinky en fetish feest! Dan kun je natuurlijk het een en ander verwachten..
Hebben jullie de dresscode niet gelezen? Lijkt mij toch duidelijk!
Tuurlijk waren er ook andere koppels, die wel iets met stof aanhaden, maar dat mag....
Zoals ( zie nogmaals de dresscode!) oa schoolgirls of uniforms.

Ik ben nog nooit lastig gevallen door mensen die hun handen niet kunnen thuislaten... Het is, denk ik, hoe je jezelf gedraagt en wat je uitstraalt...

Verders heb ik geen condoom zien liggen... maar kom dan ook niet naar een feest om naar de grond te staren..

Ja, en dan nog die gozer die op het podium stond... dat kon idd echt niet.. er zal altijd wel een zielig geval zijn..

Jammer dat jullie het zo hebben ervaren..

B.I.T.C.H was en is een toppertje!
 
We houden best van Sexy-Erotic-Kinky-en meer....


Blijkbaar dus niet hahaha.... :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 19:43:
T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T T.R.I.E.S.T VERSLAG!! echt!! geweigerd worden door de doorbitch en dan je frustratie hier afreageren! wat triest zeg. en dan zeggen alle zalen nog niet open. om 22.00 uur pas. gek he als de hemkade net open is dat je dan niet alles meteen open gooit. duuuuuh. Ga lekker naar een fluor feestje met je vriendin want als je die leeftijd hebt en nog in die kleren loopt hoor je ook helemaal niet thuis op zn feest! laatste aanpassing 8 september 2008 19:44


met jou ben ik het ook niet mee eens.
ik heb na vraag gedaan en er liepen ook mensen in spijker kleding.
ik heb het vernome van me beste vrienden van mij.

dat ik er niet was primma maar als iemand dat zegt en als door bitcht,s klopt ook vaak niet. je heb party kleding die nou eenmaal van stof zijn.

groetjes de echte door bitcht,s weet hoe de party kleding er uit ziet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 10:41:
dat ik er niet was primma


dus zijn we geintereseerd in jouw commentaar ??? ......:no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 10:41:
ik heb na vraag gedaan en er liepen ook mensen in spijker kleding.


Ik heb inderdaad mensen met spijkerbroeken aan gezien maar dat was personeel dat rondliep. Daarbij is het een fetishfeest en dat houdt in lak, leer, rubber en geen partykleding. De mensen die afgelopen zaterdag met stoffen kleding binnen zijn gekomen hebben in dit geval geluk gehad. Is het nou zo moeilijk om goed voorbereid naar een feest te gaan? Je gaat bij Sensation white toch ook geen zwarte kleding aan doen. Dus loop geen risico aan de deur en zorg dat je je aan de dresscode houdt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 10:41:
je heb party kleding die nou eenmaal van stof zijn.


Maar dit was dus ook niet gewoon een PARTY ( daar zijn er genoeg van....) , dit was een FETISH feest....en daar gelden nu eenmaal andere regels....Tis echt niet zo moeilijk hoor!!!
 
Goed, jullie eerste Kinky / Fetish feestje en 't viel tegen... bad luck :aai:

Louter persoonlijke frustaties dus, hopelijk ben je nu je ei kwijt (y)

Uitspraak van pinkkylie & R op dinsdag 9 september 2008 om 11:33:
dus zijn we geintereseerd in jouw commentaar ???


Hey, wil je niet voor mij spreken..? Een intelligente discussie zijn we altijd voor in toch? :D
laatste aanpassing
Wéét waar je heen gaat, Fetish wil zeggen dat je andere dingen kunt tegenkomen dan op "gewone" partys.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 19:43:
geweigerd worden door de doorbitch en dan je frustratie hier afreageren!


Het gaat niet zozeer over het feit dat wij geweigerd werden.
Dat was zo opgelost door te shoppen.
Maar in het begin van het feest,werden er veel mensen geweigerd om hun kleding.
En later op de avond/nacht,zie je dat er gewoon mensen binnenkomen met stoffen kledding.
En weet wel héél zeker dat het geen personeel was.

