Peej 19 juni 2006 22:09kik ze de mannen was goei feestje baaasssss volgend jaar zeker weer van de partij
- Willie - 20 juni 2006 12:35Uitspraak van *Blondje op maandag 19 juni 2006 om 23:08:▶leuk brilletje.. DEXTER Dankje(A)
- Willie - 20 juni 2006 12:36Uitspraak van J-jay68 op maandag 19 juni 2006 om 22:26:▶Nog wat gezien onderwater? Jah best veel ammal mooie gefreakte dingen hahaha
23 juni 2006 08:57Hahaha indd Jeffrey.... wel een leuke foto tenminste iemand bekends op de foto's van partyflock!
24 juni 2006 01:28Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 13:35:▶even die armpjes spannen frank hahaha.. da spanne hield ik mar ff in, want anders zag je de andere nie meer op de foto staan jotthemmm!!