Partyangel 12 februari 2006 00:07donateurSorry.... Maar wat een ontzettende enge grijns heeft deze meneer hier op de foto.....
12 februari 2006 19:40Uitspraak van Partyangel op zondag 12 februari 2006 om 00:07:▶enge grijns heeft deze meneer Casper heeft geen enge grijns... lief menneke is het
Partyangel 12 februari 2006 20:14donateurUitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 19:40:▶Casper heeft geen enge grijns... lief menneke is het Ik zeg ook niet dat ie niet lief is
deWitte100 13 februari 2006 16:13Uitspraak van Partyangel op zondag 12 februari 2006 om 00:07:▶Sorry.... Maar wat een ontzettende enge grijns heeft deze meneer hier op de foto.....