**Merel**18 april 2004 23:11Thanks! En nou wil ik geen gezeur meer dat ik Armin niet leuk vind; kijk eens naar dat verhitte hoofd!
Emmanuelle19 april 2004 07:05leuk dta je derbij was merel! en nog veel leuker dat je het zo naar je zin had!!
De Slooper aka The Condemned Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}19 april 2004 11:55ik vind het meer een roodborstje hehehhe
ambs22 april 2004 00:22Mereltje!! Wat een leuke foto!! Ben blij dat je (weer) hebt genoten bij Armin Hopenlijk tot de zomer