Wat trek je het liefste aan naar een feest?:)
| 58 | 30% | in ieder geval m'n maxies |
| 46 | 24% | een spijkerbroek met een leuk shirt/hempje |
| 27 | 14% | waar ik die avond zin in heb |
| 25 | 13% | een rokje/hotpants met een hempje - spullen dan maar in m'n bhO:) |
| 23 | 12% | aussie/cavello!!!!! |
| 13 | 7% | in ieder geval iets waar ik m'n nodige spullen in kwijt kan (vb broek met veel zakken) |








