14 mei 2003 20:30hahahahaha DAAAAAFFFIIIIIIIIEEEEE!!!!! JIJ hier?? Wat zie je er weer zwoel uit laatste aanpassing 14 mei 2003 20:30
Dennis85 14 mei 2003 20:43Haha fuck daaar hebben we jou ook nog! Beetje gaar dat ik je nog geen eens tegen ben gekomen.. zoveel mensen waren er ook weer niet Waarom zou jij nou die zonnebril dragen???laatste aanpassing 14 mei 2003 22:33 door een beheerder