Uitspraak van *M@rjolein* op maandag 8 september 2008 om 21:06:
Dat vind ik juist zo leuk aan BITCH (lees kinky feesten) dat iedereen lekker zichzelf kan zijn en kan doen en laten wat hij/zij zelf wil.


"Geweldig"dat je daar kan doen en laten wat je wil.
"Maar" nu komt het......
Val daar andere mensen niet mee lastig.
Nee = Nee...en een beetje fatsoen kan geen kwaad.
Niet terwijl je een leuk gesprek hebt met andere in de rokersruimte.
Dat er dan op 10cm afstand van je,gelikt moet worden.
En dat op zo'n manier,of je met speklappen werkt.

Uitspraak van one Casper & Deborah op maandag 8 september 2008 om 21:49:
Ik ben nog nooit lastig gevallen door mensen die hun handen niet kunnen thuislaten... Het is, denk ik, hoe je jezelf gedraagt en wat je uitstraalt...


Dus alle vrouwen die hier ongewenst betast zijn,hebben zich NIET gedragen!!!!
Of hadden een TE geile uitstraling.....
Daar denken er toch héél veel mensen anders over.

Uitspraak van one Casper & Deborah op maandag 8 september 2008 om 21:49:
Ja, en dan nog die gozer die op het podium stond... dat kon idd echt niet.. er zal altijd wel een zielig geval zijn..


Raar dat ik er veel meer ben tegengekomen.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 september 2008 om 19:51:
hoop ook dat dit soort mensen ook niet meer komen.


Plaats jij graag mensen in hokjes.
Wat voor soort zijn wij dan???
Kortzichtig,niet openminded,of te gewoon...
Geen 1 van alle,maar wel fatsoenlijk en respectvol.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 07:37:
We houden best van Sexy-Erotic-Kinky-en meer....

Blijkbaar dus niet hahaha....


Hoezo,omdat wij niet in het openbaar sex hebben?
Hebben wij wel,maar niet op die manier.

Uitspraak van Housebeast op dinsdag 9 september 2008 om 13:40:
Wéét waar je heen gaat, Fetish wil zeggen dat je andere dingen kunt tegenkomen dan op "gewone" partys.


We hebben al heel wat méér meegemaakt op party's.
Maar zweet dat als condens naar beneden komt-Mensen om je heen,die ranzigge sex hebben-
Een vloer die zo glad is,door condoom's en allerlij vloestoffen.(Incl.sperma)
Sorry,dat is niet ons ding,toch iets meer klasse.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 13:17:
Goed, jullie eerste Kinky / Fetish feestje en 't viel tegen... bad luck

Louter persoonlijke frustaties dus, hopelijk ben je nu je ei kwijt


Een verslag hoeft niet positief te zijn.
En "ja"ik ben me EI kwijt.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 19:43:
Ga lekker naar een fluor feestje met je vriendin want als je die leeftijd hebt en nog in die kleren loopt hoor je ook helemaal niet thuis op zn feest!


Mag jij zeggen met je 16 jaar.
Je had er nog niet eens iets te zoeken.
B.I.T.C.H. was zeker geen smurfenland.

En mijn Fluor Bitch is geen vriendin,maar mijn vrouw.
Netjes getrouwd,en bijna 15 jaar samen.
Doe het ons maar na.(Y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Hoezo,omdat wij niet in het openbaar sex hebben?
Hebben wij wel,maar niet op die manier.


Hoezo? Nou, dat lijkt me duidelijk... Blijkbaar ben je nogal geschokt door het hele gebeuren en kan je er niet zo goed tegen om mensen sex te zien hebben in het openbaar... Zoals al vaker is gezegd gaat het hier niet om een fluor-feestje, maar om een kinky/fetisj feest... Dit had je van te voren kunnen weten. Zint het je niet, dan blijf je thuis :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Kortzichtig,niet openminded,of te gewoon...
Geen 1 van alle,maar wel fatsoenlijk en respectvol.


