ModeRa 4 augustus 2009 17:39Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:37:▶Haai! En waar was jij? Ik miste u! Kon helaas niet,..heb u ook gemist zondag
4 augustus 2009 17:40Uitspraak van ModeRa op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:39:▶n helaas niet,..heb u ook gemist zondag Jammerrrr... Zondag kon ik weer niet Volgende x beter! @ Dum: Nice shoot! Leuk jullie nog ff gezien te hebben zaterdag laatste aanpassing 4 augustus 2009 17:41
Dummy Artiest Dummy 4 augustus 2009 23:04donateurUitspraak van Qnalluh op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:38:▶kijk, de foto is dus toch gelukt Dummy Moest er wel wat aan doen hoor
TheSpecialGuest 5 augustus 2009 00:16dit geslaagde moment van ontmoeting heb ik ook weer moeten missen (ben k uberhaupt wel op de pride geweest?!) hahahaa
5 augustus 2009 08:49 y nice smile dummy!! was vast een gezellig feest!laatste aanpassing 5 augustus 2009 08:50
Pete Emric Artiest Pete Emric 5 augustus 2009 10:26Volgens mij kijk ik dwars door die camera heen ofzo.. Kon je mij niet een smiley geven ofzo dummy.. as je dr toch nog wat aan moest doen
5 augustus 2009 12:11Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 00:16:▶dit geslaagde moment van ontmoeting heb ik ook weer moeten missen (ben k uberhaupt wel op de pride geweest?!) hahahaa Was jij er ook dan?? Lolly's al op?
TheSpecialGuest 5 augustus 2009 13:47hahaha nee, geen lolly's meer genuttigd, zal ze vande week eens nuchter nuttigen hahahaa Hoe is t op de troetelbeertjes wolk?!
5 augustus 2009 23:33Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 13:47:▶Hoe is t op de troetelbeertjes wolk?! Ik zit er nog op, maar het begint een beetje minder bewolkt te worden... Zal wel door het mooie weer komen, haha!laatste aanpassing 6 augustus 2009 10:40
kaaskop2005 11 augustus 2009 23:48------------------> the zoon van onze eigen keith bakker ( ik zeg altijd gamen is die ergste)