Joywa 7 februari 2006 08:28He Betty en Marc ( ook uit amersfoort ) hahaha Jazekers zijn wij er 18 maart bij. En stef wat zie je er weer heerlijk uit, je blijft mijn kanjer en de lekkerste... Dikke kus Joywa
Joywa 7 februari 2006 19:10Wat een lieve compimentjes allemaal!!! Dank jullie wel xxx joywa en stefanoo
Susanalicious 8 februari 2006 17:56Hoi joyce leuke foto met stef ! Veel over je gehoord maar je nog niet gezien. Mischien binnekort een keer op een feestje
Artiest Michael Dieters 8 februari 2006 22:08donateurzeker hele mooie foto jullie staan er goed op xxxjes michael
10 februari 2006 13:37[quote element=photo_comment id=1411647]{element is niet toegankelijk}Wat een lieve compimentjes allemaal!!! vind je het gek?!
Freaky Freggel 2 maart 2006 20:28hey stef kerel... wat een top foto. Raar eigenlijk dat zo een foto zelfs met jou erop stef nog leuk kan worden...hahaha spreek je snel weer maatje....mzzl