zoooo rechts wat een mooie lange vlecht

54 opmerkingen
Zulke gasten trekken alleen zo'n shirt aan om uit te lokken
vooral groningers kunnen dat goed
vooral groningers kunnen dat goed
laatste aanpassing
donateur
Zulke gasten trekken alleen zo'n shirt aan om uit te lokken
vooral groningers kunnen dat goed
Dank u voor de back-up
Ben blij dat toch nog iemand het met me eens is
laatste aanpassing
weet je wel waar dit feest plaats vond vriend?
ja in groningen nerd, maar dat werkt alleen maar provocerend bij mensen die met de reden komen om te rellen.
net zoals altijd bij de borchland hallen, ajax tegen ado of feyenoord. klapharken
vooral groningers kunnen dat goed
Groningers zijn nu eenmaal goed!!
Wedden dat alle Groningers gaan lopen janken dan?
hahaha je bent grappig
Zulke gasten trekken alleen zo'n shirt aan om uit te lokken
vooral groningers kunnen dat goed
of moeten we eem naar jullie komen ??
en jij bent?
Iedereen hier met hun onnozele commentaar..
N respect hoor et was TEGEK HE?! ha
en z-side groningen
wie ben jij?!
N respect hoor et was TEGEK HE?! ha
en z-side groningen
wie ben jij?!
OAC wattan!!!!!!!!!!!!!
(permanent verbannen)
weetje wat we komen wel ff naar veendam
is goed lekker op de vlugt vor ons he ned als elke clup!!!!!!!
donateur
fuck groningen
kom maar met zijn alle. wij als groningers staan samen sterk.....
motherf*ckers......
is goed lekker op de vlugt vor ons he ned als elke clup!!!!!!!
kom maar met zijn alle. wij als groningers staan samen sterk.....
motherf*ckers......
Groningers zijn nu eenmaal goed!!
dat waren de vette shirtjeshet feest was in grunn en die jongen maakt plezier
nee johh, kameraden hand in hand
fuck groningen
hou je bek met je fuck grunn wattan!!!!!!!!!!!














![[.D.P.C.]Gerrrry](/images/user/227890_835654.jpg)

![[050] Groningen [050]](/images/user/287901_749004.jpg)