Suggereer je nou dat de rest van de mensen daar niet fatsoenlijk is omdat ze open-minded zijn? :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Een vloer die zo glad is,door condoom's en allerlij vloestoffen.(Incl.sperma)


:lol: Zie je het verschil tussen ballonnetjes en condooms niet ofzo?


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Een verslag hoeft niet positief te zijn.


Inderdaad, maar het zou wel prettig zijn als je het voortaan in fatsoenlijk Nederlands zou kunnen schrijven :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Sorry,dat is niet ons ding,toch iets meer klasse.


Mensen die dit soort opmerkingen in deze context maken hebben de klasse van een drol en zijn totaal niet meer serieus te nemen. :looser:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:05:
Mag jij zeggen met je 16 jaar.
Je had er nog niet eens iets te zoeken.
B.I.T.C.H. was zeker geen smurfenland.


Ze zou willen dat ze 16 jaar was (of toch niet hahaha) maar ondanks haar leeftijd kijkt ze in ieder geval nergens meer van op en is ze blijkbaar ondertussen wel wat gewend ;-).

In ieder geval jammer dat jullie het zo negatief hebben ervaren. Dan weet je in ieder geval dat je in de toekomst niet naar dit soort kinky/fetishfeesten moet gaan. Want op dit soort feesten kun je de gekste dingen verwachten. Zelfs mensen die met speklappen werken ;-).
Toch maar besloten om daar kleding kopen,a 240 eurie's Tuurlijk!!!! Een wikkelrok van lak en een minirokje van lak, en klaar is kees en ina ook. We gaan al jaren en zijn slechts 1 x lastig gevallen een klap van mijn kleine pitbull en al zijn vrienden lachten hem uit. Geen condooms gezien, maar wel goed dat ze gebruikt werden, een paar vaten in de darkroom zou een oplossing zijn. Gelukkig hebben jullie nu gepaste kleding voor een volgend fetish event.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:23:
Hoezo,omdat wij niet in het openbaar sex hebben?
Hebben wij wel,maar niet op die manier.

Hoezo? Nou, dat lijkt me duidelijk... Blijkbaar ben je nogal geschokt door het hele gebeuren en kan je er niet zo goed tegen om mensen sex te zien hebben in het openbaar... Zoals al vaker is gezegd gaat het hier niet om een fluor-feestje, maar om een kinky/fetisj feest... Dit had je van te voren kunnen weten. Zint het je niet, dan blijf je thuis


Uitspraak van LoveYouToo op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Kortzichtig,niet openminded,of te gewoon...
Geen 1 van alle,maar wel fatsoenlijk en respectvol.

Suggereer je nou dat de rest van de mensen daar niet fatsoenlijk is omdat ze open-minded zijn?

Uitspraak van LoveYouToo op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Een vloer die zo glad is,door condoom's en allerlij vloestoffen.(Incl.sperma)

Zie je het verschil tussen ballonetjes en condooms niet ofzo?



Uitspraak van LoveYouToo op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Een verslag hoeft niet positief te zijn.

Inderdaad, maar het zou wel prettig zijn als je het voortaan in fatsoenlijk Nederlands zou kunnen schrijven


Uitspraak van LoveYouToo op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
Sorry,dat is niet ons ding,toch iets meer klasse.

Mensen die dit soort opmerkingen in deze context maken hebben de klasse van een drol en zijn totaal niet meer serieus te nemen. laatste aanpassing 9 september 2008 20:26


HAAAAAAA :respect: !!! mooie woorden uitgelult nu! prachtig. en ik 16 jaar?? hahaha, wat denk je zelf joh?? wel raar dat zoveel mensen dit een triest verslag vinden dat niet op waarheden gebaseerd is????!!!

