..Leo.. 21 juni 2006 08:24donateurHej Denise! leuke foto joh! Mooie outfit! Zit er tof uit!laatste aanpassing 21 juni 2006 11:51
OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] Artiest M@rs 22 juni 2006 21:10donateurDenise dus daar was je! echt jammer dat we elkaar niet gezien hebben je ziet er wel weer uit
* DaniBella * 29 juni 2006 13:03Mooie foto ladies...jullie zien er allebei erg gaaf en mooi uit laatste aanpassing 29 juni 2006 13:03
1# what up doc 1# 11 september 2006 00:03Immortality dit fotootje is goed maar je profiel mag er ook zeker wezen mooi gemaakt.