Partyflock
 
Poll op profiel van (F)Robss(F), geopend op vrijdag 11 april 2008, looptijd van 6651.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wat trek je het liefste aan naar een feest?:)

5830%
in ieder geval m'n maxies :D
4624%
een spijkerbroek met een leuk shirt/hempje
2714%
waar ik die avond zin in heb :)
2513%
een rokje/hotpants met een hempje - spullen dan maar in m'n bhO:)
2312%
aussie/cavello!!!!!
137%
in ieder geval iets waar ik m'n nodige spullen in kwijt kan (vb broek met veel zakken)

16 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Maxies(L)

Rest varieerd:)
 
Waarschuw beheerder
aussie/cavello!!!!! :jaja:
en m'n mexie's der bij ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 22:06:
en m'n mexie's der bij


echt niet drol, jij loopt vooral op je reebokkies :P
 
Waarschuw beheerder
:O maar daarom hewb ik evengoed wel mexie's ;)
Waarschuw beheerder
moet je ze ook wel aantrekke vriend! :yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heb ik soms ook wel ligt er net aan of ze der bij passe ;)
 
Waarschuw beheerder
:O robsie mag ik het nog wijzigen :$
heb namelijk liefer eigenlijk gewoon m'n feyenoord shirtjes aan ;)
altijd eigenlijk :$
Waarschuw beheerder
Nou daar mag je het al HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL niet voor wijzigen...Idioot...:no:
 
Waarschuw beheerder
:( dat valt me van je tegen robin !!!!!!!!!!


:lol:
Waarschuw beheerder
waar ik zin in heb!! en dat zijn op feesten altijd maxies maar de rest hangt van mijn bui af :)
grtz
Waarschuw beheerder
"een rokje/hotpants met een hempje - spullen dan maar in m'n bhO:)"

Lijkt me duidelijk :P
 
Artiest Krekel
Waarschuw beheerder
nou iig m'n mexie's :respect:
Waarschuw beheerder
heeft er iemand een bh over voor bij m'n hotpants? cup AA(anonieme Alco's?)
Waarschuw beheerder
w8 ff, kanjer kensen, heb jij niet een heeelleeee oude bh voor me over? mijne zijn wat gekrompen(weeg nu 76 kilo:P)