Nou Manoux je haalt zowat de woorden uit me mond,maar idd zo ken ik de dames weer,.was al een tijd geleden dat ik zo'n foto van ze heb gezien.... heerlijk...!!!
Beetje laat: maar 100% procent: zij zijn de voorlopers van gekke bekken!!! en nu jaren later doet iedereen: maar de oorsprong ligt bij our ladies!!!whahahahahah