
IK WEET DAT IK NIET DE DIKSTE BEN EN VIND HET ZELF OOK NIET LEUK MAAR WEET JE WAT HET IS...IK HOU GEWOON VAN FEESTEN EN DAT DOE IK NIET NUCHTER.......
ooit eens bij nagedacht dat dat soms niet eens helpt? sommige mensen hebben nou eenmaal een slank postuur en eten wat ze willen zonder aan te komen..
Neem hier een voorbeeld aan..
Uitspraak van michelop vrijdag 17 februari 2006 om 16:29:
'Hoorde dat ze siliconen heeft dus dan kijk jij denk ik niet goed
Er mankeert denk ik wat aan jou ogen ouwe hahahaha. Siliconen???? Waar dan? hahahahaha
Denk dat je plankje met die opmerking even mis slaat..