Partyflock
 

101 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Lekker hoor zo'n verboden vrucht! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Oef!!!! Anna!!

:flower:
Waarschuw beheerder
ook lekker !!!!! grrr
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moooooooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smeagol.. op vrijdag 17 februari 2006 om 16:29:
'Hoorde dat ze siliconen heeft dus dan kijk jij denk ik niet goed


Er mankeert denk ik wat aan jou ogen ouwe hahahaha. Siliconen???? Waar dan? hahahahaha
Waarschuw beheerder
Wat zijn dit nou weer voor een DIKKE opmerkingen:P
Waarschuw beheerder
Super foto!! Mooi figuurtje (Y)
 
Waarschuw beheerder
ze heeft geen siliconen heeft ze niet nodig.
ze heeft lekker figuurtje alles erop en eraan.
en ze is geil.

en dat was jou moeder niet!
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge. Wat een gezeik! Get a life. Mooie foto hoor, meissie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:41:
ze heeft lekker figuurtje alles erop en eraan.


Er zit niks op hoor...


Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 13:41:
en dat was jou moeder niet!


Die van jou wel, maar ze was te duur!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Geef mij dat lijf!! Strak lijf!
 
Waarschuw beheerder
HALLO ALLEMAAL BEDANKT VOOR ALLE REACTIES!!

IK WEET DAT IK NIET DE DIKSTE BEN EN VIND HET ZELF OOK NIET LEUK MAAR WEET JE WAT HET IS...IK HOU GEWOON VAN FEESTEN EN DAT DOE IK NIET NUCHTER.......ALS IK STOP MET FEESTEN KOM IK WAARSCHIJNLIJK WEL EEN BEETJE AAN HIHI.ENNE IK HEB GEEN SILICONEN....OP DEZE FOTO LIJKT HET DAT IK GEEN BORSTEN HEB OMDAT IK GEEN BH AAN HEB MAAR DIE HEB IK GELUKKIG WEL HIHI.BEDANKT VOOR IEDEREEN DIE WEL LEUKE DINGEN ZEGT EN ZIE JULLIE VAST ALLEMAAL WEL WEER OP HET VOLGENDE FEEST HIHAA DIKKE(k)
Waarschuw beheerder
Hmmmm dit is geil B)
 
Waarschuw beheerder
mijn droomvrouw :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 20 februari 2006 om 19:53:
IK WEET DAT IK NIET DE DIKSTE BEN EN VIND HET ZELF OOK NIET LEUK MAAR WEET JE WAT HET IS...IK HOU GEWOON VAN FEESTEN EN DAT DOE IK NIET NUCHTER.......


Duidelijk! Voor de rest zie je er top uit meissie!! Het was ook niet om je af te kraken, maar het was mijn mening. Het zal je erg goed staan!! En een andere vriend ook dan die paashaas haha. Maar mensen reageren meteen of het een aanval is. Maar daar heb ik geen problemen mee. Vind het wel amuserend. Komt u maar :)(Y)

Uitspraak van actief op zaterdag 18 februari 2006 om 00:17:
ooit eens bij nagedacht dat dat soms niet eens helpt? sommige mensen hebben nou eenmaal een slank postuur en eten wat ze willen zonder aan te komen..


nooit gehoord van een te snel werkende spijsvertering waardoor je kan eten wat je wilt maar niet aankomt??


:nee: Niks van waar dus in dit geval..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amazing op vrijdag 17 februari 2006 om 13:05:
Neem hier een voorbeeld aan..


nou geef mij anna maar ;) wat een uitstaling weer op deze foto!!!! (y)

Uitspraak van Amazing op maandag 20 februari 2006 om 08:48:
Uitspraak van michel :vaag: op vrijdag 17 februari 2006 om 16:29:
'Hoorde dat ze siliconen heeft dus dan kijk jij denk ik niet goed


Er mankeert denk ik wat aan jou ogen ouwe hahahaha. Siliconen???? Waar dan? hahahahaha


haha nee hoor anna is puur natuur!! anna wel ;)
Waarschuw beheerder
Prachtige vrouw :kwijl: alles goed, figuurtje, koppie, mooi haar, uitstraling.. WOAW
Waarschuw beheerder
*poeh* ik teken voor zo'n lijf!!!!
Waarschuw beheerder
Stoere foto, stoere outfit!

Ben het wel Amazing eens, vind wat voller ook mooi. Ben niet zo voor de wortelbenen :) brrr..

Kleine opm. BH ondersteunt je borsten dus zonder dat ding zie je of je ze hebt of niet..

maaarr de foto is helemaal erg stoer!! (y)
 
Waarschuw beheerder
Wat lopen de mensen hier toch te zeiken over het feit dat ze "te dun" zou zijn en "geen tieten" zou hebben laat iedereen lekker in zijn/haar waarde en val ze er niet mee lastig,JA je mag je mening geven maar hou het wel GEZELLIG ! ! !
Deze meid ziet er gewoon goed uit en ik zou willen dat ik zo'n figuurtje had aangezien ik wel "iets" voller ben !
Waarschuw beheerder
Kom op zeg... er word zelden wat gezegd over meiden die 'zo' slank zijn.
9 van de 10 x krijgen volle (of voor perfectionistisch Nederland 'dikke') meiden 110 berichten onder hun foto te staan.
Nu geven paar mensen (notabene subtiel) aan dat ze voller mooier vinden en er word over niet in haar waarde laten gesproken? :/


Denk dat je plankje met die opmerking even mis slaat..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 14:24:
nooit gehoord van een te snel werkende spijsvertering waardoor je kan eten wat je wilt maar niet aankomt??


dit bestaat wel ik heb het ook :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cherzana op vrijdag 24 februari 2006 om 23:32:
Denk dat je plankje met die opmerking even mis slaat..


Nou er wordt wel vaker gezeurt over meiden die slank zijn het sloeg gewoon nergens op die opmerkingen ! En dat was MIJN mening net zoals het de mening van hun was ! En dat de "DIKKE" dames onder ons de volle laag krijgen slaat ook nergens op :no: maar me plankje mis geslagen heb ik zeker niet met mijn opmerking !":no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tav je opmerking:
Meisje word toch netjes in haar waarde gelaten, staan toch geen kwetsende opmerkingen ofwel? :S

Als je even wat foto's bekijkt van wat vollere meiden dan kan je aan de reacties precies zien wat ik bedoel.

Oogkleppen mogen af!
 
Waarschuw beheerder
Bijdehand ben je zeker ! ! !
Waarschuw beheerder
donateur
jezus wat een GEZEIK over der figuur en der tieten
jezus mensen zij heeft echt wel tieten ze hangt ook achterover dan lijkt het altijd minder pff sinds wanneer moeten wij vrouwen allemaal opeens perfect zijn in de ogen van mannen alsof die zelf zo perfect zijn :S:S:S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heel mooi figuurtje en mooie borsten! :)

Sluit me helemaal bij mn voorgangster aan! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Te dun hahahaha wat een reacties weer 8)

Gewoon een heel mooi afgetrained lichaam
 
Waarschuw beheerder
Hele mooie vrouw met een heel mooi figuur, echt een van de toppers hier op PF, ik vind het een KANJER !