Hoe kan dat toch?????
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:05:
Mag jij zeggen met je 16 jaar.
Je had er nog niet eens iets te zoeken.
B.I.T.C.H. was zeker geen smurfenland.


bla bla bla bla bla. omdat er 16 bij mijn profiel staat hoef ik t nog niet te zijn........triest
laatste aanpassing
 
Ok duidelijk verslag dat is een feit ! Beetje overdone, maar toch zit er een kern van waarheid in. Niet gelijk gaan stuiteren lieve mensen ! Ook wij hebben dit feest eerder bezocht. De reden waarom we niet meer gaan is toch wel het feit dat er mensen rondlopen die niet weten waar hun grenzen liggen. Vooral alleenstaande mannen die de vrouwen, maar ook de mannen niet met rust kunen laten. Als je daar niet van gedient bent zeg je nee... Maar als ze toch doorgaan is dat erg vervelend. Dan is de stemming er wel af. Dan zijn wij nog mensen die het later toch nog maar een keer proberen en dan kun je geluk hebben, maar meestal heb je pech. Trouwens er zijn er genoeg bij die het wel spannend vinden en accepteren no problem. Ik vraag me wel eens af waarom we dit niet bij de "echte" fetish feesten meemaken. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie B.I.T.C.H niet als een fetish feest sorry. Ik hoor mensen bij feesten zoals Sensation wel eens praten over dagjesmensen. En ik heb de indruk dat die in grote mate te vinden zijn op B.I.T.C.H. Mensen die "schrikken" als mensen sex hebben op de meest gekke plaatsen. Ook wij schrokken bij onze eerste Clinic dat een vrouw met haken in haar rug voorbij kwam. Maar je moet er voor open staan. Dat is een onderdeel van fetish. Het is niet alleen maar een outfit aantrekken en ff uit gaan. Ik denk als je er voor open staat begin eerst eens bij een kleinschalig feest. Ik heb toch het idee dat daar met veel meer respect met de mensen omgegaan wordt. Nogmaals begrijp me niet verkeerd voor iedereen die dit feest geweldig vindt helemaal goed. Maar laten we niet elkaar op deze manier gaan dissen (pfff mooi woord !! haha !! ). Dat LoveYouToo een pokke avond heeft gehad is klote, maar een beetje genuanceerd kan ook.

BTW dat mensen de toegang geweigerd wordt ivm de dresscode vindt ik top ! Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

MJP
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 10:29:
Ik denk als je er voor open staat begin eerst eens bij een kleinschalig feest


Tja, en daar ben ik het dan weer niet mee eens..... althans, dat is voor iedereen zijn eigen beleving natuurlijk.... Mijn allereerste fetishfeest was redelijk kleinschalig.... ben twee keer bij Dominatrix weg gelopen omdat het mij daar veel te heftig was.... begrijp me niet verkeerd, het is inmiddels één van mijn favoriete fetishfeesten geworden.... maar om daar mee te beginnen was mij veel en veel te heftig... Wat ik in mijn eigen verslag al schrijf... BITCH was voor mij de eerste opstap.... en vandaar uit is voor mij het fetishfeesten uitgebreid.....

Respect en open staan heeft niets met het feest te maken... dat zit in mensen zelf... en ook bij kleinere feesten staan rukkers.... Die mensen weten niet waar het omgaat... Respect komt uit je zelf... en dat zet je neer ... niet alleen bij zoals jij het noemt de "echte" fetishfeesten..... maar bij alle feesten......
Ik ben samen met Rein naar Wasteland geweest waar wij ons spel hebben gespeeld..... kreeg van vele omstanders een applaus... niet alleen om het spel... maar ook daar moest ik Rein beschermen tegen mensen die niet weten hoe je op dit soort feesten met elkaar omgaat..... Ik heb ontzettend moeten ingrijpen... Nu heeft wasteland toch ook wel een naam en zou dan om een " echt " fetish feest gaan.........

