~~ARMIN~~ 19 juni 2006 22:24heb je die stink eend weer, is leuk voor een paar keer maar gaat nu tog wel een beetje vervelen! op elk feestje die eend te zien
19 juni 2006 22:39Uitspraak van .Martijn op maandag 19 juni 2006 om 20:37:▶pimritsel? dit keer was ik het en dave zijn eendje
19 juni 2006 23:26donateurDat is het eendje van Zwemporium volgens mij. Alleen staat staat t eendje nu droog....
20 juni 2006 03:12Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 20 juni 2006 om 02:11:▶die miste ik vanmorgen in mijn badje!??!? ja kerel hij wou mee met mij,jij thuis saai slapen dusja hij geen mee waus doen in plaats van jou
Demis Haneveer Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279} 20 juni 2006 11:36donateureend begint te vervelen
supernova 20 juni 2006 15:32Kwakkie! ik miste je al jongen! wanneer kom je terug kan niet zonder je leven!
A.D.HeiDie 20 juni 2006 22:16als je bob was en je deed een blaastest op t eind bij da standje van team alert, dan kreeg je een BOB eend.. ook wel cuwl
eems 24 juni 2006 11:45Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 11:41:▶hey eend!! Waarom ging je nou zonder mij? eend ging even drinken voor je halen, weet je dat niet meer
M-B Artiest {SHOWLIST artist 35484, 17917} 28 juni 2006 23:21Hee!!!! mmmmm!!! En niet ff zeche dat i daar heen gaat!! Foei Eentje!!laatste aanpassing 28 juni 2006 23:22
18 juli 2006 10:35Uitspraak van eems op zaterdag 24 juni 2006 om 11:45:▶eend ging even drinken voor je halen, weet je dat niet meer ooooohw oke oke sorry! Maar het drinken is nooit aangekomen? Wat is er gebeurd???
4 september 2007 08:53Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 12:05:▶Ik sta op deze foto ; )