the S factory 12 februari 2006 13:32Uitspraak van House Makelaar op woensdag 8 februari 2006 om 16:21:▶hmm.. kan wel maatje groter. bekijk jij jezelf eerst ns even goed voordat je commentaar geeft op zo'n mooie meid!!....