THE EARLY RAVER 19 juni 2006 21:56Uitspraak van *Ruby* Think Pink op maandag 19 juni 2006 om 21:38:▶"je ziet d'r goed uit" ja he . ik had wel wat vrolijker mogen kijken
Contessa aka MartiniBaby 19 juni 2006 22:20juul!! helemaal niet gezien!~!! wel mooi gehad neem k aan ?
THE EARLY RAVER 20 juni 2006 16:37Uitspraak van (Shelly) op maandag 19 juni 2006 om 22:55:▶nou tukke prima naar je zin zie ik wel weer!!! ja was goed te doen daar Uitspraak van The Patient op dinsdag 20 juni 2006 om 11:08:▶markie kom ik je toch nog tegen op de foto ergens markie huh ???????????????????????????????? Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 12:23:▶Den Hellderrrrrrrrrrrrrrrr in the house
THE EARLY RAVER 21 juni 2006 18:48Uitspraak van dr-b op woensdag 21 juni 2006 om 18:27:▶uilekoppie arnold gehehe doe jij ff rustig anuskoppie ihahahahii
Joysie Jay 22 juni 2006 08:07King Julian!!!!! dag schat...beterder ga ik volgende keer toch maar gewoon met jou mee... of had je nog niet meegekregen dat ik de halve dag nokkie heb gelegen???
DUDETTE!!! 6 maart 2009 17:51haha tukke en juutjevoor jullie !!! Lekker stel zijn jullie hier hoor he!! stelletje boefuh