Partyflock
 
here

Shut up and dance

· DJ Pita's Birthday Party foto's
album,147 · zeer goed · ical
Shut up and dance
georganiseerd door

Mondial (binnen) op de kaart Site
Middelweg 12
Beek
Nederland🇳🇱
hardcore × 15, oldschool × 12, early hardcore × 8, jump × 6, classics × 3

Tickets & prijzen Shut up and dance

Voorverkoop:€ 10,-
Deurverkoop:€ 12,50
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Meeting
Er was een meeting, om 01:30, met 9 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door [ r_AW ] Detoxicated (807), Bruxa (401).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig187%
zeer goed11845%
goed9937%
ok176%
voldoende62%
onvoldoende21%
slecht21%
zeer slecht1
waardeloos21%

Line-up Shut up and dance

1Jump/Early Rave/Hardcore
wo 22:00 - 23:30:  hardstyle
  🇧🇪 hardstyle
wo 23:30 - 00:30:  hardcore
  hardcore, hardstyle
do 00:30 - 01:30:  hardstyle
do 01:30 - 02:30:  🇧🇪 hardcore, hardstyle, trance, techno
  hardcore, 90s/00s
  · MC 🇧🇪
do 02:30 - 04:00:  techno, hardcore
do 04:00 - 05:00:  hardcore
  hardcore
do 05:00 - 06:00:  hardcore
  hardcore
  hardcore
  · MC hardcore, hardstyle, trance
2Oldschool/Houseclassics
do 00:00 - 01:00:  hardcore
do 01:00 - 02:00:  techno
do 02:00 - 03:00:  hardcore
do 03:00 - 04:00:  techno, hardcore
do 04:00 - 05:00:  hardstyle, hardcore
3R&B
do 00:00 - 06:00: 

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
DJ Pita's Birthday Party @ Mondial Beek (24 Oktober 2007) f:hard132

327 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Aargh, kan die tweede zaal niet wat eerder open? Moet ik eerst twee uur naar die crapmuziek luisteren :(

Hoe loop je erheen vanaf t station trouwens?
Waarschuw beheerder
Nog eventjes :D
Pfff en heb nog steeds geen stapgevoel :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
aanwezig!! :)
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lucidique Overload op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:56:
gewoon schuin oversteken


naar links wel te verstaan :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:26:
aanwezig!!


neem je ook nog een paar van die andere gekke brabanders mee? :9
 
Waarschuw beheerder
ik zowie zo aanwezig mijn verjaardag :P:P zuipuh hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 12:54:
ik zowie zo aanwezig mijn verjaardag zuipuh hihi


same here :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 23 oktober 2007 om 18:06:
proficiat, bisse noe oach blie


:P
Waarschuw beheerder
Vanavond feestje! Heb er zin in :woeptidoe:

(k)
Waarschuw beheerder
ey hoe zien die kaartJes van shut up and dance nu uit?:S.. nJaa ben tOen strx kaartjes gaan hale mJaa vOlgus mij hebbe ze tog de verkeerde gegeve .. dus as iemnd weet hoe die eruitzien nu laat het me dn hore kan k teminste ff trg na muziekland in makadO!:S
Waarschuw beheerder
Oke bedank !! !! eG super bedank nJaa k ben trg na dt kut muziekland :S die vrOuw jawel dt zijn de goede :S njaa
Werkzaam bij Camion
Waarschuw beheerder
Ik heb oko 5 kaartjes bij de muziekland in de Makado gekocht..
zijn de kaartjes van Strictly Jump maar die hadden ze teveel gedrukt ofzoiets..
vandaar dat ze die nu opnieuw verkopen maar je komt er als het goed is wel mee binnen :S
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
Waarschuw beheerder
donateur
jup was vorige suad hetzelfde!! dus... komt der gewoon mee binne!!

trouwens wie zingt der mee ??

En we gaan nog niet naar bed!! nog lange niet nog lange niet b) :bier:
Waarschuw beheerder
ach man hebben ze nog steeds die klote R&b zaal.
Waarschuw beheerder
en we gaan nog niet naar bed :D want....(H)
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 13247, 1956}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op woensdag 24 oktober 2007 om 18:30:
ik moet morgen om 07.45 werken ?


:(
ik om 6:00 :P
Waarschuw beheerder
Heb er zin:D

Promo weer in Limburg:bounce: en de rest van de line up spreekt voor zich topavond;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Potato op woensdag 24 oktober 2007 om 18:53:
k om 6:00


ik om 06:30 lekker kut hij.. rubke houde vur un afterparty@ de parkeerplaats:P? aangezien de mondial om 5oer toe geit en veer nog motte wirke kinne vur neet noa hoes goan heO:)??
 
Waarschuw beheerder
ouwe tis ram tot 6 uur open chile:P
Waarschuw beheerder
zo maar eens vertrekken :D
effe lekker eten en dan lekker hakkuh :)

Zie jullie allemaal zo wel he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 24 oktober 2007 om 20:01:
rubke houde vur un afterparty@ de parkeerplaats? aangezien de mondial om 5oer toe geit en veer nog motte wirke kinne vur neet noa hoes goan he??


mondial slut om 06.00 :P mafkees :P