😏

georganiseerd door Couture
hardcore × 15, oldschool × 12, early hardcore × 8, jump × 6, classics × 3
Tickets & prijzen Shut up and dance
| Voorverkoop: | € 10,- |
| Deurverkoop: | € 12,50 |
Voorverkoopadressen
- Muziekland Makado - Weth. Sangersstraat 54, Beek
- Selexions - Barbarastraat 26, Geleen
- Rogers - Steenweg 20/21, Sittard
Minimumleeftijd?
16Winactie (gesloten)
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 18 | 7% | |
| zeer goed | 118 | 45% | |
| goed | 99 | 37% | |
| ok | 17 | 6% | |
| voldoende | 6 | 2% | |
| onvoldoende | 2 | 1% | |
| slecht | 2 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | ||
| waardeloos | 2 | 1% |
Foto's (→ toon alle 140 foto's)
fotograaf: Stijn
Line-up Shut up and dance
Line-up is niet compleet.
| 1Jump/Early Rave/Hardcore |
|---|
Vecino hardcore, hardstyle |
Pita hardcore, 90s/00s |
Wizard hardcore |
Mr. Sinister hardcore Triax hardcore |
| 2Oldschool/Houseclassics |
| 3R&B |
do 00:00 - 06:00: Everlasting |
Statistieken
| 488 | bezoekers | |
| 31 | geïnteresseerd | |
| 57 / 36 | · | mannen / vrouwen |
| 19.5 | gemiddelde leeftijd | |
| 19.2 | leeftijd mediaan | |
| 2 | · | forumonderwerpen |
| 2 | · | verslagen |
| Stijn: 140 | · | foto's |
| 313 @ 5× 2 | · | winactie |
| 1 | · | meeting |
| 147 | · | albumfoto's |
| 327 | · | opmerkingen |
| 92 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (265 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
DJ Pita's Birthday Party @ Mondial Beek (24 Oktober 2007) ![]() | f:hard | 132 |
327 opmerkingen
Uitspraak van Legion of the Lost op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:08:Aargh, kan die tweede zaal niet wat eerder open?
we kunnen natuurlijk proberen de deuren in te rammen
Uitspraak van Legion of the Lost op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:08:Hoe loop je erheen vanaf t station trouwens?
gewoon schuin oversteken
Uitspraak van Lucidique Overload op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:56:gewoon schuin oversteken
naar links wel te verstaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 23:26:aanwezig!!
neem je ook nog een paar van die andere gekke brabanders mee?
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op maandag 22 oktober 2007 om 17:02:maar woensdag cancellen zit der voor mij niet in
Zo wille ver ut heure
Ich hub der zin in
zwarte kaartjes met SHUT UP AND DANCE TICKET erop heb ze net gekocht bij rogers in sittard
Uitspraak van _taschaa..!! op woensdag 24 oktober 2007 om 14:31:ey hoe zien die kaartJes van shut up and dance nu uit?
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op woensdag 24 oktober 2007 om 18:30:ik moet morgen om 07.45 werken ?
ik om 6:00
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op woensdag 24 oktober 2007 om 18:59:waal ff knallen dalik eh erpel!!
sexy classics
Uitspraak van actief op woensdag 24 oktober 2007 om 20:01:rubke houde vur un afterparty@ de parkeerplaats? aangezien de mondial om 5oer toe geit en veer nog motte wirke kinne vur neet noa hoes goan he??
mondial slut om 06.00





















![[ r_AW ] Detoxicated](/images/user/132329_3220249.gif)