Mensen moeten zich goed laten informeren als ze naar een feest gaan, en zeker als het om een fetishfeest gaat.... dan weet je wat je kunt verwachten... er wordt uitgebreid allerhande info gegeven..... Als je die leest, dan weet je wat je kunt verwachten, wil je niet met dit soort dingen geconfronteerd worden... zoek het dan niet op... niet op BITCH, niet op Wasteland.... ga gewoon ergens een biertje drinken, ga naar de disco of blijf lekker thuis.....

Wat niet wil zeggen dat ik je niet een schat vindt hoor maurice :-)

(K)(K)
 
No hard feelings lieverd !! ;-) Maar de respectloze bezoekers zullen juist op een feest als deze komen. Omdat ze weten dat hun "doelgroep" erbij zit. En die houden geen rekening met jullie "eerste" keer.

Ook al ga je voor het eerst, je zal misschien reacties lezen, maar TOCH wil je er heen. Je bent nieuwsgierig. Klaar voor de volgende ervaring. En onze eerste ervaring was The Clinic. Nou en daar kijk je als groentje je ogen uit !! En op dat soort feesten is nee echt nee. Zo hebben wij dat ervaren. Super ! En dan ga je verder kijken. Geweldig !

En tja.... Wij kunnen de mensen niet verbieden om te gaan. Dus laat ze het beleven. Dan kunnen ze erachter komen wat het is. Maar niet achteraf gaan klagen toch ?

Jij hebt toch ook een keer voor het eerst je stoute stiletto's aangetrokken ? :-) :-)

(k) (k)

Vindt jou ook wel lief hoor.....
laatste aanpassing
Ieder op zich dus zijn/haar eigen ervaring..... Ik heb het anders ervaren.. jij ook, dat mag.... Verder gaat het denk ik gewoon om hoe dingen verwoord worden.... Denk dat dit stukje waar jij en ik en anderen op reageren nou niet het meest subtiele staaltje schrijfwerk is en er gewoon een hoop wrok en ongenoegen bij zit.....

Jij en ik hebben onze draai in de fetish wereld helemaal gevonden en iedereen die deze gevoelens heeft en er voor open staat zal dit zo ervaren... Ik heb een hoop mensen gesproken die voor het eerst op BITCH waren en die hebben genoten... Net als jij en ik in het begin met af en toe een schok.... Als je dingen niet wilt zien, dan draai je je gewoon om.....

En ook bij de "gewone" erotic vibes waar wij heel veel te vinden zijn, zie je de alleen staanden die niet weten hoe het hoort.... Die moet je gewoon even flink uit hun dromen wakker schudden... anders kun je nergens meer naar toe......

Weet je Maurice, als we elkaar nou zo lief vinden moeten we gewoon elkaar gauw weer eens opzoeken op een fetishfeest.... dacht je daar van :-)

(K)
 
Uitspraak van dutza op woensdag 10 september 2008 om 12:50:
Weet je Maurice, als we elkaar nou zo lief vinden moeten we gewoon elkaar gauw weer eens opzoeken op een fetishfeest.... dacht je daar van


Hmmm.... Kwee nie of ik dat durf.... :-(

(k)
 
Dat iemand niet het genoegen beleefd aan een feest wat men ervan verwacht had, jammer, dat kan gebeuren. Zeker als het de eerste keer is. Maar ik vind het te ver gaan om dan maar een organisatie/feest zwart te maken zoals hierboven gebeurd: B.I.T.C.H. sucks...

Je noemt jullie:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:50:
respectvol


maar de hele beschrijving en de reacties die je persoon hierna geeft vind ik gewoon niet getuigen van enig respect naar wie dan ook. Dus nee, respectvol ben je beslist NIET! Een dergelijk persoon kan mijns inziens ook geen respect van anderen verwachten wanneer men dit niet zelf uitstraalt/geeft.

