P@rty@nim@ls 28 oktober 2013 15:05hey lieverds, wat heb ik jullie al lang niet meer gezien!! 2 november ook naar XXL Lisa lashes? wij wel.......misschien dat we jullie dan wel weer ff zien xxxxx