Partyflock
 

15 opmerkingen

Waarschuw beheerder
leuke meiden hoor was echt helemaal te gek
Waarschuw beheerder
Thnx voor de leuke reacties :D :x

Het was echt een TOP feest ! Heb het reuze naar mn zin gehad ! :D Volgend jaar zeeeekeeerr weer :yes: :cheer:

Lin met jou was de dag helemaal TOP (L)
 
Waarschuw beheerder
Mag ik me jas ff ophangen !!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Zien er inderdaad goed uit
Waarschuw beheerder
Hi Meisjj,, Leuke Foto :).. Spreek jj snel weer.. Kusjj
Waarschuw beheerder
Thnx lieve meis :)
Ja inderdaad spreek je snel !

(K) Kusjee
Waarschuw beheerder
hihi mooie dames:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 09:55:
Mag ik me jas ff ophangen !!!!!!!


:roflol:
Waarschuw beheerder
Jeetje wat een oldskool foto!
Thnx allemaal voor de leuke reacties (3 jaar later) :P..
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: ... Opletten! :)