Ik heb in alles wat de persoon geschreven heeft slechts één goede zin kunnen ontdekken: "nee" dit is niet ons soort party.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 09:52:
omdat er 16 bij mijn profiel staat hoef ik t nog niet te zijn


Nou, als ik héél eerlijk ben begrijp ik hierdoor de verwarring wel. Daar moet ik LoveMyselfToo gelijk in geven. Maar inmiddels weten we wel beter ;)

Op naar de volgende B.I.T.C.H., zonder LoveMyselfToo en mannen alleen, maar MET gezellige, respectvolle en openminded partypeople. What a relief!:cheer::cheer::cheer:



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:05:
Fluor Bitch


Dit is jouw eígen benaming voor jouw vrouw hoor, Kim heeft nèrgens de benaming Fluor Bitch gebruikt. Dus zegt meer over jou dan over Kim.
2 MJP, op elk feest komen toeristen of dagjesmensen. Of het moet een undergroundfeest zijn van ons kent ons en dat is ook niet je van het. En als je geweigerd wordt heb je de keuze of terug naar huis voor een ander outfit of er een kopen, is toch redelijk. Bij een reguliere discotheek is geweigerd worden definitief retour.
Moet ff reageren hoor.Voor mij en mijn man was het ook onze eerste B.I.T.C.H en zeker niet onze laatste.Ik vond ten eerste de aankleding van het feest TOP en ook de mensen die zichbaar genoten(bijna alle mensen dan)Maar er is ook iets anders gebeurd dat misschien de kijk van sommige negatievelingen verrast op het "soort"publiek.

Helaas is het nl gebeurd dat mijn man door eigen toedoen (zijn eerste ervaring met GHB)compleet out is gegaan.En juist de mensen waar de stempel op gelegt word door de negatievelingen(ja juist de meest "ëxtreme")die zetten hun party gevoel tijdelijk opzij en waren zo lief voor ons.Ik heb nog nooit op andere feesten meegemaakt dat vreemde party gangers zo lief en behulpzaam waren.!!!!! Juist degene die vaker op dit soort feesten waren geweest begrepen wat me man doormaakte en hebben mij zo enorm gerustgesteld.Ik had geen idee wat te doen maar ben door verschillende mensen zo goed opgevangen en begeleidt dat idd na een uur ofzo hun voorspellingen uit kwamen en me man ineens weer bij zijn positieve kwam en wij uiteindelijk (op een verstandige wijze)door hebben kunnen feesten.

Dus buitenom het feit dat ik juist echt onwijs veel lieve mensen heb leren kennen heb ik ook een party leren kennen waar idd de grenzen op sexueel gebied lager liggen dan op bv mysterieland......maar daar kies je toch zelf voor op voorhand!!!!Enja ook de dresscode was duidelijk van te voren aangekondigd.Het is juist top om te zien dat mensen moeite doen om zich te onderscheiden van de "massa"!

Reken maar dat wij er de volgende party weer bijzijn en ja wij voelen ons erg thuis in de wereld van "ik noem het vrije geest,lichaam,en gevoel".Ik heb veel gezien waarvan ik zelf alleen stiekem durfde te fantaseren en waar ik nu eindelijk voor durf uit te komen dankzij B.I.T.C.H.

Liefs Kees en Co
voor Haagsche cootje......

Kijk, dit is nou ook eens een positieve inbreng!!!!! Want dit hoort ook, het is mij ook regelmatig gebeurd dat ik niet lekker werd...altijd komt iemand naar je toe... brengt druivensuiker, geeft je een aai over je bol...
BEn zelf ook regelmatig te hulp geschoten....dat doe je gewoon voor elkaar.....

Wat heerlijk dat jullie dit ook zo ervaren hebben, want zo hoort het.....
BLij dat jullie toch nog konden genieten en jullie er niet van afgeschrokken zijn....

Heerlijk deze positieve inbreng, ze zeggen wel eens dat bij dit soort feesten je je als in een warm bad voelt met je medepartygangers......dat blijkt hier dan wel weer uit

Thanks... en graag tot een volgende keer!!!!!

(K)
laatste aanpassing
He Hallo

Je moet ook geen GHB nemen op bitch en al CKER niet de 1e keer .

