Hi 
16 opmerkingen
Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 00:16:dit geslaagde moment van ontmoeting heb ik ook weer moeten missen (ben k uberhaupt wel op de pride geweest?!) hahahaa
Was jij er ook dan??
Lolly's al op?
Uitspraak van TheSpecialGuest op woensdag 5 augustus 2009 om 13:47:Hoe is t op de troetelbeertjes wolk?!
Ik zit er nog op, maar het begint een beetje minder bewolkt te worden...
laatste aanpassing











