Sasb 6 april 2008 10:03Moppies!!!!! Oh nee: Superman en Moppie!!! Jullie zien er Top uit!!!! Leuk gehad??? Tot snel!!! KXS
Kaatje 6 april 2008 13:39donateurwas weer leuk jullie gezien te hebben en moppie je zag er super uit dikke voor jullie tot gauw
Lodje 6 april 2008 19:49donateurLieffies, zo leuk jullie weer gezien te hebben . Altijd fijn om ff te knuffelen. Tot snel....
Pebbels&BamBam 7 april 2008 14:28Was gezellig he!!!!!!!!!! Doen we snel weer eens over okè voor jullie
8 april 2008 23:19Hey Mopsie wat zie je er weer mooi uit Tot snel laatste aanpassing 8 april 2008 23:24
crazy brother & airobic sister 11 april 2008 19:44Hey jullie staan er erg leuk op!!! natuurluk!! zie jullie soon!!! dike kus!
14 april 2008 17:58Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 02:50:▶hij wel en jij nooit!! mooie foto hoor!! van een gezellig goed stel!! tot snel greetz