GHB moet je lekker nemen op een afterparty met leuke stellen op een matrasje, en goed DOSEREN en de tijd van gebruik opschrijven.Dit is de grootste fout die bij GHB wordt gemaakt het niet noteren en het uitvinden van de goede DOSERING.

Wat ook handig zou zijn voor de 1e keer is ff uittezoeken wat jullie hoeveelheid is die je moet innemen. Vraag dat ff na bij mensen die het al langer gebruiken.Accepteer nooit GHB van een ander neem altijd je eigen GHB mee.Hou er ook rekening mee dat de kwaliteit van GHB lees sterkte zeer sterk kan varieeren.

Aan de opener van dit topic

Het was warm bij bitch Mooi dan komt je pilletje alleen maar goed binnen.Wij waren er niet maar hebben gehoord dat het heel gezellig was in de rookruimte en met de openslaande deuren ook heeeeeeeeeeeeeeel gezellig.

Dat je niet werd binnen gelaten dat heb je aan jezelf te danken moet je ook maar de goede kleding dragen.Wij doen altijd ons uiterste best om er GOED uittezien(MAGIC CREATIONS) en vinden het waardeloos als er mensen rondlopen die er WAARDELOOS bijlopen.Ben het wel eens dat het vaak aan de einde vd avond er idd mensen rondlopen waar de doorbitches ff een het drinken waren of een vuiltje in hun oog hadden

Dat er 10 cm van jullie vandaan lekker werd gesexd gaf jullie een paar opties 1) je doet lekker mee 2) je kijkt er naar en geniet ervan 3)je kijkt ernaar en gaat je mateloos lopen ergeren dat je gegeten en gedronken heb STOM STOM 4) waarom sta je niet op en loop je WEG. Ga niet lopen klagen hier dat er op een kinky fetisch feestje wordt gesexed.Wij doen het niet allemaal thuis in bed met de lichten uit he.

Ben trouwens wel benieuwd naar wat soort feestjes jullie wel gaan (kabouter plop en samson er gert) De feesten waar wij heen gaan dominatrix.clinic, slaverfor passion,teaserzz en niet te vergeten de catacombe zijn allemaal wat intiemer(minder mensen) en de meesten veeeeeeeeeeel heftiger op sex gebied dan Bitch.Daar weet je voor 1000% cker dat ze naast je te zitten sexen.

Dus ga nou niet zitten zeiken op bitch, wij gaan ook niet meer naar bitch maar dat heeft te maken dat wij de kleinere feestjes leuker en intiemer vinden. Maar de keren dat we geweest zijn was toppie.

Zou zeggen als je de volgende keer naar een kinky feest gaat neem de volgende maatregelen.

1)Doe is gek en gooi er een pilletje in (innemen voor de controle)1 is zat want je moet ook nog terug rijden of naar een after.
2)Neem een blinddoek mee voor als ze aan het sexen zijn
3)Neem je Bdsm touwen mee geloof me je hebt een GEWELDIGE avond
4)koop goede kleren staan er hier zat die het zelf maken en verkopen
5)Go whit the flow

Wij zijn binnenkort weer aanwezig op de CLINIC 20 sept in de lexion en 27 sept in de catacombe bekend bij de kenners waar dat is

vgr
aan Feyenoord 4 ever......

:respect:
Id het niet zo dat iedereen een feest op zijn/haar eigen manier beleefd. Het heeft met je eigen verwachtingspatroon te maken. komt dat niet uit is het jammer. Maar laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen zijn feestje op zijn/haar manier beleven. Het belangrijkste ie RESPECT VOOR ELKAAR EN ELKAAR DE VRIJHEID GUNNEN. Reken elkaar niet af als het een keer niet aan de verwachtingen voldoet.
De ruimten zijn groot genoeg om net daar te zijn waar er GEEN dingen gebeuren die je niet wilt zien. Dus als je iets niet aanstaat kan je altijd weglopen.

