Baass B 19 juni 2006 23:38Uitspraak van aalten terror/kleine terror gup op maandag 19 juni 2006 om 22:36:▶mooie meiden Idd ik ga met je mee...
LaBellaa. 20 juni 2006 09:40Thnx voor de leuke reacties Het was echt een TOP feest ! Heb het reuze naar mn zin gehad ! Volgend jaar zeeeekeeerr weer Lin met jou was de dag helemaal TOP
MarkB 2 juni 2007 20:03donateurUitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 09:55:▶Mag ik me jas ff ophangen !!!!!!!
(f)Linnn... 25 november 2009 16:41Jeetje wat een oldskool foto! Thnx allemaal voor de leuke reacties (3 jaar later) ..