Partyflock
 
Poll op profiel van (F)Robss(F), geopend op vrijdag 11 april 2008, looptijd van 6632.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wat trek je het liefste aan naar een feest?:)

5830%
in ieder geval m'n maxies :D
4624%
een spijkerbroek met een leuk shirt/hempje
2714%
waar ik die avond zin in heb :)
2513%
een rokje/hotpants met een hempje - spullen dan maar in m'n bhO:)
2312%
aussie/cavello!!!!!
137%
in ieder geval iets waar ik m'n nodige spullen in kwijt kan (vb broek met veel zakken)

16 opmerkingen

 
aussie/cavello!!!!! :jaja:
en m'n mexie's der bij ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 22:06:
en m'n mexie's der bij


echt niet drol, jij loopt vooral op je reebokkies :P
 
:O maar daarom hewb ik evengoed wel mexie's ;)
moet je ze ook wel aantrekke vriend! :yes:
laatste aanpassing
 
heb ik soms ook wel ligt er net aan of ze der bij passe ;)
 
:O robsie mag ik het nog wijzigen :$
heb namelijk liefer eigenlijk gewoon m'n feyenoord shirtjes aan ;)
altijd eigenlijk :$
Nou daar mag je het al HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL niet voor wijzigen...Idioot...:no:
 
:( dat valt me van je tegen robin !!!!!!!!!!


:lol:
waar ik zin in heb!! en dat zijn op feesten altijd maxies maar de rest hangt van mijn bui af :)
grtz
"een rokje/hotpants met een hempje - spullen dan maar in m'n bhO:)"

Lijkt me duidelijk :P
 
Artiest Krekel
nou iig m'n mexie's :respect:
heeft er iemand een bh over voor bij m'n hotpants? cup AA(anonieme Alco's?)
w8 ff, kanjer kensen, heb jij niet een heeelleeee oude bh voor me over? mijne zijn wat gekrompen(weeg nu 76 kilo:P)