En vergeet niet..... elke feest is elke keer weer een andere beleving, de ene keer beter dan de andere keer. That's life,

gr.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 10:29:
Ok duidelijk verslag dat is een feit ! Beetje overdone, maar toch zit er een kern van waarheid in. Niet gelijk gaan stuiteren lieve mensen ! Ook wij hebben dit feest eerder bezocht. De reden waarom we niet meer gaan is toch wel het feit dat er mensen rondlopen die niet weten waar hun grenzen liggen. Vooral alleenstaande mannen die de vrouwen, maar ook de mannen niet met rust kunen laten. Als je daar niet van gedient bent zeg je nee... Maar als ze toch doorgaan is dat erg vervelend. Dan is de stemming er wel af. Dan zijn wij nog mensen die het later toch nog maar een keer proberen en dan kun je geluk hebben, maar meestal heb je pech. Trouwens er zijn er genoeg bij die het wel spannend vinden en accepteren no problem. Ik vraag me wel eens af waarom we dit niet bij de "echte" fetish feesten meemaken. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie B.I.T.C.H niet als een fetish feest sorry. Ik hoor mensen bij feesten zoals Sensation wel eens praten over dagjesmensen. En ik heb de indruk dat die in grote mate te vinden zijn op B.I.T.C.H. Mensen die "schrikken" als mensen sex hebben op de meest gekke plaatsen. Ook wij schrokken bij onze eerste Clinic dat een vrouw met haken in haar rug voorbij kwam. Maar je moet er voor open staan. Dat is een onderdeel van fetish. Het is niet alleen maar een outfit aantrekken en ff uit gaan. Ik denk als je er voor open staat begin eerst eens bij een kleinschalig feest. Ik heb toch het idee dat daar met veel meer respect met de mensen omgegaan wordt. Nogmaals begrijp me niet verkeerd voor iedereen die dit feest geweldig vindt helemaal goed. Maar laten we niet elkaar op deze manier gaan dissen (pfff mooi woord !! haha !! ). Dat LoveYouToo een pokke avond heeft gehad is klote, maar een beetje genuanceerd kan ook.

BTW dat mensen de toegang geweigerd wordt ivm de dresscode vindt ik top ! Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.


Eerste plaats vreemd dat je 1 x naar bitch bent geweest in 2006 zie ik in je agenda en dat je m toen geweldig vond. Daarna nooit meer geweest. Dan kan je ook niet dit schrijven. BITCH is juist een feest waar je je helemaal op je gemak voelt als vrouw. Beter dan bij Wasteland of wat dan ook! Ik vind als je zo lang niet geweest bent dat je niet kan oordelen. BITCH WAS top EN STAAT ZELFS OP GEWELDIG. Dat zegt ook wel wat.
tjonge als je er niet klaar op komt moet je niet op zon feest gaan want ja sorry is overal bekend wat dit soort feest inhoud en ja is ook mijn garden of podium ik treed zamen vaag op dit sort feeste op en ja da genieten wij ook van ga je ma verder na de peppermill of ergenz en ander balle tent en blijf dan van onzer paarenclub achtige feeste zo als je ze noemt weg als je niet ma de verschill tussen fetish kleeren en ondergoed weet of en broek van tiger die al sinds criss cross out is !!!! greeeetz tomtom pornfreaksdeluxe
 
Artiest Bladezzz
Uitspraak van KINKY Wonderland op dinsdag 16 september 2008 om 18:15:
tjonge als je er niet klaar op komt moet je niet op zon feest gaan want ja sorry is overal bekend wat dit soort feest inhoud en ja is ook mijn garden of podium ik treed zamen vaag op dit sort feeste op en ja da genieten wij ook van ga je ma verder na de peppermill of ergenz en ander balle tent en blijf dan van onzer paarenclub achtige feeste zo als je ze noemt weg als je niet ma de verschill tussen fetish kleeren en ondergoed weet of en broek van tiger die al sinds criss cross out is !!!!


:roflol:

:rot:
laatste aanpassing