ID&Q 15 juni 2006 04:45He meisie weer! Wist helemaal niet dat jij hier heen was joh! Naar je zin gehad?!
Robintjuh 15 juni 2006 10:02jaah zeker! zit nog een heeel verhaal aan vast maar dat vertel ik je wel jij ook suc6 vandaag