Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 11:35:
Hihi Suzanne op MEGA Nikes.. Weg slippers..
Nice pic!
Haha

jaa, snap nog steeds niet hoe ik mijn slippers heb kunnen kwijtraken! Hahah..Nja die nikeys stonde ook best 'stoer'

tog

en bas maar op z'n sokjes lopen de rest van de dag!
Nice picca
Dankje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 13:58:
ziet er nice uit Suus !
je hebt je wel vermaakt volgens mij
matte
\
heey

Dankjewel

jaaa heb me cker vermaakt! en waar was jij?? heb t hele strand afgezocht, maar kon je niet vinden
