Partyflock
 

16 opmerkingen

Hi :bye:
 
Haai! En waar was jij? Ik miste u! :)

(K)
kijk, de foto is dus toch gelukt Dummy :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:37:
Haai! En waar was jij? Ik miste u! :)


Kon helaas niet,..heb u ook gemist zondag:/

(K)
 
Uitspraak van ModeRa op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:39:
n helaas niet,..heb u ook gemist zondag


Jammerrrr... Zondag kon ik weer niet :D Volgende x beter! :flower:


@ Dum: Nice shoot! Leuk jullie nog ff gezien te hebben zaterdag :) (K)
laatste aanpassing
de nieuwe partyfotograaf qnalluh hahah
Artiest Dummy
Uitspraak van Qnalluh op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:38:
kijk, de foto is dus toch gelukt Dummy :)


Moest er wel wat aan doen hoor ;)
dit geslaagde moment van ontmoeting heb ik ook weer moeten missen (ben k uberhaupt wel op de pride geweest?!) hahahaa
 
:D :bye:y
nice smile dummy!!
was vast een gezellig feest!
laatste aanpassing
Volgens mij kijk ik dwars door die camera heen ofzo.. Kon je mij niet een smiley geven ofzo dummy.. as je dr toch nog wat aan moest doen :P
 
Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 00:16:
dit geslaagde moment van ontmoeting heb ik ook weer moeten missen (ben k uberhaupt wel op de pride geweest?!) hahahaa


Was jij er ook dan?? :p :lol:
Lolly's al op? :D
hahaha nee, geen lolly's meer genuttigd, zal ze vande week eens nuchter nuttigen
hahahaa
Hoe is t op de troetelbeertjes wolk?! :-P
 
Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 13:47:
Hoe is t op de troetelbeertjes wolk?!


Ik zit er nog op, maar het begint een beetje minder bewolkt te worden...:) Zal wel door het mooie weer komen, haha!
laatste aanpassing
 
Staat er weer stralend op Floor

(K)
------------------> the zoon van onze eigen keith bakker ( ik zeg altijd gamen is die ergste)