...mausku... 13 december 2005 16:31uuhhmmm jha... ooohh daarboven zit ielaatste aanpassing 13 december 2005 16:36
13 december 2005 18:06(permanent verbannen)hier hedde hem weer... ik kan zo naar binnen kijken en leeg da het daarv issss.... gasjeeeeeesssss vet hebben ofnie dan..
13 december 2005 21:19AI AI AI IS DA NOU FAMILIEEEEEE...ACH JA ALS T MAAR GEZELLIG IS!laatste aanpassing 13 december 2005 21:20
Basje74 14 december 2005 18:37Uitspraak van kellybeest op woensdag 14 december 2005 om 17:47:▶ik hing aan het plafond.........niet gezien ? En dan staat je vriendje er zo naar te kijken. Lekker is dat.