6 februari 2006 23:29HEY leuke club waar is die andere gast nou gebleven?????? jullie missen er 1!!!!! Was geweldig met jullie daar te zijn
7 februari 2006 10:07Heeeeeeeeeeeeeeeey, Lieverds!!!!!!!!!!!!! Leuke foto!!! voor jullie En Yvonne!! Kijk niet zo ondeugend!! hahahaaha He waar is Richard??? (Darkroom)???laatste aanpassing 7 februari 2006 10:11
GeerBeer 7 februari 2006 15:34was echt super vaker doen luitjes prima vermaakt gezellige mensen x voor jullie allemaal
Special E* 7 februari 2006 19:39donateurwas zeker super geer!! en voor de ander partygangers....topavond!!!
7 februari 2006 23:15donateurHey Lieverds! Hoorde dat het tof was! Volgende x ga ik met je mee Robert!
8 februari 2006 11:18Woeiiiii Daar staan ze dan Mooie foto!!! En idd ik mis er ook 1 Richard darkroom?? Hihi voor jullie
8 februari 2006 19:29Eva & Kim!! Leuke foto!! ze gaan maar door met party machen hoppahhhhhhhh was zaterdag gezellieeee!!!
9 februari 2006 09:07Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 11:18:▶Richard darkroom?? Tja zeg ook maar wat....zou best kunnen!!! haha Of was Richard diegene die de foto maakte...? Hopeeeeeeeeeeeeeeeee
- - XS - - 9 februari 2006 17:02Eeeeey Wijfiess!! Die hardS zijn jullie!! Leuk dat jullie er zaterdag waren Tot snel..
11 februari 2006 21:28Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 14:35:▶dat was ik kapitein !!!!! Wat was jij???? O jij was zeker diegene die de foto maakte.... hahahaha
14 februari 2006 15:07Uitspraak van Special E* op dinsdag 14 februari 2006 om 13:43:▶Volgens mij wou je niet op de foto Rich...... haha waarom???
Liessje 5 april 2006 11:01Heeeeej sis!( en de rest) Daar zijn jullie weer! haha Partypeepszzzz! Nice fotoooowww!!