Partyflock
 

43 opmerkingen

Waarschuw beheerder
die rechtse mag er ckers zijn !!
Waarschuw beheerder
tsjaaa lekker hoor :P
Waarschuw beheerder
Nice picture Nienke en Susanne :)(K)

toch weer bij PF op de foto :P

was een top feest he:P (K)
 
Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Leuke meiden
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:D Haha hijs leuk he nienk:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 22:44:
Zoooow.. De vriendinnen van dat linker meisje waren een tijd vervelent in de Grey!!

ten eerste, we waren maar met zn tweeen..en
ten tweede, we zijn helemaal in de grey geweest.. niet dat ik weet iig(A)

maar bedankt voor de reacties mensen


Dan neem ik alles terug :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniel. op maandag 19 juni 2006 om 22:21:
Nice picture Nienke en Susanne

toch weer bij PF op de foto

was een top feest he


:cheer: Jaa was superr feest!! :cheer:
Waarschuw beheerder
hej suusie..
wist helemaal niet dat jij er ook was
naiz picca girls vast wel naar jullie zin gehad..
(K)
 
Waarschuw beheerder
Proud to present MY CHICKIES! :respect:
Meiden, de volgende x ga ik ècht mee, ik zweer het jullie!
Mooie fot0 girLs :)
:kusje: Hou van Jullie



 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian-- op maandag 19 juni 2006 om 23:07:
hej suusie..
wist helemaal niet dat jij er ook was
naiz picca girls vast wel naar jullie zin gehad..


haj meid(F)
Haha jaa, ik was er ook!:D heb je helemaal niet gezien!..bas vertelde wel dat je er was, maar die kon je niet helemaal vinden geloof ik;)
maar heb t egt super gehad! wat een feest!:D Tot een volgend Feestje dan maar:D! (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 23:19:
Proud to present MY CHICKIES!
Meiden, de volgende x ga ik ècht mee, ik zweer het jullie!
Mooie fot0 girLs
Hou van Jullie


Sletjéé van me!!
Je MOET gwoon mee,, Next Year baby!! :mixje:

Kusje voor mn loifert! o:)
Waarschuw beheerder
niceee:)
Waarschuw beheerder
volgend jaar niet meer op de slippers;) haha
was echt Ge-wel-dig he:D
mijn schoenen begonnen ook al op slippers te lijken mja:P Suuper dagje:D
En leuke foto;) toch wel wat weer kunnen vinden dus:P
Waarschuw beheerder
hej meissies!
leuke foto ;) écht een super feest!
 
Waarschuw beheerder
anders loop je rechts achter ff straal hard voorbij :P
 
Waarschuw beheerder
leuke foto hoor mop ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van barbii op dinsdag 20 juni 2006 om 00:38:
hej meissies!
leuke foto écht een super feest!


Haa meid,, Jaaa was echt een superrr feest!! :woep: Volgend jaar weer!! Yeahh!!!





Uitspraak van the menace op dinsdag 20 juni 2006 om 01:09:
leuke foto!!!


Thanks..:)
 
Waarschuw beheerder
Hihi Suzanne op MEGA Nikes..:D Weg slippers..:)
Nice pic!
(F)
 
Waarschuw beheerder
die linkse ooooooo wat een plaatje
 
Waarschuw beheerder
ziet er nice uit Suus ! (f)
je hebt je wel vermaakt volgens mij
(K) matte
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 11:35:
Hihi Suzanne op MEGA Nikes.. Weg slippers..
Nice pic!


Haha;) jaa, snap nog steeds niet hoe ik mijn slippers heb kunnen kwijtraken! Hahah..Nja die nikeys stonde ook best 'stoer':s tog;) en bas maar op z'n sokjes lopen de rest van de dag!;)



Uitspraak van Spank-e-liciOus op dinsdag 20 juni 2006 om 13:12:
Nice picca


Dankje:)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 13:58:
ziet er nice uit Suus !
je hebt je wel vermaakt volgens mij
matte


\

heey:D
Dankjewel:)
jaaa heb me cker vermaakt! en waar was jij?? heb t hele strand afgezocht, maar kon je niet vinden;)
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker weten volgend jaar weer meiden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie foto van twee MOOIE vrouwen, Suus en Nienke hebben de smaak te pakken...
Welke party next? :P
Waarschuw beheerder
leuke foto dames (Y)
 
Waarschuw beheerder
Super foto dames (Y)!
Echt leuk dat jullie mee waren :D.
 
Waarschuw beheerder
dame links is zeker lekker....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 10:48:
dame links is zeker lekker....


Allebei :9
Waarschuw beheerder
hai nienke en suzanne :D wat top feest d8 ik zo !!
volgend jaar weer ;)
xjes..(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZoetZureSaus op woensdag 21 juni 2006 om 13:10:
hai nienke en suzanne wat top feest d8 ik zo !!
volgend jaar weer
xjes..


Haa Tommie..

Super feest! (Y)
Jaa zekers volgend jaar weer!! :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 19:21:
Super foto dames !
Echt leuk dat jullie mee waren .


:) Wij vonden t ook heeeeeeel leuk..! :lol:
Waarschuw beheerder
Vind ze allebei wel goed te behappen :PB)
 
Waarschuw beheerder
Hajj Lieverdjes!!
Super foto :) Helemaal leuk!!
Volgend Jaar met ze Viertjes???:P
Kusjes Voor jullie (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:12:
Hajj Lieverdjes!!
Super foto Helemaal leuk!!
Volgend Jaar met ze Viertjes???
Kusjes Voor jullie


Haai lief sletje,, (F)

Jaa Volgend jaar met zn viertjes..! :woep:

Kusje!! (L)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Slotje op woensdag 21 juni 2006 om 16:20:
Haai lief sletje,,

Jaa Volgend jaar met zn viertjes..!

Kusje!!


Ckerr weten!!..:D nog maar 360 nachtjes:D
weer iets om naar uit te kijke tog:);)
(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Marky- op dinsdag 20 juni 2006 om 14:58:
Mooie foto van twee MOOIE vrouwen, Suus en Nienke hebben de smaak te pakken...
Welke party next?


Markje:D
jaaahaaa.. we hebbe de smaak te pakken, op naar t volgende feestje:) weet niet welke, jij een idee?? Haha (K)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Dame rechts = best leuk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 19:10:
best leuk


best????