!*FlipKippe*! 9 augustus 2005 14:48Neeh, ik zie dat je ut niet weet, haha En ik weet ook niet joh, snap er niks van...WIE WAS ER EEN BIERTJE KWIJT?!?!?! Wel lachuh foto