Partyflock
 

13 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Haha Tukkie daar ben je dan!!!
"je ziet d'r goed uit" ;)
Waarschuw beheerder
nou tukke prima naar je zin zie ik wel weer!!!
 
Waarschuw beheerder
Den Hellderrrrrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Shelly) op maandag 19 juni 2006 om 22:55:
nou tukke prima naar je zin zie ik wel weer!!!


ja was goed te doen daar
Uitspraak van The Patient op dinsdag 20 juni 2006 om 11:08:
markie kom ik je toch nog tegen op de foto ergens


markie huh ????????????????????????????????
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 12:23:
Den Hellderrrrrrrrrrrrrrrr


in the house
Waarschuw beheerder
uilekoppie arnold gehehe
Waarschuw beheerder
King Julian!!!!! dag schat...beterder ga ik volgende keer toch maar gewoon met jou mee...:yes:

of had je nog niet meegekregen dat ik de halve dag nokkie heb gelegen??? :d

(K)
 
Waarschuw beheerder
heey juul:D
Waarschuw beheerder
haha tukke en juutje(K)voor jullie !!! Lekker stel zijn jullie hier hoor he!! stelletje boefuh ;)