17 opmerkingen
mooie foto mensen
dus goed vermaakt daar
dus goed vermaakt daar
Uitspraak van De buuf... op dinsdag 23 februari 2010 om 23:05:Schatjes, het einde is dus toch nog niet zoek
Jezus eindelijk eens een normale foto van ons allemaal!! hoe is het mogelijk??
Nou wat je zegt idd
Annie! Lekker wijf van me!
Lieverd!
Ik dacht dat er geen grote groepen tuig naar binnen mocht?
Speak for yourself!
Was gezellig met jullie
Was idd gezellig ja!
schoolvoorbeeld....kan zo bij je schoonouders op de schouw staan!
Idd heel zeldzaam dit soort foto's!
Uitspraak van Hakkende Sjon [Bam Bam Bam] op dinsdag 23 februari 2010 om 19:56:Geile wijvengggggg! BAM BAM BAM!
Ha die Sjon,Hoest Nahhh?
Uitspraak van De buuf... op dinsdag 23 februari 2010 om 23:05:Schatjes, het einde is dus toch nog niet zoek
Nee,maar laten we niet meteen te hard van stappel lopen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 07:30:An!
Lin!
Uitspraak van Hakkende Sjon [Bam Bam Bam] op donderdag 25 februari 2010 om 15:21:k'ga keihard
wat heb je gehad een Haags hopje
laatste aanpassing






![[Lies]](/images/user/258928_3549277.jpg)




![Hakkende Sjon [Bam Bam Bam]](/images/user/1168694_1876540.jpg)

