:cheer:Angelique:cheer: 15 april 2007 13:37Uitspraak van bob1 op zondag 15 april 2007 om 12:18:▶heejheej dames leuke foto hoor en was het nog een leuk feestje?? Ja Jan t was er weer gezelig hoor heb j weer wat gemist Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 12:39:▶Is die linker een dochter van Gerda Verburg? N dochter van wie???
Outlaw Bros Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488} 15 april 2007 19:58Dag dametjes Leuke foto. zie jullie snel weerlaatste aanpassing 15 april 2007 19:59
15 april 2007 20:58Skatjuuuh's!!! Was super gezellig met jullie! Zeker voor herhaling vatbaar,D8 ik zo En de foto is errug cute!!!
*..mirjam..* 16 april 2007 15:41hey meissies mekaar nie echt veel gezien ma wel leuke foto hoor vermaakt dan?
:cheer:Angelique:cheer: 16 april 2007 19:06Dit was zeker wel weer n geslaagd feestje! Volgend jaar weer
..:: Sharon ::.. 16 april 2007 19:53Uitspraak van Angelique op maandag 16 april 2007 om 19:06:▶Dit was zeker wel weer n geslaagd feestje! zker wete.. en ook gezell Uitspraak van Angelique op maandag 16 april 2007 om 19:06:▶Volgend jaar weer
B-M@N 17 april 2007 21:28donateurHeey Sharon...top picca!!! see ya next time @ Zak laatste aanpassing 17 april 2007 21:28
..:: Sharon ::.. 17 april 2007 23:54Eeej Robert.. Ja gaat goed komen.. Ikke toch laatste aanpassing 17 april 2007 23:54